05 de març 2008

paià sedé

A lo lejos se ve
la otra orilla ven
no me haré viejo sin ver
la otra orilla.
Veo las fieras correr
correr por ahí
sé que me espera a mí.

La otra orilla. Josele Santiago. Los enemigos

Paieres,

De totes és conegut que en Martí de cal negre, que sembla tonto..., té la mania de passar-se hores i hores flotant... per sobre l’aigua. S’està a la piscina fins que queda arrugat com un paper mollat. Jo em pensava que aguantava aquestes llargues estones a base de fotra-li i als braços , als peus i fortes dosis de voluntat. Doncs resulta que no! Té truco!! I un dels trucs que fa servir és un MP3 submergible que no te’l poses a l’orella però que se sent i s’escolta... la mar de bé! Jo per un defecte de fàbrica haig de nedar, cosa que m’avorreix profundament. També tenia els meus “truquillos” però, és clar, partir-se la caixa al mig de la piscina feia una mica de cante! O sigui que li vaig demanar al Harry si em podia deixar provar aquest prodigiós MP•3 que segons ell només es troba als EEUU i que l’ha aconseguit mitjançant contactes ( Martí prova-ho al E-bay !! ). Era una bona ocasió per escoltar l’últim grup entregat per la meva mula ...ta txin ta txin: Iron and Wine. Quantes coses noves en un dia..i sota l’aigua!
Resulta que al “detràs” d’aquest nom s’oculta un personatge singular anomenat Sam Bean. Hi ha vegades que descobreixes un grup perquè et crida l’atenció una cançó , altres per una entrevista, altres per la portada d’un sedé. Els Iron and Wine em va cridar l’atenció un foto seva. Suposo que tants cabells a la cara... em va cridat moooolt l‘atenció i em va recordar una vegada mes com de malament està repartit el món mundial ( i els cabells )! Després vaig llegir una entrevista i tot seguit a enviar la mula per aquests mons de Déu a buscar el sedé. Doncs mira, el trobo molt bo. És un country alternatiu i, com he llegit en alguna banda, destaca una veu apalancada, fins i tot somnífera. Un so molt “rústic” que et transporta, per exemple, a cal Pagès o al Ragatell. Vaja que és un bon viatge... i el “tio” s’ho grava a casa ell solet. Va tocar a la sala Apolo no fa gaires dies. L’entrevista és feta poc abans del concert després de les proves de so. No sé quin carai de revista americana l’han nombrat sedé de l’any . Quan li pregunten què en pensa contesta que li preocupa mes que tot surti rodó durant al concert i aconseguir el so que ell vol que tots els sedé que pogui vendre. O sigui, un personatge per afegir a la col•lecció de Paià Sedè... i mes després de descobrir-lo dins a l’aigua. Gràcies Harry!
El sedé es diu: Shepherd's dog.


Ah: Afegeixo marcador: Falten 50 dies per el concert d'en Nick Cave a Badalona. La secció del paià sedé hi serà tota en pes...com ha de ser!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Si van al concert del Nick Cave els que em penso ........segur que serà una representació de PES del Blog Paià !!!!!!

Anònim ha dit...

per ser una raó de pes de veritat faltes tú. Per què no vens, covard?

Anònim ha dit...

No em barrufa gaire en Nick Cave...

natx ha dit...

Ni per un polvet rapid?

Anònim ha dit...

Home, si paga......

Anònim ha dit...

A vegades , molt de tant en tant, el Sinjo n'endevina alguna, amics paierus, ell em va pasar aquest sede i m'agrada, no els coneixia, musica tranqui, a vegades em recorda rollo J.J. Cale.

PD- Falten 49 dies i alguna hora pel concert d'en Nick Cave.

Anònim ha dit...

1ra torna-ho a contar Paquito! M'acaben d'arribar les entrades. Quants dies falten? Aviam, aviam...
2na Em cago amb el putu vent! Se m'ha endut el peluquín!!!!

laiona ha dit...

Ei ei ei!!
Felicitats Sinjo pel grup que has penjat!!
Boníssima la cançó. Has fet que em descarregui el sedé!
Ah, i el loock d'aquest noi és igualet que el del mestre Jim Morrison a L.A WOMAN!!

Anònim ha dit...

Ei, a mi m'ha recordat en Guitó! T'ho juro!
Paquito, fa ràbia però totalmentedeacuerdojosemaria amb J J Cale

KOPINI ha dit...

Jo crec que es tindria que proposar a l'Ajuntament que el Llogui per fer un concert al pavelló... (al GUITÓ)

Anònim ha dit...

Despres de visiunar el vidiu, encara em cau mes be el Sam aquest,
viva el country flamenquillo!!

PD- Res del pavelló, volem al Guitó al concert del memorial de la Patum, i no a segons quins mequetrefes que diuen que vindràn!!

martinegre ha dit...

hola capullo,
només et volia fer unes petitas aclaracions a la teva entrada:
jo no semblo tonto, ho soc,
el swimp3,que es com es diu el aparatejo d'escoltar musica a la piscina,el pots comprar al e-bay,a uns venedors dels EEUU,o un altre d'israel,també el pots comprar a la botiga "esportissim" de barcelona,lo que pasa és que és una mica més car,o a la casa FINIS que son els que el fabriquen(a la xina,es clar),i son americans,em sembla que ja t'ho habia explica't,pero com molt bé dius tu,tens un problema de fabricació,i a mi em sembla que no s'et arreglará nadant.
una altra aclaració,en aquest cás ligüistica,si has provat el aparato en questió a la piscina,perque dius que se sent la mar de bé,si un cás se sentirá la piscina de bé.
i per acabar et diré que la musica d'aquest "pelut" que dius que és tant bo,no opinaré ja que tots sabeu que jo no hi entenc en musica,pero si que et puc dir que per nadar no serveix,és molt lent i si proves de nedar un parell d'hores escoltant-lo s'et fan molt llarges,i avorrides,per nedar son molt millor els "altres" que m'hi vas ficar(?artic monkeys¿)tot i aixins ho tornarem a provar amb uns altres,a veuré si ho encertem.
ho podriem provar amb el disc que vas regalar al sopar del blog,que tothom m'ha dit que esta força bé,per ser del teu gust.
apa tontorron fins aviat,ja ens trovarem a la piscina.

Anònim ha dit...

òstia Martí, quina parrafada!

Anònim ha dit...

Tens raó capullo, sembles tonto i ho ets! . Tú perquè fas sprints i necessites més canya. Jo faig maretons i els iron and wine em van mes me, així no m'accelero i no t'adalanto pel carril del costat...que després em plores. Bona nit

Anònim ha dit...

Les maretons s'han de fer al mar o també es poden fer a la piscina?