13 de març 2008

THE PAIA'S SONGS: LAIONA

Huuuuuuula a totohom.
Comencem el The paia's songs amb les cançons de la noieta del Blog Paià, la LAIONA. Els comentaris referents a cada cançó són tal i com ella els va escriure.

Laiona:
Ula! a veure, costa molt triar tres cançons!! Em quedo sense posar REM, Jeff Bucley i òvbiament Coldplay, i dire straits...bla bla...
pro com que hem de triar, doncs ara en aquest moment triaria:

1a: d'U2 evidentment: "Love comes tumbling" de l'àlbum Wide Awake in America. No és la millor d'U2 ni res, pro a mi m'encanta


2a: The Doors: "Touch me". No és cap obra mestra del Morrison, pro a mi em torna boja aquesta cançó. De fet no la va compondre en Jim, pro mare meva, m'encaaaan!


3a: Madonna: "Vogue". És la cançó que més dubtes he tingut, perquè hi podria posar altres grups i o cantants pro puc dir que he crescut escoltant Madonna, i es mereix que ocupi un lloc en les meves tres cançons preferides.

tres estils ben diferents, i per mi són lo millor de lo milloret!! I m'han d'agradar a mi..jejeje..
apali, ja està!!

Eeeeestoestooooooodo amigos!!!

8 comentaris:

natx ha dit...

Oleeeeeeeee! Com m'agraden el Doors (the end, awake i riders on...no se, n'hi ha tantes). De la Madonna m'encanten els videoclips, crec que és una mica com el Cruyff, o sigui sempre ha anat un pas endavant de la resta (o de la majoria). I que dir dels U2? Peazo concert! (a pesar del rollo conciencia-social).

Anònim ha dit...

Ja tardeu a enviar les vostres cançons..... colla de ganduls!!!!

laiona ha dit...

ei ei ei!!
The End i Riders on the storm dels Doors, buah, impressionants!!
I la Madonna, agradarà o no, pro ella si que ha estat la pionera i la que s'ha atrevit amb molts aspectes a canviar i a imposar modes.
Tu Sinjo sempre dius que és important fer algo que no s'hagi fet mai, no?
Després penjo la meva secció, que ara no puc!!

laiona ha dit...

Mare meva com està el bateria d'U2!! oooooohhh!!!!!!!!!! Larry Mullen !!

laiona ha dit...

oohh...i el Morrison per favor!!!!!


ja paro ja paro...pro quins trossos d'homes!

Anònim ha dit...

Laiona, crec que et cal una dutxa d'aigua freda.......

natx ha dit...

ostia gabi és que no m'acabo de decidir, és molt dificil triar 3 cançons!

Anònim ha dit...

Jo he dit això?