21 de juny 2007

DONCS JO TAMBÉ

Jo també m'apunto a l'homenatge als rolling:

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Page no se que cullons has fet però ara no es veu ni un putu video!
Bé de fet recordo que tu mai has sigut un fan dels Rolling's així que potser tot això no és tant casual...Que cabroooooooooooon!

Anònim ha dit...

Ups, ja se m'ha solucionat, només havia de fer l'informatic, o sigui: sortir i tornar entrar. Veus que fàcil.

tomashawk ha dit...

MOLT BO PAGE ESTIC AMB TU AQUEST ES EL AUTENTIC.
PER CAUSES ALIENES A AQUEST BLOG EM VEIG OBLIGAT A FER LA MEVA SECCIÒ DEMA DIA 22, JA QUE ACABO D`ARRIBAR A CASA ARA MATEIX. PENDONEU LES MOLESTIES.
DISSABTE HI HA FESTA GROSSA? M`APUNTU.

Anònim ha dit...

avuam Tomashawk si animes el blog que começa a decaure.
Qui pengi el primer salt de nans nous de diumenge la secció del paia sedé li danarà un premi a l'autor!

laiona ha dit...

de quin premi parles, un bic cristal o un bic naranja d'aquests que vens al top manta?

Anònim ha dit...

no no un premi com Déu mana!!!

Anònim ha dit...

Si la setmana que ve estem sin sinjosele, vol dir que estarem conjosele?