11 de juny 2007

Gol paià

Bon dia patuieros (patumaires paieros)!!
S'ha acabat la Patum, per tant aparqueu la barreja fins l'any que ve.
Les notícies esportives del cap de setmana:
Futbol: el Barça no guanyarà la lliga fins la setmana que ve.
Bàsquet: el Barça i la Penya perden el quart partit. Hi haurà final catalana? NO.
Formula 1: accidentada cursa a Canadà. Hamilton aconsegueix la victòria i Fernando Alonso es dedica a córrer per la gespa del circuit i queda setè.
Moto GP: Stoner guanya, Rossi queda segon i Pedrosa tercer. Es veu que anaven com una moto.
Tenis: VamosRafaNadal guanya el torneig de Roland Garros. Em sembla que li haurien de fer el control antidòping més sovint...
Curling: tancat per vacances.
Futbol local: el Berga va guanyar a Alcarràs 1 a 3 a la pròrroga i aconsegueix l'ascens a preferent. Els de l'Avià encara ploren.

Res més, que tinc la neurona encallada. Em sembla que ja he fet prou per avui. I recordeu: ja falta menys per Patum.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo hi afegiria que:

Turcs 0 - Cavallets 10

laiona ha dit...

es nota, se sent, el berga a preferent!!

laiona ha dit...

i Avià, no era una curva?

Pavu ha dit...

Avià? Sí, em sona, però ara no hi caic... No és una urbanització que pertany a la Valldan?

Anònim ha dit...

a mi la derrota del barça em va fer descarregar la pela un xic, però sort tinc d'un compi de pis GENIAL que em va acompanyar a casa i em va treure la palanga..
I de ressaca rien de rien perquè el meu compi va marxar de festa i jo em vaig quedar a covar-li el catre.

Anònim ha dit...

eps volia dir em va treure la palangana... perquè la palanga no sé que és

Page ha dit...

Imma, m'han dit que dissabte te'n duies la palma de tròs; FELICITATS!

laiona ha dit...

no és molt gran l'Imma per dur la Palma?

tomashawk ha dit...

El pavu acompanyan a casa algù, collons com ha camviat el cuento.

Anònim ha dit...

eps jo no sóc algú. Sóc la compi de pis del pavu i es normal que m'acompanyi, ja que...

Anònim ha dit...

Imma, a l'hora d'escriure NOVIA és més curt que COMPI DE PIS i aniras més ràpid, eps com vulguis...

Page ha dit...

tomashawk, tu com sempre... la gran ostia dimecres i a dormir la mona fins diumenge...
SI NO POTS, DIGA-HO!

tomashawk ha dit...

No es que no puges, tenia altres afers d`importancia sino hauria sortit dissabte

Anònim ha dit...

El Vilà t'ha venut un ordinador sense accents... Què cabrooonnnnn
Si en Pompeu aixequés el cap...

martipuntnet ha dit...

que l'hi pasa ara al pompeu-cabra,...
si voleu l'hi ensenyo el blog i que ens doni la seva sabia opinió.