14 de febrer 2008

The National Photographic Paià

MAXOOTEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I seguim amb Carnestoltes, tot i que haig de confessar que he estat molt temptada de fer un paià sedé, si la Carmen ho pot fer, jo també! Però sóc molt bona minyona i jo compleixo les normes que va dictar el Blogmonster.
Parlant del Blogmonster, dissabte passat no l'altre anaves macu! més que res ho dic per la samarreta imperio que el teu papa et va deixar. Quins músculs senyores i senyors!! ell si que va ser un superheroi de debò! va passar tot el sopar amb les carns a l'aire, mentre la fifi de la supergirl, només es queixava que feia fred (super heroïna de pacotilla).

Cal destacar que hores abans, el blogmonster va anar a la perruqueria perquè li fessin el look del Lobezno, o sigui que s'ho va currar.
Un altre que s'ho va currar, va ser el Pavu, pro per veure'l, haureu d'esperar a la setmana que ve.
El que si us deixo, és amb la imatge de dos super....super....beno, una supergirl i un super Bisbal.Algú em pot explicar perquè fan morritus?? Es que us pensàveu que estaveu molt sexis?? o és que de tanta cervesa que vau veure us van quedar els llavis així??
Apa-li, no us hi canseu!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Laiona jo ja sabia que tú no em feries un altre paià sedé...és un món d'envejes! quan et trobis a la carmencita desconecta-li el teclat de l'ordinador.
Des de quant en Bisbal és un super heroi?

Anònim ha dit...

UUla

Anònim ha dit...

CHURRERIIIIIIIIIIA
CHURRERIIIIIIIIIIIIIIIIA!!!