22 de febrer 2008

eleccions ja!!!

Com que mana el blogmaster? Qui ho ha dit? Per què? I, sobretot, qui l'ha votat?! Prou dictadura, volem la llibertat. Eleccions Paieres ja.
Presentació de candidatures el dissabte 23-F.
Vota PPSGPP: PARTIT PAIÀ SEDÉ GRAN PEL POBLE. Donarem veu als que no tenen secció...LLIBERTAT, LLIBERTAT. (Els que en teniu aneu alerta ).
LLIBERTAT, LLIBERTAT!
Vota per Sinjosele President i en Paquito Tresorer ( Avisa'ns abans que potser no ens interesses).
El dia nou vota PPSGPP! s'HA ACABAT LA TONTERIA

25 comentaris:

Anònim ha dit...

També podriem votar QUINES SECCIONS ENS AGRADEN I QUINES NO!!!!
Potser aquests del PPSGPP us quedeu sin presidència......... i SIN SECCIÓN!!!!!!

Anònim ha dit...

Gabi, a la oposició!

Blogmaster ha dit...

HO HAVEU VIST AIXÒ?? HO HAVEU VIST!!!

UI ARA... LA SETMANA VINENT, CONSULTA POPULAR!

JA N'HI HA PROU D'AQUESTA GENT QUE ES PENSEN QUE HI ENTENEN DE MUSICA I CARDEN PENA... PPSGPP... I PER CERT, SE US VEU EL PLUMERU:

PP sg PP

EM SEMBLA QUE AIXÒ DEL "PP" US AGRADA MOLT... I EM CONSTA QUE AQUESTS DEL PAIA SEDÉ SEMPRE TENEN LA COPE POSADA I LLEGEIXEN EL MUNDO...

HE DIT!!

Anònim ha dit...

I SON DE LA CONFEÈNCIA EPICOPAL!!!

Anònim ha dit...

I de l'opus! Què bons nois que són...

Anònim ha dit...

Per què et molesta tant que hi hagin eleccions blogmaster? Tens por de la democràciea?

Pavu ha dit...

Blogmaster, vols que agafi uns quants tancs i acabi amb aquesta insurrecció?

Anònim ha dit...

Prometo que aprovaré el estatuto que salga de Cal Travé el próximo 23F

Anònim ha dit...

llibertat, llibertat ppsgpp

Anònim ha dit...

Jo tinc 3 bons arguments a cada mà per convèncer qualsevol insurrecte... sóc el millor en la meva feina...

Pavu ha dit...

La llibertat d'un individu s'acaba on comença la llibertat dels altres individus. Per tant, llibertat=eliminar la resta d'individus. A las armas!!!

Anònim ha dit...

dios mio... coronel truman... hay charlies por toda partes, dios mio... no siento las piernas...

Anònim ha dit...

LA llibertat té un preu ( traca'm )

natx ha dit...

Aqui menos osties i mes calers, o sigui: A mi doneu-me 400 euracos i voto lo que faci falta!
Tot i que no estaria malament un canvi de nom, això de PP...em fa una mena d'esgarrifença, que tal Partit de los Enemigos? I que cadescú s'ho prengui com vulgui.

Anònim ha dit...

Menos lobeznos caperucita, un sicari com jo no en te ni per començar amb un mequetrefe com tu. Tot i que de moment pots estar tranquil, encara no m'ha contractat dingú.

Anònim ha dit...

Ara m'entero que vaig per tresorer, pero em sembla bé, sempre m'agradat remenar els calers.

Pd- Natx, si surto tresorer, els 400 quedaràn curts!! Que corri el caler!!

natx ha dit...

PPSGPP!!! PPSGPP!!! PPSGPP!!!

sinjosele ha dit...

400 no pot ser. No és múltiple de 70

Anònim ha dit...

Tens raó, mira ni pa mi, ni pa ti deixem-ho amb 700 i no se'n parli mes.

laiona ha dit...

Apa aquí!!
amb els paià sedé al capdavant del blog, el kaos regnaria per sobre les seccions, no hi hauria ordre, ni seny...res té sentit sense el blogmaster!! Blogmaster, a tus ordenes!!!!!!

Anònim ha dit...

Laiona... que tú ets dels nostres!
tresorer, avui a la nit tenim miting. Quin pressupost ens dones per fuets, cebetes i enganxada de cartells?
Vota ppsgpp

Anònim ha dit...

bon dia capullos,
si te que haber-hi eleccions,endavant pero a mi em sembla que hi falta la candidatura dels "verds",de totas maneras i per el cás que l'hi fem,a mi ja m'esta bé el blogmonsterdelunivers,apa fins aviat.

Anònim ha dit...

Martí el ppsgpp té allò que tant t'agrada... i t'ho donarà. el blogmaster ha perdut autoritat. aquest blog ja no hi ordre

Anònim ha dit...

Blogmaster això només ho salves convocant una penya divendres com Déu mana!

KOPINI ha dit...

esteu molt esPAIÀts !!! je je ... m'ha sortit així. QUe van fer els veterans PAvu?