15 de juny 2007

Video Paià

Bon deia a tothom,

Suposo que deuen ser els efectes secundaris de la barreja o el síndrome d'abstinència però aquesta setmana la parròquia està especialment esvalotada: que si fer trios a la plaça de Sant Pere, concursos d'acompanyant, llançament de calces... Com que deixar la beguda no ho fareu pas, jo us recomano que seguiu bebent, la manera més efectiva d'evitar la ressaca...

En fi, al tema. Concretament al tema nipó.

Aquí ens pensem que per fer una inocentada n'hi ha prou amb penjar una llufa a l'esquena, però els nipons quan s'hi posen, s'hi posen!! Que per això són els líders en tecnologia...

Però no tant sols tenen la tecnologia, sinó que a més a més, són molts. Amb aquesta combinació poden fer coses com aquestes que veurem avui.

Endavant videos:





PD: la setmana vinent el Video Paià estarà tancat per vacances.

25 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola amics,
davant d'"usurpadors" de personalitat que corren m'agradaria aclarir uns quants punts.
Primer: en Page hova fer molt bé. Va ser un dels pitjors salts de la història de la Patum i se'n va sortir la mar de bé.
Segon: el de ca Vilà també és molt bo acompanyant.
Tercer: davant l'empat tècnic seré l'arbit del partit entre aquest parell d'accompanyants. Una cosa: portareu equip o sense equip, vull dir si hi haurà el ruedo habitual de cada un?
Fins aviat... i prou d'usurpadors!

laiona ha dit...

Pere!!pere pere pere.....
L'any que vé, ja està decidit que farem un trio...no podem deixar-los sols a ells dos, perquè pendran mal...
Sinjoseled: respecte el ruedo, que vinguin!! com més serem més bé ho farem...pel què fa a la llum, que ho digui el page, que no sé si ho vol veure o no, i els fuets, jo crec que dónen més de si, que unes espelmetes, no?

laiona ha dit...

amb fuets és més, explosiu.....

Page ha dit...

Exacte, com més sereu més be ho fareu! I a part del Tenebres, la seva mare i el Miquel Moia, també podeu fitxar el Cris Joanicu i Carmen de Mairena.
Això si, al Cris joanicu l'hi fotarem una bengala a la boca perque no canti!
I per mi podeu tancar els llums, que no tinc cap ganes de veure rés!

Page ha dit...

Amb el permis del Querni, la setmana que bé jo faré la secció Video Paià. Per pujar una mica el nivell del bloc, que desde la seció del Montilla no aixeca cap.
pd; el segon video nipó molt bo.

Anònim ha dit...

Ei Page, no et facis el dur que ja sé com funcionen aquestes coses. Que jo també estic enamorat i també tinc sentiments.No et vull fer patir mes: Tranquil que és brooooma, res de trios, que la Laiona està ansiosa de fer tot tipus de salts amb tú, inclús el dels plens. Apa...ho veus. Quin susto!
Una altra cosa és la mare del tenebres al veure el Salt de plens...aquí sí que no sé què pqassarà!
PD ja em trucaràs per un café.

Anònim ha dit...

Et passo el relleu per divendres vinent, Page...

I deixeu-me aclarir que quan el sinjosele diu "fer tot tipus de salts" no vol dir "fer el salt", que sinó al final no passariem per les portes...

laiona ha dit...

ja veig que et fas caqueta, Sinjosele...Mama Por (?)

Page ha dit...

Ja estic més tranquil.

martipuntnet ha dit...

t'estan provocan,sinjosele,
tu mateix.
en quan al tema del ruedo,a mi em sembla que podrieu fitxar als castellers de manresa,i que us facin una pinya,i vosaltres i el "ruedo",salteu a sobre,ningu us empaitara.

laiona ha dit...

no no no....jo vui el meu ruedo, el mateix que el del dijous, són els millors del món mundial fent ruedo...si no s'accepta el meu ruedo, no hi ha tracte..

Anònim ha dit...

Cap problema en repetir el ruedo del dijous, però això et costarà algunes barregets.....

laiona ha dit...

tu sempre igual, eh!!
902 600 600

tomashawk ha dit...

ATENCIÒ PREGUNTAS...........

QUAN FEU VACANCES MARTI ?
DIUMENGE TENIU OBERT PER VEURE COM EL BARÇA GUANYA LA LLIGA?

Anònim ha dit...

Jo pensava principalment amb el meu company de ruedo Joan Pujols!!!
Jo barreja?
Laia m'ofèns!!!!!
I no et voldria recordar qui estava uns dies abans de Patum suplicant al Martí unes barregets.....

laiona ha dit...

si, era jo, i moltes gràcies Martí per la barreja, estava molt bona...
pero Gamba,recorda que som cosins, i això es porta a la sang, mal em pesi...però si s'ha de patrocinar alguna barreja, ja li demanaré al Martí que ens la proporcioni...eh martí?

laiona ha dit...

"Ruedo patrocinat per Cal Negre"...

Anònim ha dit...

Ei Laiona, caqueta res de res. Ara farem el trio i amb la llum oberta... què carai!

Anònim ha dit...

Querni, t'has guanyat les vacances, que bo el 2n video!!!

Anònim ha dit...

totalmentedeacuerdo Natx!!!!
Montilla aprent-ne!!
i diumenge campions!!!!!! Si el Negre està tancat, on anirem?

Anònim ha dit...

jo proposo amb en Paquito!

Anònim ha dit...

A mi em sembla de conya!

tomashawk ha dit...

MOLT BE, QUEDEM A CAL PAQUITO

Anònim ha dit...

Eps, si no ha de sortir la Coca amb una maquineta d'afeitar...que d'aquests pericos no te'n pots pas fiar!

Anònim ha dit...

Ja li direm a en Paquito que la tenqui a la gàbia!