13 de juny 2007

M'han dit que...

Eps!!!! finalment ja ho he aconseguit. El meu estimat Pavu m'ajudat a crear la secció que tan i tan reclamava l'audiència. -modèstia a part-
Val a dir que com a últim mico que ha entrat a la colla estic molt orgullosa de vosaltres, tot i que m'han dit que sou una mica de cal lent a l'hora de fer un regal a les famílies que han tingut un vailet o pubilla després de 9 mesos d'espera.
També m'han dit que ha refrescat una micona aquest darrer mes de maig passat, o que els xupitus de whiski del negre i els rollitos de primavera del restaurant xinès fan efecte creixent en el ventre femení.
Doncs els Cutal-Gallifa els ha caigut la cigonya per la xemeneia. I és veu que... segons calculs mentals m'han dit que per cap d'any potser hi va haver un sopar afrodísiac a casa en Gamba, o potser feia fred? doncs això m'han dit que la Sra Tubau possiblement va agafar fresca aquella nit, o bé la de Nadal o potser pel pont de la Puríssima... el que es evident és que m'han dit que el Tubau va perdre els calçotets....
M'han dit que també que aquest proper cap de setmana no podrem anar a cal Negre perquè fan vacances perquè han de comptar els calerons que van fer per les Festes de Corpus post-passades recentment.
Però si us avorriu aquest proper cap de setmana m'han dit que es celebren a les nostres contrades dos comiats de solters. el del geganter Èric Díaz (germà de la Tous) que festeja amb una noia del LLuçanès que és diu Susanna, i també comiat de solters de Pere Montblanch i Dra de Philadelphia o Dra Quesada dels quals m'han dit que ambdós futurs matrimonis ja fa temps que viuen en pecat.
Seguiré informant el dia que el Gran Querni em notifiqui perquè de moment només m'han dit que no faci gaire rotllo.
Paf-a

9 comentaris:

Page ha dit...

No es que siguem de cal lent a l'hora de fer regals, sino que tenim costum de fer-los quan facin la primera comunió.

FELICITATS PER LA SECCIÓ!

hip hip,,, URRRRRRA!!!!

laiona ha dit...

Imma, m'han dit que ...tu també vius en pecat amb un pavu...

Anònim ha dit...

Imma se't felicita per la iniciativa de secció setmanal i pel tema scollit,però ......,FALTA UN MIQUETA SE SANG!!!!!!! No hi ha notícies més escandaloses a Berga, i després de Patum!, que la despedida de solter del Xeilo....
El M'han dit que ens passava el Gonzalez era mooooolt més sucós..
De bon rotllo

Anònim ha dit...

Benvolguda Sra. Imma,

M'és grat comunicar-li que la seva secció "M'han dit que..." queda ubicada definitivament els dijous, compartint cartell amb el, de moment desaparegut, TomasHawk.

A10,11

Pavu ha dit...

De fet jo no he vist el Tomashawk des del dimecres de Patum. De fet no sé ni si era ell, perquè parlava molt... I si l'han abduït??

Anònim ha dit...

Ei, molt bé Rocki, se't facilita! Només un petit consell: alerta amb el M'HAN DIT QUE perque a mi M'HAN DIT QUE en aquest blog a vegades hi entra gent amb la pell molt fina...però endavant amb les atxes que la resta tots ens coneixem!

tomashawk ha dit...

ENCDARA(TURQUIA) SOC VIU...

martipuntnet ha dit...

molt bé paf-a,per la secció de "salsa rosa"del blog.
vés amb ull,amb lo que t'han dit,d'algun "botiguer",que clar,com té botiga,segons qué, es té que censurar,pero tu endavant les "h".
fins aviat.

Pd.us he dit,que estic de vacances?

Page ha dit...

Com diria el Maragall;
QUE CABROOOOOOOOOOOOOON!!!