25 de març 2008

L'HOROSCOPAIÀ

Buenas, avui toca ... Pitonisso Natx! I concretament el signe d’ARIES.

Segurament aquest és un dels signes més esperats, almenys per la colleta, doncs en tenim 4 representants. Aries comença el 21 de març fins el 20 abril.

Les persones nascudes sota el signe d’Àries, en general, són expressives, independents, fortes, ambicióses i idealistes. Les forces mentals sobresurten en aquest signe i estimulen las emocions superiors, produïnt idealisme i claredat de pensament.
La seva intel·ligència és intuïtiva i instintiva, la qual cosa li permet conèixer a fons tot allò que l’envolta, però li és molt difícil entendre els seus propis sentiments i emocions. Són molt optimistes i actius malgrat que difícilment aconsegueixen controlar i dirigir l’agressivitat que els hi és pròpia al servei de la seva ambició, ja que per a ells només és important el començar be les coses, i que malgrat tot quasi mai aconsegueixen portar a bon fi.
Són molt obstinats i una mica vanitósos en les seves opinions, és per això que malgrat la simpatia que emana, pot arribar a tenir molts enemics, molta gent els consideren superbiosos. No són rancorosos però els seus atacs d’ira son violents i a vegades fereixen al seu adversari en el més profund del seus sentiments.
La seva vida afectiva és normalment activa i plena d’aventures sentimentals. L’amor, donada l’extrema sensualitat que els caracteritza, és molt breu, per la
seva tendència a cremar-ho tot d’una sola vegada. No obstant, la seva capacitat d’unir-se és més latent que en qualsevol altre signe.
Son extremistes i no coneixen la programació del seu futur. L’alegria i el dolor són per a ells sentiments extrems i els pateixen amb excés encara que durin nomes un mati.

Genial amb: bessons i taure Ull amb: aquari i peixos


Vinga anem directes al “salsa rosa”: Durant la setmana i mitja que queda de març res de res però a l’abril...el dia 1 el pendó de la Suellen, o sigui el Zamora, fa anys, el dia 4 és l’aniversari de la Judit (que Modestu no ens heu d’anunciar res?), el dia 12 és el cumple de l’aguafiestas que gossa posar en dubte un art encestral com és l’horoscop, estic parlant és clar del Querni i finalment el dia 20 (apurant, apurant) na na na, na na na...el mític Apolo!
El mes d’abril podeu felicitar també els Jordis i els Marcs, suposo que no cal que digui el dia, no?

Apa, a a aaixò és tot amics!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Tots els Àries porten banyes??

Anònim ha dit...

No, només els que tenen parella!

Anònim ha dit...

hola natx,jo crec que sant jordi no cal que diguis el dia que és,pero sant marc jo no n'estaria tant segur,em semblá que val més que ho recordis,persidecansesalgu...,
apa per molts anys a tots per si no hi penso,cada dia estic pitjor de la memoria,deu ser l'edad.

laiona ha dit...

Martí, sant Marc és el dia 25 d'abril, i si vas a Queralt et donaran coca i xocolata ( coca de forner i xocolata de cacao) gratis. Si hi puges amb bici podràs repetir tants cops com vulguis!!
I el dia 27 és santa Montserrat.
Felicitats a tots!!

Anònim ha dit...

gracies laiona,pero si hi anes,jo ja em portaria la meva racció de tot,que segur que hi ha cua i ballen sardanes,i jo sempre tinc pressa.