20 de març 2008

The National Photographic Paià

Hola hola hola!!
Ha arribat la Pasqua i això vol dir: vacances!!!!! Avui Dijous Sant ( que no recordo exactament què va passar) faig vacances i us deixo amb una foto d'una mona perquè hi aneu pensant i aneu fent lloc a la vostra panxa per empatxar-vos .
Avís important: tots els que m'heu promès que m'enviaríeu fotos, que amb molt d'agraïment acceptaré, me les podeu enviar al meu correu o fer-me entrega d'un cd. Si no ho fem així, el National farà vaga per falta de material.
Apa, mediteu-hi!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

És el dia en que s'acaba la Quaresma. Es commemora l'últim sopar de Jesús amb els seus deixebles. Jesús en el darrer sopar va rentar els peus als deixebles, es va fer servidor dels altres. Antuvi el Dijous Sant era dia de silenci, la gent no sortia de casa, es practicava dejú i les campanes no marcaven les hores, com a mostra de respecte.

Això si que eren bons temps. Ara tot és rauxa i xerinola, i ningú està per entregar-se a Déu!

imma ha dit...

Tens raó amic tenebres, tranotxem massa. Bebem, fumem, tot el que acaba amb em...
però la mona de la foto és de cal Pujol o de cal Alberich.??
Bé bona pasqua a tothom
;-)

laiona ha dit...

no ho sé...he posat "mona de pasqua" al google imatges, i mira, la primera que he trobat. Jo diria que és bastant casolana...

laiona ha dit...

m'estic mirant el Barça, i de debò, que és patètic!!!
de fet ja no m'ho miro...

Anònim ha dit...

Xino, el dia de silenci és només el dijous sant!!!!

Anònim ha dit...

Sento obrir un cop més el tema 'Barça' però lo d'ahir va tornar a ser PATÈTIC tal i com diu la Laiona.

Anònim ha dit...

Aquests dies, entre parenostre i avemaria podrieu esprémer una miqueta la neurona i pensar quines tres cançons escolliu, perquè sinó la secció Paia's Songs tancarà la paradeta....

Anònim ha dit...

Collons gavi, graaaaaan secció de música!!!!!

laiona ha dit...

Ara surto en favor del meu cosinet preferit:
Sinjo, graaaaaaan paià sedé aquesta setmana, eh!!!!!!