24 de març 2008

Gol Paià

Què tal paierus? A punt per tornar a treballar? És la vida, a no ser que siguis jugador del Barça, que treballen més aviat poc. Però em sembla que no és el cas... Repassem algunes coses que han passat:

Futbol. Després de deixar-se eliminar estúpidament (una altra vegada) pel València a la copa, el Barça va aconseguir guanyar el Valladolid per 4 a 1, amb una bona actuació del jove Bojan. On eren els cracks? Bé, encara podem guanyar la lliga i la Champions. A veure com s'acaba... El Madrit va tornar a perdre, ara contra el València. L'Apañó ho va tornar a aconseguir: va fer el pitjor partit de la temporada, com cada setmana.

Bàsquet. El Barça va aconseguir classificar-se pels pèls pels quarts de final de la lliga europea (quants pels no?). Però arriba el cap de setmana i perd al Palau contra el Cajasol. Em sembla que s'està demostrant que el problema no era l'Ivanovic, tot i que potser sí que era un problema...

Formula 1. Va guanyar el Raikonen i l'Alonso em sembla que va quedar vuitè. És que tardava molt i no el vaig veure...

Handbol. El Barça jugarà les semis de la copa d'Europa contra el Kiel.

Tenis. Fa molts temps que no parlo de l'amic vamosrafanadal. Aquesta setmana va perdre a semis contra el Novak Djokovic, a Indian Wells. Res, només 6-3 i 6-2...

Golf. Tiger Woods guanya tot el que juga. Em sembla que hi havia un jugador que es deia Sergio García i que deien que seria un crack. Ha guanyat mai res aquest ninyatu?

Natació. S'han disputat els europeus. Què interessant no?

Jocs Olímpics. Uf, es fan a la quinta Xina, no hi aniré pas. Potser seran mogudets....

Veterans. Jornada de descans, però encara es parla de la brillant victòria de la setmana passada.

Això és tot per avui. Per més informació truqueu al 012.

9 comentaris:

KOPINI ha dit...

Hem sembla que el TIGER WOODS ha perdut aquest cap de setmana... Per lo demés estic bastant d'acord amb tu...

KOPINI ha dit...

Hem sembla que el TIGER WOODS ha perdut aquest cap de setmana... Per lo demés estic bastant d'acord amb tu...

KOPINI ha dit...

joder... que torpe que sóc... dues vegades...

Anònim ha dit...

Alain Bernard bat el rècord del món dels 50m i 100m lliures als europeus de natació, quina proesa!!!!!!!!!! la meva avia també pot nedar 100m......

Anònim ha dit...

012?
Hola muy buenas, podría darme le teléfono del enemigo?

Anònim ha dit...

Piticlin, piticlin!

-Esta conchita?
-No, estoy con tarzan!

KOPINI ha dit...

RIIIING, RIIIING

- SI?
- ¿ESTA CARO?
-NO, ESTÁ BARATO...

Anònim ha dit...

ring-ring,

digamé,

mé.

Anònim ha dit...

molt bo pavu!!