05 de juny 2007

The National Photographic Paià

Hola burrus/es;

Us seré sincera: tinc tant material, que no em puc estar de fer la secció setmanal, encara ( Turquia) que la setmana passada ho fes per duplicat. Aquesta setmana, m’he dedicat a indagar en l’arxiu fotogràfic de cal Pavu...i he trobat un document interessant. He descobert que el nostre reporter del Gol Paià, és clavadet al seu avi.

Observeu: el seu avi ja portava les mateixes camises horribles. Pavu nét, el teu avi treballava al mateix lloc que tú? L’avi Pavu també era prim, alt, blanc i segurament, era una esponja alcohòlica, ho dic pel color rosadet de les galtetes (el codi genètic de la família Pavu, porta escrita la capacitat d’ingestió d’alcohol il·limitada, sense cap tipus de repercussió física; mental, no ho sé).

El tallat de cabells, per l’època en que està tirada aquesta foto, és molt modern, tant ,que és idèntic al que porta el Pavu nét actualment.

I el més fort de tot: el iaio Pavu, també era una xemeneia humana, tot i que aquí, no sé ben bé què és el què està fent amb el cigarro.

Beno, colleta, fins aquí la secció.

P.D: que consti, que en aquesta secció no es fa servir el fotoxop, entre altres coses perquè no sé com cullons funciona.

P.D 2: recordeu que molt amablement us convido a FER-ME RUEDO EL DIJOUS EL 2N SAL!!i qui no hi sigui...que es prepari per la setmana vinent...Bona Patum!!


18 comentaris:

Anònim ha dit...

Laia, millor despengis aqauesta foto del Pavu, no fos cas que la veigués l'Imma i es repensés algunes coses....

Pavu ha dit...

Em pregunto d'on ha sortit aquesta foto... D'on ha sortit aquesta foto?

Anònim ha dit...

Cordobès + Fari = Pavu

laiona ha dit...

ha sortit de la targeta digital d'una càmara.
Jo Querni, encara diria més:
Popeye + Fari= Pavu

tomashawk ha dit...

D`on ha sortit? esperat que encara n`hi han moltes mes.
AVIS: Dema sortire he pogut canviar la guardia, prepareu-vos

Anònim ha dit...

ET VEIG MOLT PREOCUPADA PEL RUEDO...JO DIRIA QUE ET FALLA L'ACOMPANYANT!!

Page ha dit...

EL TOMAS SURT!!!truqueu a cal Blasi que treguin les taules!Pep serra... fill de ...

Anònim ha dit...

Ni ruedu ni osties, jo en se un del blog que com l'hagi d'acompanyar jo, SALTARA SOL!!!

laiona ha dit...

es ke l'any passat la vengala del meu acompanyant estava amorrada a la meva careta,en comptes de fer ruedo...no vui ofendre a ningú...

Page ha dit...

laiona...aquest any, em sembla que t'acompanyarà el sinjosele...que jo tinc molta demanda, ja que de bons acompanyants, cada cop en quedem menys. lo altre, són cagamandurries!

laiona ha dit...

no t'enganyis, page...el ke ja no queda, són ruedos com els d'abans...

Page ha dit...

segons en quin estat estiguin els del ruedo, foten més nosa que servei

laiona ha dit...

l'any passat... era l'acompanyant qui fotia nosa!

Anònim ha dit...

HOMBRE PAQUITO, SUPOSO QUE TENS ELS SALTO DE LA MUERTE.

Anònim ha dit...

Fer ruedo a la Laieta...ummmm, no se, no se...com a president de l'AVIFOL (Associació de Victimes Fotogràfiques de la Laiona)crec que ho haurem de debatre en una sessió extraordinaria que podria tenir lloc demà dimecres al local social de Cal Blasi entre les 11 pm i les 8 de la matinada.

tomashawk ha dit...

Jo t`acompyanaria pero dijous ja estare en alerta un altre cop. Ja t`acompanyare dema amb les barrejes.

laiona ha dit...

sempre es pot negociar amb mi...

Anònim ha dit...

Ostres tu, aquest és el pavu que comparteix pis amb mi????????
carai carai quins cops amagats que té la penya. De fet jo no sé res dels seus avantpassats ja sé sap només compartint pis i despeses vàries no entres amb detalls personals, feina tindriem!!!!
Jo l'únic que puc dir és que és un pavu força més atractiu que el seu avi. També puc dir que ara ja no porta camises s'ha passat al polu i que va bé tenir un amic com ell almenys per riure una estona al cap del dia.
Apa vaig a fer sopar, per mi i pel meu compi de pis.
Adéu, onze