06 de març 2008

THE PAIA'S SONGS

Avui comença una nova secció. Una secció per saber quina és la música que més ens agrada. Quines són les cançons que no parariem mai d'escoltar, quines cançons ens enduriem a una illa deserta. És igual si creieu que són les millors cançons del Monmundial, si són d'un grup gran o petit, conegut o desconegut, si les relacioneu amb un fet o una persona, son les cançons més importants per cadascú. Ara només cal que trieu quines són les tres més importants per vosaltres i m'ho feu saber, i cada setmana escoltarem les tres cançons d'un paiero diferent. També podeu donar l'explicació de perquè les heu escollit o alguna història de l'autor.
Pels paieros que no tingueu el meu correu em podeu enviar les peticions a:
gabinoguera@yahoo.es
Avui comencem amb les meves res cançons. No ha estat gens fàcil escollir-les, ja ho anireu veient, només tres cançons...... sembla molt fàcil però no és
CONFORTABLY NUMB de PINK FLOYD
Aviso: 9'30 minuts amb els 5 últims escoltant el solo de guitarra més extasinat que he sentit mai.


COMPTINES D'UN AUTRE ÉTÉ de YANN TIERSEN
Cançó del compositor francès per la peli d'Amélie. Cançó genial per una pel·lícula encara millor. Tola la banda sonora és increible, un xic peculiar però crec que molt bona. La majoria de les cançons són un recull dels discs d'en Tiersen L'absente i Le vals des monstres.


YELLOW de COLPLAY.
Si pogués triar 10 cançons segur que n'hi haurien més de Coldplay, però la primera i amb diferència és aquesta.

30 comentaris:

Querni ha dit...

I no n'has posat cap de Queen???

natx ha dit...

Ei Gabi molt bona la idea! Ostia com podrem rajar!!!

laiona ha dit...

ei!!
Amelie és la meva peli preferida!!
i la banda sonora mola encara més!!

Coldplay també m'agraden molt!

Anònim ha dit...

Una que entén de música... i de pelis!!!!!!
...deuen ser els gens familiars...

Page ha dit...

El solu de guitarra de PINK FLOYD no està malament, però com el de "Sultans of Swing" de Dire Straits, cap! i en directe impresionant. Et cauen les llàgrimes!

tomashawk ha dit...

masters of ppuppets de metallica,
qualsevol de camaron i no se haig de pensar suposo una dance.
çpeo t`ho dire.....

Anònim ha dit...

Com que secció de música!!!!! Però això què significa!!! Blogmaster, què ha passat aquí... això és traïció! Vale, vale...a partir d'ara el Gavi ens parlarà de música i ja m'ho miraré!!!! I no val aquest truco de què et diguin quines són les cançons de la nostra puta vida... ho hauràs d'anar descobrint tú!!!
HE DITTTTTTT BBBRRRRR

Anònim ha dit...

Sinjo no siguis rondinaire, aquest paper és el del Gabi. Tots sabem que tu ets la llum, tu ets el camí...i lo del Gabi està molt bé per saber una mica els diferents gustos musicals de la penya!

laiona ha dit...

Ja es veu que a la nostra estirp familiar hi ha qualitat sensorial:
Bona música
Bones pelis
Bona gastronomia
,etc!!

I a més som cranc!!

natx ha dit...

Laiona hi ha algun grup que no t'agradi?

natx ha dit...

Per cert si parlem de bandes sonores jo crec que el Tarantino és el putu amo! Hi han algunes relacions escena-cançó brutals (reservoir dogs quan li talla l'orella per ex. o kill bill que tota la pelicula en si ja és un exemple)

Pinxu ha dit...

Gabi, coincideixo amb tu sobre els Coldplay. És un grup dels capdavanters dins de les meves preferències musicals actuals. Pel proper mes de Maig treuen un nou treball que es titularà Prospekt. Encara està per definir les dates i les ciutats on faràn els concerts de la gira d'aquest nou àlbum, però si algú si vol apuntar, tinc la intenció d'anar-hi.
A part de Yelow, m'agrada molt clocks, Speed of sound, talk, entre moltes d'altres.
PD: Gabi, si t'agrada coldplay, t'aconsello que escoltis els Embrace (Out of nothing) o (This new day) que són d'un estil similar i també estan molt bé.

Anònim ha dit...

Coldplay? Com es veu que us feu vells!

Anònim ha dit...

Ostres Sinjo, jo proposo una secció de música i tu fas de Barrufet rondinaire.... El mundo alrevés?
Potser millor que no em diguis les cançons de la teva vida... perquè hi ha alguns paieros que estan afilant les destrals.....
He dit!!!!!

Anònim ha dit...

Pinxu, i taaaant que m'apunto al concert dels Coldplay !!!!!!!!
No aconsellis grups de música que en Sinjo s'enfada.........

Anònim ha dit...

ei, ei...jo d'enfedat res de res i menys por de dir les meves cançons...però no crec que a ningú l'importi quines cançons són les de la meva!
Per cert, ho sento molt, COLPLAY m'agrada. tinc tots els seus sedés!

Anònim ha dit...

Pinxu, els altres no podem escoltar Embrace?

cospi ha dit...

Gabi, o has copiat la idea o has fet escola. Ahir a "l'On vols anar a parar?" de catalunya aràdio feien aquesta pregunta..

Querni ha dit...

Gabi, que no aguantes la pressió?

Anònim ha dit...

Blogmaster, totes les seccions seran doblades? dimarts qui parlarà d'esports? dimecres qui publicarà un acudit? I mes fotos els divendres?

Anònim ha dit...

No sé quin progarama és On vols anar a parar de Catalunya Ràdio, i
al sopar del Blog ja vem parlar d'aquesta secció.
Potser que denunciem als de Catradio per Plagi, encara en traurem alguna pela.....

Anònim ha dit...

sinjo, que tens por?

...snif,... snif...

no sentiu pudor a caqueta?

Anònim ha dit...

sinjo,els "botiguers" no tenen amics,pots tindré molts diners i molts cd's,que ja ho veus,
bé no m'extendre en el tema que llavors m'animo i m'allargo.

Pinxu ha dit...

Perdona Sinjo, escolta també els Embrace, a una persona musicalment tant culta com tu segur que t'agraden.
Sinjo forever!!!

Anònim ha dit...

Martí... no he entès res!

Page ha dit...

Sinjo... TENS MOOOOLTS DINERS?

A veure si reparteixes alguna cosa entre els amics, no?!

Anònim ha dit...

I amb els que no som tant amics...

Anònim ha dit...

Al enemigo ni agua!!!!

laiona ha dit...

Dinjo, calma't!!
Un valium t'aniria bé...


Jo també m'apunto al concert de Coldplay!!

Anònim ha dit...

Què bé Laiona !!!!!!
Ara ja tindrem algú que faci 11 hores de cua per treure'ns les entrades!!!!
Moltes gràcies un altre cop pel U2!