13 de febrer 2008

paia sedé ( odio a los number 1 )

Y tu mujer,
que és lo que espera de ti?
Y tu chaval,
que és lo que espera de ti?
Un number one!
Un number one!
Odio a los number one
se acuestan con mi mujer...
mientras yo curro!!

" odio a los number one".Josele Santiago.Los enemigos

Indie suele referirse al grupo que no necesariamente sigue las principales corrientes culturales y producen su música fuera de cualquier influencia. El término "Indie" se relaciona con la actitud del "hágalo usted mismo" y la capacidad de trabajar fuera de las lógicas de las compañías y corporaciones de la industria cultural. También se suele mencionar como Indie a aquellos grupos que están empezando a tocar y no tienen contrato con un sello discográfico; es decir, que solo tocan en fiestas, pubs, etc…
VAUEN?
VAUEN!!
La Laiona demanava un grup que toqués sense guitarra. M’agrada molt que em facis aquesta pregunta perquè feia moolt de temps que no escoltava, ta txin ta txin: Morphine. Aquest grup americà no sé si el coneix poca o molta gent, no sé si venen molts o pocs sedés i tampoc sé si és un GRAN grup de la història (¿???????!!!!!!!! ), dades que a mi m’importen poquissim ( per no dir gens ) però que hi ha gent que creu necessari tenir-ho en compte. Jo no sé com es fa per saber si un grup és GRAN, m’agradaria que m’ho expliquèssiu. Penso que la secció milloraria molt si ens expliquèssiu com es mesura si un grup és un GRAN de la història ( uuuuaaaaauuuu ) o no.
Tornem al tema: Morphine. Estimats paieros, és un grup que regnà dins el panorama indie ( veure definició mes amunt) durant la dècada dels noranta. Jo tinc un sedé que és de la mare del Marc Costa i que me’l va deixar fa mil anys, fet que evidencia que realment venen sedés ( “dato” superimportant!) i fet que també evidencia que aneu alerta alhora de deixar-me sedés perquè tinc el récord de permenència ( “dato” encara mes superimportant)! Aquest trio està format per un saxo, una bateria i un baix elèctric, toma ya! Això si que és minimalisme. I com sempre: “sujetos” que estant bé del cap, matricula d’honor en química…etc. Musicalment: bases de rock peró també “flirtejen” amb alguna base jazzística ( o no ). Comercialment: com he dit abans sé de segur que han venut un sedé. Ara ja no toquen, el cantant la va palmar fa bastant. Un infart dalt de l’escenari…aquestes taquicardies són de por!
Ah! un consell: aquest dissabte compreu el diari el Mundo o l ‘ABC ja que molt pitjor serà comprar el Periòdico: regalen un sedé i un llibre dels QUEEN!!! Juuaaaaa juuuaaaa,juuuuaaaaaaa( QUÈ CABROOOONNNN).

21 comentaris:

Querni ha dit...

Morphine són brutals... Us recomano també el disco "Like Swimming", i la canço "Early to bed". El clip és genial...lo millor són les cares dels nens...

http://www.youtube.com/watch?v=4zw1Bli1jbc

Anònim ha dit...

Requerminets per ser un Grup Gran:
- No haber de llegir revistes de música especialitzada per conèixe'ls (que no vol dir que t'agradin).
- No haber de buscar en el baul de los recuerdos de la mare d'un amic teu l'únic CD que han venut.
- No haber sortit mai a la secció del Paià Sedé.
- .....

martipuntnet ha dit...

sinjo,em sap greu pero et tinc que feliçitar,aquets son molt bons,encara que suposso que no els coneix ni deu,apart del blogmasterdelunivers que sembla que ho sap tot.
apa espera l'opinio de la carmen que segur que es més entesa en el tema que jo.
bye capullos.

laiona ha dit...

Molt bé!!
a mi em sonaven pro sincerament que no tinc cap disc meu i menys de la mare del Costa...
el fet que el cantant es morís ja és un punt important per ser un grup gran, no Gabi??

Anònim ha dit...

Si, el fet de que es mori algun component del grup, i si pot ser per causes relacionades amb les drogues et fa guanyar punts en el rànquing de grup gran....

Anònim ha dit...

Sí, per ser un grup gran t'has de morir primer. A excepció d'en Jeff Buckley ( el mes Gran )que com que no venia prous sedés ja no el consideren dels grans. Això és com el futbol: segons les revistes especialitzades el Cannavaro era el millor jugador del món!!

Anònim ha dit...

Sinjosele, ets un pesat!

Anònim ha dit...

HOHABEUVISTAIXÒ???????
Què passa avui...quatre Paya Sedé?
Aixòesunainvasióifaltaunamiquetadordre!!!!!!!

Anònim ha dit...

Jo també soc PAIASEDÉ

Anònim ha dit...

Gabi...quatre? La neurona!

Anònim ha dit...

Jo amics paieros us confirmo la meva mort per suïcidi; va ser la qual: em vaig morir i ja vaig passar a ser un mite, lo mas de lo mas.
Jo us recomano que si voleu que la gent us valori, lo millor que podeu fer és morir-vos ( a poder ser, traumàticament) i així se us tindrà en compte. El millor que pot fer un artista per la seva carrera és morir-se.

Anònim ha dit...

perdó, volia dir: va ser la clau.

Anònim ha dit...

Doncs jo encara no ho entenc, per ser un grup gran s'ha de medir més de 1,80 cm? o s'ha de tenir més de 60 anys?

Anònim ha dit...

Quan hi haurà un paià sedé de l'Home de la barba? Això sí que era un gran grup. O un grup gran...

Anònim ha dit...

L'home de la barba ser� un gran grup ja que el cantant si no es mort em sembla que el matarn aviat!

Anònim ha dit...

El què era massa gran de l'Home de la Barba era la bateria...

Page ha dit...

Tot i que no estic gens d'acord amb lo de Queen, Sinjo, "t'apollu" totalment. Està molt bé descobrir nous talents.

Força sinjo! Carmen, vete de paseo por la ramblas!

Anònim ha dit...

Això de què m'apolles com m'ho haig d'agafar!!

Anònim ha dit...

Ostia no fotis que ara us començareu a xupar les polles?
Que puc jugar?

laiona ha dit...

tranki maripau, ja fa temps que aquí al blog es xupen les polles els uns als altres!!!!

Page ha dit...

Ostia, el cervell em fotrà un pet!