11 de febrer 2008

Gol Paià

Hola paierus! Malgrat alguns publemes tècnics la secció compleix com sempre. Repassem la jornada.

Futbol. El Barça va empatar a 1 amb el Sevilla. Podien haver perdut, i de molts, però també podíem haver guanyat. Perquè quan el Barça guanya és gràcies a la gran afició, i quan perd és per culpa dels jugadors. Però això avui no toca. Al Barça li falta caràcter, mala llet. I ja està. És el meu anàlisi de la situació. I és el correcte. Les coses no pinten gaire bé, però encara queda alguna esperança. Però el Madrit del Bernardo no afluixa, i va apallissar 7 a 0 al Valladolit. Però aquesta jornada perdrà, i s'haurà d'aprofitar. Pel que fa al meu admirat Apañó, va tornar a perdre amb el potent Recreativo. Las aguas vuelven a su cauce....

Bàsquet. La Penya va guanyar la copa del Borbó. El Barça va caure a les primeres de canvi. Em sembla que l'Ivanovic ja pot començar a fer les maletes. O potser ja en té de fetes i només les haurà d'omplir. I no el trobarem a faltar. Jo no hi entenc de bàsquet (de futbolmoltíiiiiiissim) però em sembla que el Barça no va enlloc. L'entrenador de la Penya és l'Aíto, jo no vull dir res. Però recordo que el soci del Barça no el podia ni veure...

Handbol. El Barça va perdre el partit de lliga europea. Ja no guanyen ni aquests... Crisi institucional?

Rugby. S'està jugant el torneig de les 6 nacions. Anglaterra va guanyar pels pèls a Itàlia (els anglesos són més peluts?) , França va guanyar a Escòcia, Gal·les va guanyar a Anglaterra, Irlanda va guanyar a Itàlia, França guanya a Gal·les i em sembla que de moment ja està. Seguirem de prop aquest torneig, però no gaire a prop no fos cap que s'escapés alguna garrotada. Ah no, que és un esport de cavallers....

Veterans. Una altra victòria, ara a casa de la Verdiblanca, per 2 a 4. I ja van quatre victòries consecutives (una als despatxos, però també valen). Partit molt seriós del Berga, que només es va despistar i relaxar una mica al final, i com sempre va patir més del compte. Aquest equip va a més, ja poden tremolar els de dalt!! Molt bona actuació dels tres jugadors del blog, com sempre. Bé, de fet hi ha un altre jugador paieru, però em sembla que ha fet més seccions que partits...
El Berga no veteranu va tornar a perdre. Pinten bastus....

I em sembla que ja està tot. Em deixo moltes coses però la neurona no dóna per més. A veure si el doctor Jou troba una poció per regenerar neurones. Potser uns espaguetis a la carbonara anirien bé... I un vodka amb taronja? O un vasolechecongalletas....

15 comentaris:

Anònim ha dit...

què dius? que jugueu en despatxos?! Home, et puc passar alguna oferta de taules i cadires que t'asseguro que no pèrdereu cap mes partit.

KOPINI ha dit...

La veritat és que aquest diumenge no m'esperava perdre i aquest ha sigut l'error de tota la setmana ... Esperem que puguem salvar la categoria. Lluitarem fins al final...

KOPINI ha dit...

Els veterans ja veig que esteu en ratxa i espero que no perdeu més fins l'any que ve... Si ha de servir per no perdre, jo pago una taula i una cadira... je je

Anònim ha dit...

No sóc el Doctor Jou, però també et puc contestar:
Jo fa anys que em foto espaguetis a la carbonara (els faig moooooolt bons per cert!) i vodka amb taronja (alternat amb algún gintònic) i no se m'ha regenerat NI UNA SOLA NEURONA!!!!!!

Anònim ha dit...

Diu el Gabi que ens convida a tots a uns espaguetis a la carbonara per la inauguració del pis...

Un aplaudiment pel Gabi:

CLAP!

Anònim ha dit...

I a uns vodka amb taronja i uns gintònics!
Un altre aplaudiment: CLAP!

Anònim ha dit...

oè, oè, oè!!! el meu marit ha narcat el primer gol de la temporada!!!
oè, oè, oè!!!! visca els veteranus!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Pavu, aquest any amb aquest hauràs marcat dos gols: el PRIMER i l' ÚLTIM!!!!!

Page ha dit...

Felicitats Pavu.

Tu sempre tant regular. seguint la teva mitja... un gol per temporada!

Page ha dit...

Gamba, i de postres ens faràs el famós tiramisú?

laiona ha dit...

O sigui que ja tenim menú per inaugurar el pis del Gabi:
-unes gambetes per picar
-uns spaguetis a la carbonara bonííísims
-tiramisú de postres
-combinat i puro..
no està malament...
només falta la data; quin dia hem de venir?

Anònim ha dit...

Una miqueta de paciència...... primer hauria de fer el sopar de Nadal del pis de Barcelona......

Anònim ha dit...

Els Paiasedes estarem molt honorats de possar la banda sonora a tan magne aconteixement !!

natx ha dit...

De fet Imma, per ser més exactes, lo teu marit va marcar un golarro! Clar que amb amb aquests spagettis, i aquestes delicatessen, així qualsevol!

Anònim ha dit...

escolta Gamba:
Vols dir que no hauries de convidar primer els teus super-amics de Berga, abans dels barcelonautes? vaja, jo crec que nosaltres tenim el paladar més fi que tots aquests teus amics de ciutat, vaja... és un dir!!
com dius que els fas el tiramisú?