29 de febrer 2008

The National Photographic Paià

Blocaires paieros, aquí teniu el reportatge que estàveu esperant, tot el què volíeu saber i més sobre la magnífica 1a trobada paiera del 23F.
Primer de tot m'agradaria dedicar un fort aplaudiment pel Sinjosele i el Blogmaster de l'Univers, perquè s'ho van currar molt molt i molt!! CLAP!!!!!!!!!

Va ser una nit plena d'emocions; vam tenir moltes sorpreses, varem poder retrobar-nos amb seccions oblidades, vam recordar frases mítiques......i vam menjar moooolt. I tu Paquito t'ho vas perdre!!! no t'ho perdonarem mai!
Bé, anem a lo interessant.

Parella guanyadora al millor logo per el blog paià??!!


Qui va repartir més regalitus??!!


Qui van ser els més guapos de la vetllada??!!


Bé, això ha estat un petit resum. El dia que fem la trobada de fotos, veureu la resta.
Que acabeu de passar tots una bona setmana!
Petons!!

14 comentaris:

Anònim ha dit...

TotalmentedeacuerdoJoseMaria.
Molt bé el sopar i una millor organització !!!!!
Un aplausu pel Blogmaster i pel Sinjosele que s'ho van currar!!!!

Anònim ha dit...

Hombre gabi em comences a caure bé!

natx ha dit...

Pues si et cau a sobre que no et passi res!!!

laiona ha dit...

uuuuuuuuuuu!!!
lo que ha dichoooooo!!!!

Anònim ha dit...

Osti que guapos que estem (i que guapos que vem acabar alguns). sembla un anunci d'amena.
Per cert el cd del Sinjo és genial (clar, com que hi surto jo).

Anònim ha dit...

Felicitats als organitzadors
si ampliem la foto, fem uns ullets tots...
Recordo que demà anem a veure el Jofre a les 8 a casa seva. d'acord?
apali salut

Anònim ha dit...

Pero, "dingu" em va guardar ni una trista gamba??

cospi ha dit...

Sr. Natx, pitonisso Natx.

M'he sentit aludit pels seus comentaris i he de dir-li, sense ànim de treure els seus draps bruts, que:

1. No veig la relació entre els conceptes cospi i pet. A mi no m'agraden pas els animals domèstics.

2. Té raó, puc afirmar que a vostè li agrada molt aquest grup de què parla el paquito. Sé de bona natx, vull dir de bona font, que li encanten els pets amb cua, altrament coneguts com a PETS XOPS MOLLS. És més puc afirmar que els gaudeix en la intimitat, tapant-se dins el llit i sense voler compartir tal melodia amb dingú més.

3. I per acabar, un rumor que corre... és cert que vostè per les seves adivinacions no recorre a la bola de cristall? Diuen, ep, a mi m'ha dit, que vostè per adiviar el futur de les persones té la curiosa manera de colocar uns calçotets bruts dins d'un carpessanu i anar-se'n a flairar-los a la classe de comptabilitat? Dubto que un pitonissu de la seva talla recorri a aquests mètodes tant bruts però... a m'hi m'ho han dit.

Apa.

KOPINI ha dit...

Jo vull felicitar a la Judith i al Joan pel LOGO PAIÀ !!! És molt "guapu". Apa... Enhorabona...

Anònim ha dit...

No et confiis Sinjo ..... una flor no hace veranu !!!!!

Page ha dit...

canvi de plans. A veure el Jofri hi anirem a les 6. Que a les 8 jug el Barça, i aquest any ho guanyarem TOT!!!

natx ha dit...

Apreciat sr.Cospi, altrament anomenat PETkoVIC, dues coses: Davant tals infamacions a la meva persona dir-li que tindrà noticies dels meus advocats. I en segon lloc sàpiga que encara em desperto a mitjanit somiant que estic al mig del carrer, amb uns guans de cuina i recullint uns gallumbos amb taca nicotina que no eren pas meus. Tindrà noticies també del meu psicoanalista.

Anònim ha dit...

Kopini a veure si compres una samarreta per tu, una per la teva sra i una pels col·leguis..

KOPINI ha dit...

On les veneu aquestes samarretes... En compraré com a mínim 4 (talla xxs - s - m - xxxxl) ja sabeu per qui son no?.. je je je. Apa...