18 de juny 2007

The National Photographic Paià

Xavalins/es:

aquesta setmana us demano que jutgeu vosaltres mateixos el que veureu a continuació. Les imatges que veureu seguidament, poden ferir la sensibilitat dels que pateixen del cor ( la primera espanta), i sobretot de les fèmines que visiten el blog. Si, “no todo lo que reluse es oro”.

Fa molt de temps ja, un dia anava per casa tan tranquil·la, pensant en el què pensa una jove i futura veterinària, i vaig trobar aquest especimen raro assentat a la taula…AAAAAAAAAAAAAARGRG…Quina por!!!!!!!!!!!!!!

Òbviament vaig sortir corrents, intentant deduïr de quin tipus d'espècie animal es tractava, però no aconseguia definir el que havia vist, i la conclusió va ser que era un extraterrestre que s’havia colat per la finestra, i vaig pensar que era millor que anés a dormir, i l’endemà seria un altre dia. Per sort, la càmera ho va capturat tot; aquí ho teniu:

El més fort de tot, és que l’endemà al matí, quan em vaig llevar, tenia aquest monstru al costat, dient-me “2 euros, bon dia!”

i després del susto, vaig pensar, pobret, potser busca que algú l’adopti…

I al final me'l vaig quedar, i cregueu que de vegades té la seva gràcia. Mesos després descobria que aquest personatge es deia Page, i vés per on, ara fins i tot el convidu a que m’acompayi durant les festes locals; això si, sense tunejar-se la cara. Dels seus amics, millor no us en parlo, veient-lo a ell, us podeu fer pagues dels coleguis com son.

Fins la setmana vinent, colla de frikis!!

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Després de veure aquest personatge jo preferiria que em fes d'acompanyant a la Plaça el noi de Cal Vilà, sens dupte!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Gabi, que ho havies posat mai en dubte?

Anònim ha dit...

El Roger m'ha acompanyat doa anys i ha anat sempre moooolt bé..... però suposo que entre la careta, la bidalba i el fum..... no li vaig veure bé la cara!!!!!

laiona ha dit...

Imagineu-vos dormir amb ell...ara sabeu el que haig d'aguantar!!!
PD: Gamba, ho pots provar de fer tu, i potser algú t'adopta també...

Anònim ha dit...

Ei Laiona, jo també he compartit aquesta experiència: HE DORMIT AMB ELL!!!!! sí, sí, al Marroc...i a mes a mes ronca com un porcarràs!

laiona ha dit...

És un porcarràs roncaire!!!
He dit!!

tomashawk ha dit...

QUIN SUSTU, QIUN ESPANT, QUIN ESGLAI, SEGUR QUE ES EL PROTAGONISTA DE "EL DENTISTA VIII, el retonno del empaste asesino"

laiona ha dit...

No, tomashawk no, aquest paio que tu dius sortirà la setmana que ve...allò si que fa esgarrifar...però hauràs d'esperar una setmana

Anònim ha dit...

Ostres i jo reia de l'avi pavu... si això supera tots els obstacles que et puguis trobar. Però a part dels obstacles fa petar de riure..
Laiona, suposo que deuries haver d'omplir mooolts formularis i passar diferents proves per adoptar un especimen amb tals caracteristiques.

Anònim ha dit...

No pot ser real... això ho has d'haver fet amb Photoshop...

Anònim ha dit...

Ei Xino, s'ha mort el Fari!!! Aquests és un dels teus... ja tardes a fer-li un homenatge com cal.....

laiona ha dit...

No he hagut de omplir cap paper, els seus papes me'l van donar de bon grat...

Pavu ha dit...

Potser és la reencarnació de El Fary? Canta bé? Canta "Mi carro" o "Torito bravo"?? O diu "mi casaaa" i "telefonooo"? No sé, no sé, tinc dubtes...

Anònim ha dit...

VEUS LAIONA, JA PODRÀS FER LA TESINA: NOVA ESPÈCIE DESCOBERTA: EL PORC RONCAIRE. APA QUE NO ET QUEDA RES PER DESCOBRIR D'AQUESTA BÈSTIA!!!!!!!

laiona ha dit...

diu molt : vasolechecongalletas, burru, fredi sinrroco...
PD: querni, que jo el fotoxop no el sé fer anar!!

Page ha dit...

Hola a tothom.
Demanaria a la Laiona que fes el favor de posar fotos de personatges de la colla, que si no no fa gràcia!
Es molt fàcil buscar caretos de gent desconeguda per internet, que no està be del cap i penjar-les aquí al nostre bloc.
Apa, adeu tremendistes!

Page ha dit...

Sinjosele; Al Marroc, anavem a dormir tant fumats que no crec que sentissis els meus ronc inexistens.
CALITEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Anònim ha dit...

caliteeeeeeeee!!!!!

tomashawk ha dit...

GABI SI VOL HOMENATGE AL FARI, TINDRAS AL FARI. TENIA UNA ALTRE COSA PREPARADA PERO M`HE LA GUARDO.
APALEE

Anònim ha dit...

Tomashawk: a qui vols enganyar quan dius TENIA UNA ALTRE COSA PREPARADA? Que tots ens coneixem...