15 de febrer 2008

Video Paià

Hola canalla,

Primer de tot, m'ha dit el Blogmonster que us recordi a tots que demà és l'últim dia per presentar les vostres propostes pel logo del Blog Paià. Exprimiu la neurona!!

Dit això, anem al tema d'avui: els sogres.

Qui més qui menys ha hagut de passar pel fatídic moment d'anar per primera vegada a casa els sogres, i haver d'aguantar les mirades de:

"Tu ets el piltrafilla que va amb la meva nena?"
"Ui, aquest té cotxe... i a més el seient de darrera és ample..."
"Aquesta és la pelandrusca que va amb el meu nen? Sembla un puton berbeneru..."
"Aquesta és una fresca... segur que els fa passar a tots"

Moments entranyables... no?

Endavant video:

5 comentaris:

Anònim ha dit...

EL MARTÍ DE CAL NEGRE DIU QUE POTSER NO VIDRÀ EL 23-F:
HARRY HARRY HARRY MARICÓÓÓÓÓNNNN, MARICÓÓÓÓÓ´NNNN, MARICÓÓÓNN. HARRY HARRY HARRY MARICÓN!
O SIGUI QUE JA ESTÀS A LA LLISTA!

Querni ha dit...

Martí, això de tu no m'ho esperava... encara ets a temps de rectificar... serà possible....

Anònim ha dit...

hola capullos,
el dia 23 a la nit no treballo,per lo que puc mirar de venir,pero si em de venir amb la dona i la canalla,primer els hi comentaré si volen venir,en cas afirmatiu per unanimitat(cas força dificil)provablement vindrem,en cas afirmatiu per majoria,ja ho decidiré jo si venim,si no volen venir cap,ja ho veurem,perque a mi sol,em fa por vindre.
de totas maneras,ara que hi penso encara no sé si la festa és un dinar o un sopar?,algu em pot asessorar una mica:
s'ha d'anar mudat ?
hi servei de taxi?
..........?
gracies

apa fins aviat

Anònim ha dit...

KE PASSA AMB EL MEZCLAILLO PAIÀ??? FA VAGA O KE??

Josep Vidal-Alaball ha dit...

Tranquil Martí pots venir sol sense por. O és que et fem por? Si la majoria ja som gent aparellada i amb responsabilitats (no necessariament responsables). Ja no som el que erem!