24 de març 2008

LA VIDA EN UN JEEP

A l'enquesta de la setmana passada, només un 45% dels votants creuen que en Frank Rijkaard no ha de continuar a la banqueta del Barça la temporada vinent. Un 34% creuen que si que podria continuar-hi i un 7% dels enquestats no ho saben ni els hi importa el més mínim.
Alguna cosa deu tenir en Rijkaard com a persona, que després de dos anys sense donar un títol a l'afició, només un 45% de la gent no volen que segueixi l'any que ve; jo crec que diu molt d'ell. Segurament que amb un altre entrenador, i tractant-se del Barça, aquest tant per cent seria molt més elevat.
I per aquesta setmana, una mica de carn d'olla. Amb què us fixeu primer d'una dona?





J.M. Puyal.
S'entén això?

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo els homes, i com més peluts millor....

laiona ha dit...

Òbviament, jo em fixo amb els homes: ulls, cul i poc peluts.
Si fos un home i m'agradessin les dones, em fixaria amb les tetes.

laiona ha dit...

Òbviament, jo em fixo amb els homes: ulls, cul i poc peluts.
Si fos un home i m'agradessin les dones, em fixaria amb les tetes.

laiona ha dit...

ai perdó...es veu que si ho dic dos cops queda més clar....

Anònim ha dit...

Jo per valorar FISICAMENT una dona segueixo la regla del “CCP: dos de tres” ( Cara Cul i Pits) O sigui; si és guapa i fa bons pits doncs guay (encara que faci el cul gros), si és guapa i té bon cul doncs guay (encara que estigui una mica plana) i si no és gaire guapa però fa un bon cos pos guay. Si només te una de les tres em sembla poc o de sobres segons l’hora, si ho té tot doncs ...malament pq jo segur que no me la lligo i si no te res doncs mes li val ser simpàtica i bona tia pq sinó ho te claret...
Apa, espero que les fèmines d’aquest blog no em titlleu de masclista, ja he deixat clar que és únicament una valoració fisica i que lo important és el caràcter...I UNES BONES TETES!!!

natx ha dit...

Interessant teoria, però em quedo amb la part final: Unes bones tetes! Això és lo primer que miro, despres la cara (ulls i llavis).

Anònim ha dit...

quins llavis?

KOPINI ha dit...

Home, si t'ensenyen aquesta foto que tu exposes, el primer que mires son les ungles dels peus... ja ja ja.

Ara en serio... si va vestida caminant pel carrer, miro la silueta (cul i tetes) i després la boca i els ulls. I després un altre cop en les tetes i el cul... je je je i fem un bucle

Anònim ha dit...

TETUDA!

Anònim ha dit...

I a la dona barbuda... de lluny se la saluda!

Anònim ha dit...

Doncs jo, en el primer que em fixo en una dona, és en l'almoina que deixa a la panereta quan van a missa. I les viudes velles, amb aquells visus tan picants...

Ave Maria Puríssima!!

Anònim ha dit...

jo miro el cul dels nois!!!
QUE PEL CUL ES FA LA FESTA!!!

Anònim ha dit...

A mi m'agraden els culs grossos, que destaquin.