06 de febrer 2008

GRÀCIES 'LA BAUMA'



Gràcies 'La Bauma' per haber portat una miqueta de MÚSICA a Berga pel Carnaval. Per fi al Pavelló ha sonat algo més que els grupets catalanets (amb molt respecte pels grupets catalanets, bé per la majoria, bé per alguns, bé per......)
L'actuació dels Apache va ser espectacular, amb un nivell musical excelent i amb un guitarrista boníííííííssim que va demostrar el seu virtuosisme en tems com el Sultans of swing dels Dire Straits i un Mix Final de diversos temes de Pink Floyd, però per sobre de tot:
Un IMPRESSIONANTÍÍÍÍSSIM Confortably Numb del Pink Floyd !!!!!!!!
(posiblement la millor cançó del món mundial...)
No va sonar com aquesta del vídeo, una versió en directe dels mestres... però poc n'hi va faltar!!!!!!

43 comentaris:

laiona ha dit...

uuaaalaa!!
al pavelló hi havia aquests flaixos verds de les imatges?? no me'n vaig pas adonar...

laiona ha dit...

jo penso el mateix que tu, cosinet.
M'ho vaig passar de puta mare, la música era increïble i el cantant tenia un cuuuerpooo impressionant per tenir 50 anys!!
això que sé de mooooolta gent que no els hi va agradar, perquè volia música més de festa major i perquè el pavelló estava a les fosques...
jo la veritat, per mi poden venir cada any si volen que em va entusiasmar sentir cançons com Sultans of Swing o Where the streets have no name en directe....

Anònim ha dit...

La cançoneta, una mica curta, pude???

Anònim ha dit...

Els Pink Floyd diu que encra estan tocant la cançó que varen començar a l'any 96...no saben com acabar-la! Tot un record!

Anònim ha dit...

Ostia, tantes coses van passar al pavelló? Putu alzehimer!!!

Anònim ha dit...

UUUUUy, com han saltat els dos Payasedés .....
Per fi esteu d'acord en alguna cosa!!!!!!!!
Ara ja ho recordo, perquè una cançó sigui bona ha de complir:
1- Ser curta
2- Ser d'un grup que no conegui ningú

Anònim ha dit...

Perdó, Gabi, jo ho deia en serio, les meves millors cançons del mon mundial no ´s'haurien d¡acabar mai!!! Llàstima que entre elles ni n'hi ha cap de Pink Floyd, o afortunadament, no sé.

Anònim ha dit...

Una passada els apache.
Una passada la gatera que portavem
Una passada de cantant, bff, em feia embromar les ulleres i tot!!!
Una passada els supers herois
....
Que repeteixin aviat un concert així
pd: ara recordo que hi havia estones que no portava les ulleres posades...ji, ji

Anònim ha dit...

Berga no estava preparat pels APACHE! no els varen entendre. Personalment em varen agradar i em varen sorpendre, no m´ho esperava. Però els comentaris de la gent... no crec que tornin mai més a Berga. Renegats!

Anònim ha dit...

Gabi, un altre dia avisa! si hi ha algún epilèptic al blog paieru segur que l´hi ha vingut un atac amb tantes llumetes!

Anònim ha dit...

Gabi, és que als paiasedé si la cançó és d'un ggggup que mou masses de populatxo, ja no els hi interessa, massa convencional!!
els ggggans ggggups de la histògggia de la música hi són peg algo!

Anònim ha dit...

Gamba, com dèiem el dissabte durant el concert; fer la secció "paiàsede" és molt fàcil. Només has de posar al Google "Cantantes que no los conoce ni Dios", i ja està fet.

Anònim ha dit...

Doncs a mi no em faria res de fer el solo de guitarra, més que res per que deu passar desprès del concert amb les fans.... amb un solo així deus lligar per un tubo (dic lligar per dir-ho finament).

Anònim ha dit...

Home, tancant una llança pel Sinjo, he de dir que per fer una secció dels 40 principales o del MTV latino, doncs no cal... Tampoc cal anar posant cançons de "los 100 mejores solos de guitarra". Segur que seria més fàcil pel Sinjo, però ell no és "aixins"

Anònim ha dit...

Yes, Yes, para cuando un paiasede de los dire straits??

Anònim ha dit...

Peace, peace, i love you!!

Next paiasede U2 Please!!!

laiona ha dit...

TOTALMENTEDEACUERDO amb en Bono!! U2!! U2!!....
lo dels 100 millors solos de guitarra, seria avorrit....pro no sé si els paiàsedé posarien un grup on no hi hagi guitarres i que soni bé, com ara Keane ( o és que si no hi ha guitarres, ja no és bo?) a mi també m'agraden molt, i en directe són molt bons!!

laiona ha dit...

ah, i barrufet tocapilot, vols dir que no triomfen més els cantants que no pas els guitarristes?? pensant-ho bé, jo crec que són millors els bateries (són la base essencial del grup de rock, fan la seva feina sense dir res i tenen els braços forts: com el Xino!!!)

Anònim ha dit...

Un grup que no sigui molt bo en directe doncs que vols que et digui... no són un grup. Als CDs tots sonen bé, només faltaria!

Anònim ha dit...

Els Keane "no tan mal". Fan servir el piano en lloc de la guitarra elèctrica. Suposo perquè no devien trobar ningú que toqués la guitarra

Anònim ha dit...

Totalmentedeacuerdoaprasiadalaiona, Els baterias sempre ens guardem un as a la maniga.

laiona ha dit...

paquitoo!!!
ensenye'ns els músculs!!!!!!

Anònim ha dit...

Paquito!!!
ENSENYE'NS EL MÚSCUL!!!

Anònim ha dit...

Que no en veu tenir prou amb mi el dissabte?

Anònim ha dit...

Que no en veu tenir prou amb mi el dissabte?
(hi ha hagut un error d'identitats...)

Anònim ha dit...

Qui és aquest paio que parla per mi?

Anònim ha dit...

Deixa'ls Muscul Man, aquest Blog està plè de gent que no és qui sembla ....

Anònim ha dit...

Àartur, no et preocupis que tots som de casa i això és molt macu

Anònim ha dit...

el què és macu?? el múscul del paquito?

Anònim ha dit...

hombre, no m'havia adonat que hi havia tanta moguda aquí avall!! I criticant el paià sedé!!
Mira primer de tot com a berguedà tipic que sóc, és a dir, tancat i malfiat, suposo que tot això ho dius per alguna cosa. Que amb el gamba ens veu criticar al concert del pavalló...i...? Que tú no coneguis els grups dels què parlem no vol dir que no els coneix ningú, sencillament vol dir que no els coneixes tú. Son grups que descobrim llegim les crítiques del diari el país, la vanguardia, la revista rockdelux i escoltant ràdio 3. Et puc assegurar que hi ha mooooolta gent que els llegeix i els escolta. Si proves de deixar de llegir l'enderock veuràs que hi ha vida després de Sau, els pets i sopa de cabra, grups que ja veig que ets morts de ganes de què en parlem. Doncs et fots! Vols mes pistes: gaire bé tots els grups dels què hem parlat han tocat al festival de Benicàssin. Per la teva informació és uns dels festivals de música independent mes important d'Europa. Tota una referència i d'allà en descobrim molts grups, que ja t'asseguro que coneix mooooooltíssima gent. Algú el deu coneixer. Ho veus? Després del Rebrot hi ha vida!!!
A laiona: no pateixis. La setmana que bé parlarem de grups en els què no hi ha guitarra electrica.

laiona ha dit...

Oh que bé mestre Sinjo!!!
i per quan no sàpigues què posar tinc més propostes (algunes potser tampoc les coneixen).
quins amics!! aprofiten per rajar del paiàsedé quan no hi sou...mare meva...es nota que anaven a les carme i no a la Salle....

Anònim ha dit...

Seré burro!
No havia vist el capullo del tardà! Escolta no m'esteràs tractant d'esnob? gilipolles! Els grans grups de la història te'ls creus tú pagant 80 euros per veure'ls en directe i a sobre et fan treure el movil per fer fotos i enviar a no sé quin collons de país!Això sí que és esnob. I fer-se fotos amb tots els presidents del país! I aprén a parlar d'una puta vegada invècil. Encar no sé com tens un programa de ràdio parlant d'aquesta manera. Per què no fas un autosubhasta, et compro i et foto al pantano que se't mengin els Lucios!
Per cert, un membre de la organització de la Bauma m'ha dit que els apache potser no podran tornar ja qe molta gent s'ha queixat que la música no valia res. Gent jove, és clar. És que els grans venedors, perdó músics, de la història resulta que ja no agraden tant com abans.
Tagggggdàààà: a cagar

Anònim ha dit...

Aquesta gent jove deu ser la que ballava amb 'El negro no puede' a cal Negre fa unes setmanes....quin refinament musical!!!
Que ha tocat a Benicàssim en Georgi Dann, o al Primavera Sound?

Anònim ha dit...

carai el sinjo, quins fums!! s'encara amb els critics i tot!!

Anònim ha dit...

ja veig quin és el teu criteri a l'hora de classificar els grups entre bons i dolents. Tot depèn de si venen molts discos o no!
Com diria el gran Pavo; Sinjo, et penses que en saps molt i cardes pena!!!

i menys llegir revistetes de música més treballar, collons!

HE DIT.

Anònim ha dit...

Ay Carmencita que no has entés res! Mira, jo no m'he enfrontat mai amb cap critic, me'n guardaria prou! M'he enfrontat amb un fals critic que donant noms falsos s'ha enfrontat contra mi . Saps, Carmencita? Sempre ho fa, no dona mai la cara i així sempre és molt fàcil, et posaria mils d'exemples però aixó és un putu blog i no cal. Critic? Alerta amb els transtorns de personalitat.
Respecte el criteri de què m'agraden els grups és el meu criteri i per tant és el meu problema, és una cosa que veig que no estàs capacitada per entendre i no cal donar-hi mes voltes. Però només et diré que un dels meus grups preferits, Els Radiohead, ocupen el num 1 de ventes a Anglaterra...grup que segons algú del blog tampoc coneix ningú!
I no crec que siguis la persona mes adient per dir álgú que treballi!

Anònim ha dit...

Transtorns de personalitat cap ni un. Jo soc CARMEN, Y NADIE MAS!!!
Y NO SE ME PONGAS CHULO, QUE LA CALLE ES MIA. MUCHOS OJOS TE ESTAN MIRANDO, SIGUIENDO TUS PASOS... SOLO CON MOVER UN DEDO I TODO SE PUEDE ACABAR PARA SIEMPRE!!!

je je je (riure malèfic)

Anònim ha dit...

A mi em sembla que al crític no li agrada la crítica, caram quina incongruència, no? (és que avui tocava la i)

Anònim ha dit...

Mira tia ( o tio ), començo estar fins els collons de tanta palabreria! jo també sé on vius o sigui que no surtis sola ( o sol ) pel carrer perquè en tinc les pilotes plenes!
Vaig a per tú. A mi no cal que em dirigeixis la puta paraula mai mes perquè et partiré la cara... burra.
JE, JE ,JE riure de cabón emprenyat

Anònim ha dit...

Peace! No war

Anònim ha dit...

El blog paià no està preparat pel Sinjo de la mateixa manera que el Berga no ho estava pels Apache. És una llàstima.
Pels fans del rock pop comercial NO us recomano aquest grup, els LIBERTINES, desgraciadament ja desapareguts. Us deixo 2 temes:
- Time For Heroes
http://www.youtube.com/watch?v=VwhHdeHJ1Yk&feature=related
- Don't Look Back into the Sun
http://www.youtube.com/watch?v=_g207eTzVw0&feature=related

Anònim ha dit...

El blog paià no està preparat pel Sinjo de la mateixa manera que el Berga no ho estava pels Apache. És una llàstima.
Pels fans del rock pop comercial NO us recomano aquest grup, els LIBERTINES, desgraciadament ja desapareguts. Us deixo 2 temes:
- Time For Heroes
http://www.youtube.com/watch?v=VwhHdeHJ1Yk&feature=related
- Don't Look Back into the Sun
http://www.youtube.com/watch?v=_g207eTzVw0&feature=related

martinegre ha dit...

que pasa,que em d'escoltar dos cops aquestes cançons,i no sabies com dir-ho,o és un error d'imprenta.
i tu sinjo,no els hi facis cas,que és un mon d'envejas,segueix penjant lo que volguis,pero si parlesis d'uns tal: wine and iron,em sembla que triumfaries.
apa capullos,fins aviat.