19 de febrer 2008

Gol Paià

Hola paierus!!
Excepcionalment el Gol Paià ha passat al dimarts a causa del gran concurs de logos. Això vol dir que ha passat un dia més i la meva neurona no està per fer molts esforços de memòria...

Futbol. Victòria del Barça contra el Saragossa gràcies a un penal claríiiiiissim transformat pel recuperadíiiiiissim Ronaldinho. I a més ara recuperem l'Etoo i el Torué i a tothom. Ho guanyarem tot!!! El Madrit va perdre amb el Betis. Ai Bernardo, em sembla que us esteu desinflant... I aquesta setmana torna la Xampions. A disfrutar!! El súperApañó continua de sort. Va perdre (cosa lògica i normal) però els altres equips que estan al seu voltant (a la classificació) també van punxar.

Bàsquet. Després de la destitució de l'Iivanovic el Barça ha encarrilat dues victòries seguides (justetes) i en un partit va defensar en zona!!!

Handbol. El Barça va guanyar. El partit era de lliga europea.

Veterans. Continua la ratxa. Victòria treballadíssima contra el Fructosenc per 1 a 0. Els partits de la segona volta es conten per victòries, aquest equip il·lusiona!! Malgrat el bon joc no es va omplir el camp. Vosaltres us ho perdeu!! Cal destacar l'absència del porter titular (havia de pintar una habitació) i la reaparició d'un paieru després de moooolts partits absent. Malgrat tot va fer un bon partit.
El primer equip del Berga va tornar a perdre. Ai ai....

Apa, per avui ja n'hi ha prou que hi ha altres seccions que s'esperen. Carregueu piles per dissabte!!

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Reconec que la meva aportació esportivament parlant va ser, diguem-ne , bastant escasa, pero en les meves aparicions, 4, tres victories i un empat, estic imbatut!! Digueume jugador....talisman???

Anònim ha dit...

jugador talisman.

Anònim ha dit...

Gràcies.

Anònim ha dit...

jugador botiquin!

Querni ha dit...

Aquell cuiner que es diu Prados i surt a TV3 també és un TAL-ISMA?

natx ha dit...

Si, i el De la Peña és un TALIVAN!

laiona ha dit...

carai Paquito!
a la teva edat i anar fent tocs de pilota, tu si que ets un bon portento!!

martinegre ha dit...

hola pavo,
no és que et vulgui fer una critica de la teva secció,que em sembla que per la neurona que et queda,ja esta bé,pero a mi em sembla que els comentaris i explicacions del partit dels "superveteranos" estan una mica,com interesats,més que res t'ho dic perque ahir em vaig trovar el huesca,que es veu que és el crack del "baixelriu",i m'ho va explicar,cosa que ja havia fet el alex "maquinavaja",en varies ocasions,per lo que et demano que si un altre dia torneu a perdre contra un equip fet a base de talonari,en el que el crak és el henry-hueski,i el cervell del equip el "maqui",ens ho tens que explicar amb pels i senyals,no cal que tinguis vergonya.
espero un bon reportatje del partit de la segona volta,inclus em sembla que podries penjar el calendari dels partits i aixins potser omplirieu el "estadi",
apa fins aviat.

KOPINI ha dit...

Això Pavu... penja el calendari. El dia de Cal Rosal vull ser-hi, encara que sigui per animar des de la banqueta, no estic per més trotes... Ànims, veig que l'equip està en forma i en ratxa, potser hauríem de canviar algun cromo i a veure si entrem en una bona ratxa nosaltres ... Se'ns complica la classificació...

natx ha dit...

Ei Mister Jo per la banda esquerra tinc 5 min. boníssims. He dit 5 min? Bé deixem-ho en 2 o 3, però moooolt bons això si. A quan estan les primes?

Pavu ha dit...

Ei, jo també tinc 2 o 3 minutets bons, i a més tinc una mitjana d'un gol per temporada!! Però la meva fitxa és molt alta....
Martí, no pateixis, faré un especial quan juguem contra els de "baixelriu". Si guanyem, clar...

natx ha dit...

Pavu ets un mercenari! Jo jugaria per amor al club...i a les primes es clar!

Anònim ha dit...

Fitxa?... deu ser la del parxís!!

KOPINI ha dit...

El Natx i el Pavu tenen más de 5 minuts... però el presi dels veterans demana massa pel traspàs i va a ser que no... Aquest "presi" apunta a la Generalitat...