25 de juny 2007

The National Photographic Paià:

"El Dentista 7: El retorno del empaste asesino"

Amb una primícia que posa en alerta el món mundial i la gallina de piel:

Si, és ell…i ha tornat, amb tota la seva astúcia i perspicàcia, per horroritzar-nos i atemptar contra la integritat de les neurones sensitives visuals que reben informació d’aquest blog. El protagonista de "el dentista" torna a atacar, com va dir en Tomashawk: el empaste asesino...

El seu primer acostament a la víctima és a través d’un discurs de silenci encisador, que acaba amb un “que passsssssa idiotaaaa”. Un cop seleccionades i capturades les seves víctimes, les atordeix amb un estrepitós crit de cuuuuuuñaaaaaaaaaaaaaaoooooooo. Després inicia el ritual despietat d’acarnissament contra les víctimes indefenses, rematant-les amb l’empaste dental: una forma cruel, i sanguinolenta de proporcionar una mort lenta i dolorosa, mentre ell fa el so de la victòria: l’helicòpter: tucutucutucutucutucutucutucu...

No faig mofa, ni befa ni molt menys escarni: m’han dit (perdona Imma que em fiqui a la teva secció) que després de cometre els crims, va a fer uns quintos a un concurregut bar de (dubtosa ) fama de Berga. Es desplaça amb una cuervoneta i si arreplega una bateria o un micro, ja us podeu preparar: quan hagi acabat el seu espectacle de música de qualitat (també dubtosa), i acudits poc suats, passareu a ser protagonistes de la més que famosa saga de El dentista. Si veieu que parla, és inofensiu, va torrat.



13 comentaris:

Pavu ha dit...

Ull amb aquest tio, li deien "la muerte". Laiona, vés amb compte, la seva venjança pot ser terrible...

Anònim ha dit...

m'han dit que potser queda millor sense la barbota aquesta!!!

Anònim ha dit...

Però Imma, que no saps que el Tomàs ja va nèixer amb barba!!!!!!.Va ser el primer, i crec que l'únic, nen de les Carmelites que tenia Barba!!!!!

tomashawk ha dit...

Don collons treus aquestes fotos, avui mateix m`he l`he trobat i no m`ha dit res (per variar) pero per la cara que feia i els rumors que corren,"laia, la venjança es dolça i es serveix freda".

Anònim ha dit...

La venjança és com el gazpacho?

Anònim ha dit...

El Gazpacho és dolç?

Anònim ha dit...

no el gaspatxo es serveix fred i a vegades mooooolt fred amb glaçons i tot.
Jo no sabia que el tomàs fos l'únic nene de les carmelites que portés barba, jo sóc de la perla

laiona ha dit...

EL tomàs va anar a les carme?¿?¿?¿?¿?¿

Anònim ha dit...

Perdóna-ls, Tomás, perqué no sáben el qué fan.

Juguen amb el Gran Foc Sagrat, i es pensen que són mistos....................

La Revetlla, es clar, tothom estira més el braç que la mániga.

Peró a mí, m´ha semblant irreverent.
Heretje, inclús.

Peró hem de pensar que ho feien amb bona fe. O no?



Bueno mira, ara tinc són, o sigui que tiro pel dret:

I sin más que decirte, se despide tu amigo, que lo es, y mira la hora que es, i demá tornem-hi, i em sembla que ja está bé la broma.

Ave, Tomás.

I voranit a tothom.

Anònim ha dit...

Imma, tu el que ets és una bona perla!
I a mi el que m'estranya no és que el Tomas anés a les Carme, el que m'estranya és que anes a col-legi, jo em pensava que s'havia educat a l'escola de la vida.
Per cert Laiona, el text boníssim (les fotos ja les havia vist i ja tenia el trauma superat)

Anònim ha dit...

No cal que li facis la pilota a la Laia.... que també passaràs Por sus manos!!!!

Anònim ha dit...

Que més voldria! (ella es clar)

Anònim ha dit...

Ei aquest ANONIM soc jo, és que he clicat malament (em dec haver posat nervios)