28 de juny 2007

MEZCLAILLO PAIA

Avui toca.........

DANCING PAIA

EL SWING

Un dels balls mes espectaculars i tecnics de tots.

Va neixer per els anys 1920, 1930 a la comunitat afroamericana del sur dels estats units





frankie manning un dels primers ballarins de swing que encara als seus 86 anys ensenya i balla.




Podeu trobar pelicules a on podeu veure ballar swing , com:

Rebeldes del swing
Un dia en las carreras
Helzapoppin

Pero ya que de ballarin no sou gaire us mostrare uns videos perque gaudiu d`aquest ball





Apa a ballar una mica...

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Impressionant!!
Aquesta agilitat i rapidesa de moviments m'ha recordat al Tomàs Xino jugant a futbol...

Anònim ha dit...

A mi lo que més m'ha impresionat, és el treball de camp dut a terme pel Xino, amb tota la historia del swing, els inicis, les influencies, els interprets mes importants, dates, llocs...com t'ho has currat, eh, campeón!

Anònim ha dit...

Per això gairebé no va sortir per Patum, estava fent el treball de recerca.

Anònim ha dit...

Això sí que és un bon treball.
Com es nota que va anar a les Carmelites!!!!

Pinxu ha dit...

Avui, per aqui a Barcelona ha caigut una grua, i em pregunto... Tomás, que has estat probant de ballar una mica de swuing? Moviments sísmic? O potser el Querni s'ha tirat a la banyera de Cal Pagès? Tsunami? I tu Gamba, que has estat fent aquesta tarda?

Anònim ha dit...

Tomashawk m'han dit que no en tens ni idea del que és ballar swing.
A més el dijous és el meu dia.
apali m'agrada que em passin a davant per segons que
apasiau

Anònim ha dit...

joder tomas m'has dejao pasmao.

ara només demanar als membres de la colleta,que ens deleitin amb una exibició de swing.

Anònim ha dit...

TomasHawk, a veure si al final els del Blog del Min et fitxaran...

Anònim ha dit...

Imma no et queixis tant.... que has penjat la teva MINI-secció quasi a les 11 de la nit!
ja seria hora que el Pavo aprengués a fer-se el sopar i a.. rentar plats i no ho haguessis de fer tot tu.....

Pavu ha dit...

Ah, els plats els poden rentar les persones?
Tomashawk, has treballat molt però vas equivocat. El swing s'hauria d'analitzar en una secció de golf...

laiona ha dit...

Tomashawk, molt currat...
a veure si els membres masculins de la colleta apreneu una mica de ballar...ja seria hora!!!!

Page ha dit...

Els membres masculins de la colleta no ens cal aprendre a ballar. Ens fotem un parell de cubates i no ens para no Deu.

QUE N'APRENGUIN!!!

Pavu ha dit...

Totalmentedeacuerdojosemaria