27 de febrer 2008

PAIÀSEDÉ ( ho confesso...)

Si senyor, jugada típica del Sinjo, primer esvera el galliner i acte seguit deapareix!!!
Diu que es a Madrit, a una fira de no se que... com si no sabessim que s'hi va a fer a les fires!!! En fin...
No sé si es perque es cuaresma, temps d'abstinencia, perque es hivern, trist, melancolic, que vull fer una confessió...
Ho sento... m'agraden els... PET SHOP BOYS!!!
Tampoc fins al punt d'anar als seus concerts, de tenir tota la seva discografia,( de fet nomes en tinc un) d'estar al cas del que fan.. pero anys enrera va caure a les meves mans el recopilatori Discography i el vaig trobar un sede rodó ( obviament) Si parlem de cançons POP , curtetes, melodiques, ballables, amb "estribillus" rodons i enganxosos, el trobo un sede potent. Es un notable resum dels singles de la seva primera epoca.
He triat un dels seus primer hits, el recordeu o encara no havieu nascut??



Sé que no estic sol, sé que no soc l'unic, se que també teniu coses per confessar, els nostres pecats no son tan greus i poden ser absolts. Germans, podeu acudir al paiasedé i confesar els vostres secrets mes intims, s'us aplicarà la corresponent penitencia, parenostres, aves marias, algun rosari pels casos mes greus , sereu absolts i us sentireu recomfortats!!!
PD- Ah, cuan era petit era fan d'en Roberto Carlos, no el fumbolista, el del gato que estava triste i asul.... i em va arrivar a agradar una cançó de la Laura Paussini, Es greu DR: JOU???


LA CANÇÓ DE LA SEUMANA.
Mira, com que no hi tinc el jefe aprofito i faig el 2X1 com al Supeco!!

Cuan una cançó m'agrada soc perillós, esmorzo, dino, sopo i dormo amb ella fins que la gasto, no us passa?? Una de les ultimes es una dels Babyshanbles, no els coneixia, nomes sabia coses del matat del Pete Doherty i la Kate Moss pels diaris. S'em va enganxar, aquest riff de guitarra en plan Kinks i aquest "estribillu" em va durar mes d'una seumana.

Que la disfruteu!! "... on delivery.. la, la, la ..."





PD2- Em sap greu no haver pogut venir a la festa blogpaiera, i aixó que tenia el "traje" preparat, una samarreta dels Queen que em quedava la mar de bë!!!

T'ALUEGO LUCAS!!!

31 comentaris:

Anònim ha dit...

Finalment coincidim Paquito, a mi també m'agraden els Pet Shop Boys!!!! com a músics esclar...... perquè, a tu també t'agraden com a músics, no??????

Anònim ha dit...

Vaya, vaya, ja som dos que surtim de l'armari!!

Page ha dit...

A mi m'agraden, però no per casar-mi.

Anònim ha dit...

Qui ha parlat de casar-s'hi?????
Pero per una noche Locaaaaaaa!!!!!
M'ENCAAAANT!!!!!!

Anònim ha dit...

A mi me gustaba Miguel Bos� sobretodo en la epoca de las faldas!!

natx ha dit...

Ostia jo no hagues gosat confessar-ho però...Hola, em dic Natx i m'agraden els Pet shop Boys!
Clar que després de compartir pis 2anys amb el Cospi: Com no m'han d'agradar els PET shop boys.

Anònim ha dit...

Tranquil, anonim, el bosé de Bandido i Sevilla, ratlla el pecat venial pero no hi arriba, no té penitencia, si no fem "manetes".

Anònim ha dit...

Joder, Natx, joder amb la tropa, jo esperava ser lapidat i ara resultarà el blog del PET SHOP BOYS!!!

natx ha dit...

I els village people per quan?

Page ha dit...

Oju amb village people. Els millors per anar de festa. Tu poses village people a kal negre, i tots a sobre la barra!

laiona ha dit...

totalmentedeacuerdojosemaria!!
que se n'ha fet d'aquells bailoteos a dalt la barra amb YMCA?? i In the Navy??

quins temps....

laiona ha dit...

osti!!
això ha tornat a canviar, no??
carai aquest logo, quina patxoca!

laiona ha dit...

bé , ja veig que tots tenim secrets confessables i ara és el moment: sóc una fan de la Madonna, tinc tots els discos!

Anònim ha dit...

Molt bé, Laiona, espero que un dia hem facis la coreografía de Material girl.

KOPINI ha dit...

Jesús Vázquez també té un disc... o no?, je je je... A veure si trobeu al paio cantant !!!
Amunt Sevilla!!!

Anònim ha dit...

No se si Jesus Vazquez te un disc o no, pero per si de cas el te i t'agrada, hauràs d'anar a Queralt a peu, pel dret i descalç, com a penitencia per redimir el teu pecat!!

KOPINI ha dit...

Ja, ja ja... Jo no he dit que m'agradi, però per està al mateix nivell que els altres.. je je je... Si s'ha de fer penitència es fa, però fer-la per res és tonteria...

Crec jo, vamos !!!

KOPINI ha dit...

Lo de Sevilla ho dic pel club ARNY !! Je je ... i per que el tal Jesús Vàzquez tenia un local de gays (que no tinc res en contra), que es deia "El Lamentable"... Vaig estar i l'ambient era de "locas" totals... 2 segons i estava fora... i encara vaig estar massa. Eren "locas" "locas" ... jo tinc amics gays i no es comporten com es comportaven aquelles "locas"... o sí, quan no els veig... je je je. De totes formes, dir que jo tenia 20 anys i era massa "apetecible"... així que vaig decidir marxar (en 2 segons)...

Anònim ha dit...

Quina tranquilitat sense en Sinjosele.....

Anònim ha dit...

I sense grups rarus...

natx ha dit...

Per cert Paquito lo del Roberto carlos no té perdó de Déu, almeny fos el jose Guardiola!

Anònim ha dit...

El Jose Guardiola també feia alguna cantada al costat del Koeman.

Anònim ha dit...

Ah!, una vegada en una "moguda del berguedà" el grup que tocava davant nostre feien una versió del Roberto Carlos i em vaig emperrar a acompañarlos a la bateria, hem van pendre per boig, pero collons si la vaig tocar!!

Anònim ha dit...

Ho sento Gavi,abans d'enviar-te a la merda només m'agradaria dir un parell de coses. La primera és que he tornat de Madrid i em trobo que en Paquito ja no és Rockero, pua, pua, pua...Pet shop boys!! Sí, sí, confesa-ho tot covard. Que jo sé que t'agraden els Pets i Queen! " Papaíto entra que me hacen rockero...".
La segona és que en Nick Cave ha tret sedé nou i hi ha un mini-reportatge al Pais de las Tentaciones d'avui. Hi ha una frase que pels que teniu la mania de fer rankings de grup grans i petits us "agradarà".

Anònim ha dit...

reprodueix-li-ho-la-en-hi aquí, així nohaurem de comprar el Pais...

Anònim ha dit...

Si hem de comprar el País, jo me pido Andorra que és petitet..... la butxaca no dóna per més!!!!!

Anònim ha dit...

Querni no passa res per comprar el País...vas fer una colecció de videos del Mundo i bé que el compraves cada setmana.

natx ha dit...

Això Querni, compra el pais i explica'ns la frase.

Anònim ha dit...

com baixen tu!!

Arriba el Sinjosele i ja està armada!!!

Anònim ha dit...

Home Paquito coincideixo amb el gust pels Babyshanbles! El Pete Doherty és un drogata però és un "pedazo" de músic. Ja va estar amb els Libertines que per a mi eren encara més bons

Anònim ha dit...

Gràcies,dr. Jou, veig que potser encara tinc mitja queurona que em funciona.