21 de juny 2007

M'han dit que...



Bon migdia a tothom.
m'han dit que avui és el dia més llarg de l'any, o sigui que aprofiteu-lo al màxim.
També m'han dit que dissabte hi ha concert al vall i que hi haurà entrepans per sopar, je, je,
doncs potser que hi anem de revetlla.
També diuen que va haver-hi una petita "jamitada" a Queralt.
Un famós i conegut karateca va trencar els vidres de l'ascensor, degut a una rebecaria tipica d'aquest famós esportista. Eps això és el que m'han dit eh!!!.
A part de tot, m'han dit que aquell parell que encara no tenen llum a casa són a passar una fantàstica setmana a Menorca, el que no m'han dit és si s'han topat amb en Cris Juanico.
Diuen que també dissabte és va casar el cunyat del Sr Prat i segon m'han dit que va ser molt divertit. Pel que m'han dit les despedides anunciades el cap de setmana passat van ser una mica lights.
També m'han dit que en Gamba vol adoptar una gateta dolça, guapa i CARINYOSA!!!!.
Em sembla que res més. Avui estic una mica espessa, o sigui que l'últim que us diré és el que m'han dit que:
Avui és sant LLuís
Avui és l'últim dia de primavera
i també m'han dit que...
apasiau

20 comentaris:

Pavu ha dit...

Doncs a mi m'han dit que es prepara una festa per Sant Joan que...

Anònim ha dit...

Doncs a mi m'han dit que el Vinyetes te una amigueta, molt amigueta?

Page ha dit...

Jo vull saber el nom del karateka.

Pavu ha dit...

Doncs jo vull saber el nom de l'amigueta del vinyetes. Bé, el nom, edat, sexe, mides...

Anònim ha dit...

Aquest anònim que no s'amagui....., que és moooolt fàcil llençar rumors sense donar la cara!!!!!!!

Anònim ha dit...

Caldria confirmar l'assistència de la gent que es vol anar a banyar a Cal macià la nit de Sant Joan!!!

Pavu ha dit...

Anònim, identifica't o cremaràs a la foguera eternament!! Covard! Talòs! Tros de quòniam!!

Anònim ha dit...

troç de què? Quòniam?
Avui tocava la Q?
S'ha de tenir estudis per entendre-us...... També s'ha de tenir mooooooolta paciència!!!!!!!

Anònim ha dit...

Segurament hi haurà algún altre incult com jo que no sap què vol dir Quòniam.

Segons el Gran Diccionari de la Llengua catalana.
QUÒNIAM:
[1839; expressió ll., 'perquè', sorgit segurament en ambients eclesiàstics, aplicat en algunes discussions escolàstiques a alguns que es llancessin a argumentar amb quoniam 'perquè' sense saber després què dir]


m Mot emprat en l'expressió tros de quòniam loc adj Talòs, beneitot.

laiona ha dit...

loc adj?

Anònim ha dit...

Pot ser:
Adj: Adjectiu
Loc: ni ho sé ni m'importa
Ja en tinc prou de tanta cultura!

laiona ha dit...

que ja has estressat la neurona?

Pavu ha dit...

No us capfiqueu en el significat dels mots i intenteu comprendre el sentit de la vida...

Anònim ha dit...

carai Vinyetes:
Felicitats, ja pots fer la presentació oficial la nit de sant joan que és la més màgica...

Anònim ha dit...

Jo també vull saber el nom del karateka, que el de l'amigeta del Zape ja el sé, però m'han dit que només són amics i prou (com es diu en aquests casos)

laiona ha dit...

doncs si el saps diga'l no? tros de quòniam!!

Anònim ha dit...

Ui lo que ma dicho, ui lo que ma dicho la Sole...mira que te meto con el mechero eh.

laiona ha dit...

un mecheru de tant en tant, jo a vegades el trobo a faltar, eh, un dijous a la nit a la plaça de st pere......

Anònim ha dit...

Jo donaré un nom....Rosana....però haureu d'endevinar si és la xavalita del Zaqui o el kunfú de Queralt....je, jeeee! Que cabrón!

Anònim ha dit...

Cabrón no ho sé, però cobarttt una mica. Maragall dóna la cara!
Bueno millor que no, que si dónes la cara algú se la quedarà, i et quedaras sense!