04 de febrer 2008

Consultori Dr Jou

Bé, tècnicament torno a ser dilluns. Espero que no saltin "xispes"

No he rebut cap Consulta al blog paià i tampoc he pensat en cap tema en concret o sigui que aprofito per felicitar a l'Aleix i la Marta. No podien haver triat un millor dia per tenir la criatura, l'1 de febrer

Aleix, benvingut al selecte club dels que "janoseremmaibenbeelmateix" (President: Papa Vilà, sots president: Papa Claret, Secretari: Papa Jou, vocals: papa Tubau i papa Albert). Ja et farem arribar el carnet.

Només et deixo un vídeo d'iniciació. Tranquil et queden més de 2 anys per davant per apendre'n. Sort!

13 comentaris:

martipuntnet ha dit...

moltes feliçitats familia,us guardo la quina de carnestoltes,per quan pogueu pasar,esteu convidats tots tres.
el vidio del doctor em sembla que us sera molt util,que vagi bé.

Anònim ha dit...

dr jou, a mi m'agradaria conèixer els diferents mètodes que hi ha per combatre la ressaca, ja sigui naturals o químics, i si també n'hi ha, mètodes de prevenció.
quin mal de cap!! mareta meva!!
potser en la propera secció ens ho podries explicar...

Josep Vidal-Alaball ha dit...

Cap problema Tenebres
Suposo que desprès de tants monjos, monges sexis i escolanets debies quedar ben saturat

Anònim ha dit...

Dr. Jou es vritat que si em fai mes de 3 pajas al dia ma puc quedar cego?

Anònim ha dit...

Eduardo,
cego no, però capat si, sinó et treus les tisores dels dits!

KOPINI ha dit...

Quins pares !!! Que no caguen ells ??? És l'excusa per no canviar bolquers !!

laiona ha dit...

molt bé kopini!!!!!
ara m'agrades!!
és que a les dones no ens molesta la olor de la caca dels nens?? ens molesta igual!!
o és que es pensen que tenim la mucosa olfactòria atrofiada??

Anònim ha dit...

Les dones esteu fetes per canviar bolquers. Teniu el nas acostumat, ja que ho heu fet tota l'eternitat, mentre els homes estàvem caçant. És per això que ara ens fa més fàstic la caca dels nens. No estem fets per segons quines feines, com rentar, planxar, cuinar, etc...

Querni ha dit...

Saña...

A DORMIR !!!

Anònim ha dit...

Laiona, jo no tinc cap problema en canviar bolquers. Quan vulguis et faig una demo i et canvio els teus

Anònim ha dit...

I a mi, que em donaras el biberon?

laiona ha dit...

Sinjosele, jo no et voldria donar més feina...em sembla a mi que amb els de l'Andreu en deus tenir ben bé prou!!

KOPINI ha dit...

Jo també tinc l'etiqueta d'anis del mono en canviar bolquers... per sort (o per desgràcia), ja no porten cap dels dos... Dic per desgràcia, perque amb l'Arnau encara alguna vegada hem de canviar tot el llit, no només els bolquers, però ja passarà... je je je