09 de febrer 2008

23F

Benvolguts paierus i paieres,

Veig que malgrat l'alcohol que consumiu, encara teniu sang a les venes... Però estaria bé que canalitzessiu una part d'aquesta energia cap al vostre esperit creatiu i presentessiu les vostres propostes pel LOGO del Blog Paià.

El Departament de Posar Dates als Esdeveniments Importants (DPDEI) ha decidit optimitzar el calendari de cara al 23F de la següent manera:

-Dissabte 16 de febrer: últim dia per presentar les vostres propostes de LOGO pel Blog Paià.

-Dilluns 18 de febrer: es penjaran totes les propostes al Blog Paià i, mitjançant un correu electrònic, podreu votar el quin us agradi més.

-Dissabte 23F:
La gran Festa del Blog Paià on s'anunciarà el nom del guanyador i se li farà entrega del Gran Premi del Blog Paià. Confirmeu si us plau l'assistència el més aviat possible.

Això és tot (de moment).
Blogmaster

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vindré, faltaria plus. Espero que també vinguin tots els meus enemics i podem passamr comptes...covards.
Per cert, hi hauran melons?

Anònim ha dit...

per melons els meus !
ja ja ja (eres bombero?)

Anònim ha dit...

La meva assistència no està ni confirmada ni batejada ni ha fet la primera comunió.... fuera la conferència episcopal.....

Josep Vidal-Alaball ha dit...

Jo vinc, la Gemma encara no ho sé. Hi haurà CALÇOTADA PAIÀ aquest any? Apalin

PD. Demà, o demà passat, hi haurà el Consultori del Dr Jou amb un tema de màxima actualitat: LA RESSACA

Anònim ha dit...

Què vols dir, que que avui l'agafaràs petita??

tomashawk ha dit...

jo no faltare, ja tinc ganes de liarla.

Anònim ha dit...

Avui no surto, perquè amb ressaca no podria escriure la secció

Anònim ha dit...

jo vindré amb l'escopaeta...

Anònim ha dit...

EscopaETA ??? Uy amigo Sinjosele, se te va caer el pelo!