19 de febrer 2008

L'ACUDIT DE LA SETMANA

Ostres això de compartir dia amb el "golpaià"...quina presió! He dit presió? Els veteranos del Berga no coneixem aquesta paraula! Som com els viking! No, no, no vull dir que siguem cornuts, en fi...l'acudit:


Un pare i el seu fill, tots dos magrebins, acaben d’arribar a Españña i el pare li diu al fill:

- Fill meu España és un pais difícil, t’hauras d’adaptar lo més ràpid pos

Que traduït al català, pel’s que no sapigueu àrab del nord significa:

- Fill meu España és un pais difícil, t’hauras d’adaptar lo més ràpid possible.

( a partir d’aquí seguirem en català, pq anar traduïnt és un pal)

- Si pare, ho faré.

Al cap de sis mesos el xaval parla, llegeix i escriu españñol perfectament i a més a més està estudiant oposicions per funcionari. (diga-li tonto!)
Llavors decideix fer un pas més i canviar-se el nom. Va al registre i li diu a una senyoreta:

- Voldria canviar-me el nom
- Com?
- Si, canviar-me el nom
- Com et dius?
- Mohammed
- I com et vols dir?
- Arnau
- Arnau?
- Si, Arnau.
- Doncs molt bé, a partir d’ara et diras Arnau

El xaval, tot content, va correns cap a casa a explicar-li al seu pare com s’està adaptant.

- Papa, papa, saps que he fet per adaptar-me encara més a Españña?
- Que has fet fill meu?
- M’he canviat el nom
- Que has fet què??
- Si, m’he canviat el nom, ara em dic Arnau


El pare quan sent això li fot una òstia que se sent des de Tanger.

- Però com has pogut fer una cosa així, és una deshonra per la nostre familia
- Però pare, em vas dir que m’adaptés!
- I quin nom has dit que t’havies posat?
- Arnau
- I a més un nom català?

I el pare novament li clava una nata que la senten des de Casablanca
El xaval acota el cap i marxa pensatiu:

- Joder fa 10 minuts que soc españñol i ja tinc problemes amb els putus moros!

3 comentaris:

KOPINI ha dit...

La pressió no existeix, és una situació que el teu cervell et crea,,, ja ja ja... UNA MERDA !!! Jo et puc explicar el que és la pressió... Anar a esmorçar i que tothom et faci la alineació del diumenge vinent i et tiri per terra la del diumenge anterior... ja ja ja

natx ha dit...

Kopini la solució és fàcil: Si et volen fer l'alineació del diumenge...jugueu dissabte!
Bromes a part, quan un bon equip està mal classificat, com és el cas del berga, la presió és el pitjor rival. Jo crec que uns xupitos abans de sortir al camp ho arreglarien tot...o no!
Vinga FORÇA BERGA!

KOPINI ha dit...

Força Berga !!! La veritat és que tenim bon equip, però necessitem un psicòleg !!! ja ja ja ... aquesta setmana poden arrassar... temps al temps ... Fins aviat. A veure si torno als "ruedus"... torno a tenir ganes de jugar uns 5 minuts (que jo si que no tinc més)... amb els veterans...