09 de juny 2007

MAMA POR


Hola pandilla de frikis deshumanitzats.
Aqui teniu una imatge del salt de plens de dijous. Hi som tots. TOTS?! Bé, tots els valents perquè jo en sé d'un, que té un bar la plaça de Sant Joan, que li va fer por entrar a la plaça de Sant Pere i va anar a la plaça del Dr. Saló. Es clar que, amb dos metres d'alçada i 100kg de pes ( aprox)és molt fàcil que et fotin a terra! Jo si fos tú provaria de saltar el divendres, ja veuràs: porta els amiguets i t'ho passaràs bomba!! Parlant de por: el nostre Paquito va saltar de PLE!!!! Ell si que ho va fer a la plaça de Sant Pere...però en contra de la seva voluntat, ja que demanava insistenment poder saltar a la plaça de sota. Però es clar, quan et deixes acompanyar per un acompanyant professional...vam fer un salt trionfant, qual torero a la monumental: La gent demanava les orelles i el rabo d'en pobre Paquito que, tot i la por, va sortir per la porta gran. Ja ho sabeu: quan us el trobeu foteu-li una tibada al rabo que el xicot va trionfar.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Va parir, si no fos per la farola no em crec que això és la plaça St. Pere, sembla una explosió nuclear o algo així...QUE BARBARO!!!

martipuntnet ha dit...

hola capullo,aquest titol de que vas presumint,de "millor acompanyant del mon mundial",em sembla que té molt que dessitjar,qui t'el ha otorgat,el royo?,el mixu?,el meliton?,la unesco?,...perque despres d'aquets personatjes,ja vinc jo per donar titols,i em sembla que no t'en he donat cap,pero et proposó la prova per guanyar el titol,l'any que ve,acompanyes a la meva dona de ple,perque sapigue lo que és un salt de plens,acompanyat d'un superaprenentd'acompanyant,perque si la torno ha acompanyar jo,l'hi tornara ha agradar,i no coneixera mai totes les parets de la plaça,tu mateix,si les tevas obligacions de millor acompanyant del mon t'ho permeten,ja em diras qué.
apa felicitats a tots,i bona recuperació,us he dit que estic de vacances?
fins aviat