17 de març 2008

Gol Paià

Hooooola paierus!

Un altre cap de setmana i.... emprenyats com sempre.

Futbol. No hi ha remei. El Barça es deixa empatar dues vegades en dos corners. És un empat estúpid. O d'estúpids. O jo què sé. Però encara confio que atraparem al Madrit, que encara estan pitjor. Optimista? Sí. Si queden 10 partits crec que n'haurem de guanyar almenys 9. Difícil? Sí. Impossible? No. El Madrit està fatal, i va perdre amb el Dépor. L'Apañó ja ni m'interessa, però em sembla que va guanyar amb algun regal arbitral i tot.

Basquet. Per fi una victòria del Barça lluny del Palau, contra el Pamesa. A la lliga europea van deixar escapar un partit d'una manera estúpida. Em sona això....

Handbol. Derrota del Barça a la lliga europea al Palau. Feia 11 anys que no perdien al Palau en un partit de Copa d'Europa. Derrota estúpida però intranscendent, ja estaven classificats.

Formula 1. Primera cursa de la temporada a Austràlia. Va ser un gran premi molt accidentat. Va guanyar el Hamilton bastant còmodament. L'Alonso se'n va sortir prou bé i va fer quart. Ara sembla que va amb més humilitat, però continua sent l'Alonso.

Veterans. Grandíssima victòria contra el líder Ullastrell per 3 a 1 en un partit molt ben jugat per part del Berga. En algunes fases del partit hi va haver una mica de tensió, sobretot a causa de les contínues protestes dels jugadors visitants, però el Berga sempre va saber estar al seu lloc malgrat l'àrbitre, de llargs el pitjor del partit. Horrible!! Cal destacar la lesió de Kopini, que va haver d'abandonar el partit. Esperem que no sigui res.
I el primer equip del Berga continua en la línia, va perdre 5 a 2. Té remei??

I ja està, que el dilluns és el dia més dur. Qui el va inventar? La setmana que ve més, encara que sigui festa.

14 comentaris:

KOPINI ha dit...

No és gaire greu, encara que tinc el peu molt inflat i morat. Fa por mirar-ho, però l'esguinç és lleu. El Berga té remei i aquest diumenge no hi ha discusió. Van ser millors i prou. ALtres dies hem tingut més oportunitats que el contrari, però aquest, tot i jugar bè fins al 4 a 2, ells van tenir més oportunitats que nosaltres. Seguir lluitant i tenir esperances d'aconseguir la permanència... Encara hi ha remei.

Anònim ha dit...

HELLO TV DE LCD, WHAT ARE YOU SAID ME? LISTEN MY FRIEND, THIS TYPE OF TV IS VERY BAD, IMPOSSIBLE COMPARING WITH TV LCD, BECAUSE DE TV LCD IS A SHIT!
THE MUST VERY GOOD TV OF THE WORLD IS THE TV PLASMA, OK MY FRIEND!
AND, WHY ARE YOU IN THIS BLOG NOT HAVING BLOGMASTER PERMISHION? THIS BLOG IS PRIVACITY, AND NOT ACCEPTS PUBLICATIONS THIS STYLE!
I'VE SAID!!!
I HOPE THAT FORK COMES WITH US!!!

Anònim ha dit...

mande?

Anònim ha dit...

soc una mala influència, la gent que passa massa temps amb mi acaba torrada... snif, snif...

Anònim ha dit...

una xurrupailla???

martinegre ha dit...

hey good night,ostia amb la globalitzacio,ara podrem practicar angles amb un tio que ens vol vendre una moto.
wellcome tvlcd,o com et diguis,i tu tvplasma no l'emprenyis,

i tu pavo a veure si et fas ressó de la gran victoria de walles a les 6 nacions,guanyant el gran slam,té molt més merit aixo que el barça guanyes la lliga la champions i la copa del rei,tot junt.
bueno potser m'he pasat,la copa del rei no.

bona nit socisemprenyats

Anònim ha dit...

Si Pavu, lo de Gal.les té mèrit. Gal.les només té 2 milions i mig d'habitants i tot i que tots juguen a Rugbi han passat la mà per la cara a anglesos i francesos que sempre van de sobrats.
L'ambient a Cardiff havia de ser espectacular

Pavu ha dit...

Ja sabia jo que em descuidava alguna cosa... És que a casa no tinc una tv de lcd i no ho vaig poder veure... I'm sorry.

Pavu ha dit...

De fet la setmana passada ja vaig dir que guanyaria Gal·les. És que jo hi entenc molt en rugby!!

Anònim ha dit...

Si això de la tele de LCD té conya... no serà el blogmonster que recorda vells temps a la feina?

natx ha dit...

al menos fos de LSD!

laiona ha dit...

veig que no voleu parlar del Barça...què ho deu fer??
Parlant de coses estúpides:
Jo em sento estúpida cada diumenge al Negre veient el Barça fent la pena i intentant xutar la pilota...

KOPINI ha dit...

Estic d'acord amb la laiona... A més m'han fet que no tregui un 14 a la quiniela... L'unic resultat que no s'havia de donar era l'empat... i va i empaten..., Però està bè un 13 no? Erem 6 a repartir i ens hem emportat 900€ cadascú.

Anònim ha dit...

L'Alonso ahir ja va criticar el seu cotxe, sempre el cotxe!!!! va fer 4art de 7 que en van acabar!!!!
Visca Gal.les