20 de juny 2007

VIDEO PAIÀ (suplent)

Hola colla de frikis.

Ja fa temps que estic preocupat. No se si a vosaltres us passa alguna cosa semblant. M'explicaré:
Desde fa uns quants anys, que quant soc a la plaça i tothom tatareja les cançons de Patum, el meu malatis cervell es transforma i queda invaït per unes veus que no sé d'on venen, que em turmenten i fan que em pregunti;QUE COLLONS M'ESTÀ PASSANT!

Us posaré algun exemple per que ho entengueu millor;

Durantel salt de Nans Nous, sento una veu que em diu ; NA NA NARANANA ES DE CAL VILÀ...

I el mateix em passa amb els tirabous; AUNQUE LA MONA SE VISTA DE SEDA MONA SE QUEDA...AI PAVU PAVU PAVU QUE A MI NO M'ENGANYES...

O be de vegades; VASOLECHE CON GALLETAS...VASOLECHE CON GALLETAS... VASOLECHE CON GALLETAS... NANANA NANANA NANANA...

Per molt que mi esforci no hi manera que marxin... sempre tornen!

Soc jo que m'estic tornat boix?

Soc l'únic de la plaça que sent aquestes veus?

No ho sé. He estat molt de temps buscant respostes per internet. Pagines científiques, de medicina, foros de psicologia, Superpop...

Pro rés. Cap explicació enlloc del que em pot estar passant.










...Be..., no del tot... Alguna cosa he troba.

Endavant vídeo;

12 comentaris:

laiona ha dit...

Ei! a mi també em passa...des que vaig amb l'extraterrestre aquell de les culleres als ulls!!

Pavu ha dit...

A mi em passa el mateix. Crec que és un senyal que ens envia el mestre Lambert a uns quants elegits. Potser vol que siguem nosaltres els que posem la lletra a l'"himno español"? Reflexionem, o, com deia aquell, rumiem el que hem de pensar...

laiona ha dit...

Pavu, vols dir que no és la orxata de cal negre?...reflexio-na't...(?)

Anònim ha dit...

Si es tracta de senyals... jo en tinc algunes del Caprabo per casa....

laiona ha dit...

veig que segueixes anant torrat, amic gamba...

Anònim ha dit...

Torrat no, el que passa és que tu no deus conèixer la meva època (només algún dia...) en què em vaig trobar algunes senyals del Caprabo tirades pel carrer i me les enduia a casa no fos cas que algú s'hi entrabanqués i es fés mal...

Pavu ha dit...

Bonica època aquella... No estic segur que les senyals estessin tirades pel carrer. Però bé, la intenció és el que compta...

laiona ha dit...

així m'agrada: al servei del ciutadà!! és que els del caprabo, mira que anar deixant senyals pel món, inconscients...

Anònim ha dit...

Quan escolto la música dels nans nous em ve el cap la imatge del primer salt de diumenge. Espectacular

Anònim ha dit...

Hi han vasosdelechecongalletas i vasosdelechecongalletas, com els del Sinjosele no n'he tastat mai cap!! Pregunteu-li la recepta!!

Anònim ha dit...

Page, l'has dao al clavo! Que bons aquells temps que per Patum baixavem el passeig cantant el VASOLECHECONGALLETAS i també el QUENSESTAPASANT, QUENSESTAPASANT...
Bé, de fet mira com em acabat.

Page ha dit...

totalmentedeacuerdojosemaria
La gent de Berga devia pensar que no estavem gaire bé. I realment no estavem bé.
Com deia el gran Albert Plà;
QUE MAL QUE ESTAMOS, PERO QUE BIEN QUE LO PASAMOS!!!