07 de febrer 2008

The National Photographic Paià

Carnestoltes 2008:
Amics i amigues, anem per feina que d'aquí unes hores tinc un examen i aquí estic, mirant el blog. Aquí teniu una mostra (incompleta) dels Super herois que es van passejar dissabte a la nit per Berga ( a la tarda no perquè ningú va tenir cullons de sortir de dia vestit així).
Hi podem veure: una supergirl rossa molt sexi, un super natx molt musculitus, un muscluman molt original, un popeye i una olivia, una superheroïna i un parell de capitans enciam.
En falten uns quants, que podreu veure la setmana que ve.

Com va anar la nit? El sopar a cal Travé estava impressionant, ens varem fotre les botes (tot i que molts ja les portavem de casa) i per un preu molt acertat. A cal Negre hi havia gent, monjes guarres, porquets, molts escolanets, un que repartia abraçades gratis (aquest si que és espavilat!) algun mossén d'aquets de la conferència episcopal...i el pavelló estava a petar de gent, l'entrada era molt barata i per mi ho poden repetir cada any si volen. Per cert, algú ens pot dir qui va guanyar de carrossa? i d'ambientació?
Qui s'enduia la palma?? Un cop acabat el sopar, jo diria que el Popeye anava macu, un cop al pavelló, com que no es veia res no ho sé...bé, en sé d'una que va treure el sopar, pro no ho vaig veure...
Qui era el més sexi? Supergirl, estaves tremenda!!
Qui va ser el més original? Això depèn molt de la opinió de cada un, per mi el Pavu i el Pep van ser molt originals, ara...
Qui va pujar a l'escenari? Xino, Pavu...doncs no!! La pipi i la Catwoman!! i és que com que el Xino anava disfressat d'home invisible (molt currada la disfressa) i al Pavu no el van deixar pujar, doncs les noies ho van fer per ells.
La frase de la nit: "una retirada a temps, és una victòria". Gabi.
I res, per acabar, us poso la foto del cantant més sexi que ha aterrissat al pavelló de Berga. Nenes, va por ustedes!!!

16 comentaris:

Anònim ha dit...

El Querni per mi era el més original, demostra que amb els cabells i el pèl també es pot fer una bona disfressa

Anònim ha dit...

Jo com a original voto el Super Mario... genial!

Anònim ha dit...

Per mi també el Super Mario era el més original!!!!!!

Anònim ha dit...

quin tros d'home mare de déu senyor!!! jo també el vaig R-E-T-R-A-T-A-R!!!!!!!!!!!! bfff...
Però de tros el més guapo, i amb dignitat el meu Mariu.

Anònim ha dit...

Ara entenc el basal que hi havia al acabar el concert davant de l'escenari, EH NOIES!!!

tomashawk ha dit...

com que el xino no va pujar a l`escenari? I tant, aixo per carnestoltes no pot faltar.

Anònim ha dit...

No vem sortit a la tarda per que les forces del mal ataquen a la nit, de dia no fan falta els superherois.
Per cert: Una retirada a temps és una fugida de cobards!

Anònim ha dit...

Algu té el telefon de la supergirl?

Anònim ha dit...

Hola Supercalent...... quina mena de poders tens tu?

Anònim ha dit...

Ho fas tot tant lent com diu el teu nom?

Anònim ha dit...

M'han dit que la Supergirl pixa dreta...

Anònim ha dit...

I que s'afeita... i no precisament les aixelles...

Anònim ha dit...

Bé, ningú és perfecte!

Pavu ha dit...

Com va anar la nit? Em sembla que bé....
Qui s'enduia la palma? Estava bastant renyit, hi havia nivell...
La més sexi? A la supergirl li faltava alguna cosa i n'hi sobrava alguna altra...
El més original? L'home invisible
La frase de la nit? Un vodka amb taronja

Anònim ha dit...

Demà penya Superdivendres? o hi haurà trobada d'homes i dones invisbles?

Anònim ha dit...

Jo estaré a Barcelona, tot i que podria venir ....volant!!!!