10 de maig 2007

paia sedé

6 comentaris:

Anònim ha dit...

A SUS ORDENES, MI GENERAL!! FALTARIA MAS!!!

Anònim ha dit...

mira paquito, és diu com tu.

Anònim ha dit...

Perdona, sinjosele. ELL es diu com jo!!!

Anònim ha dit...

tu sinjosele apart de buscar amics al mon de la musica veig que també els busques al mon de la politica.
Perque penjas aquest video,d'aquest senyor,creus que cualquier tiempo pasado fue mejor,o el anyores o que pasa.No t'hauran acollonit,amb tantes pressions i amenaces.O estas organitzan una campanya electoral,per algun amic teu al ajuntament,o que collons pasa aqui a aquest blog,primer censura i despres videos del franco,jo no ho entenc,pero em sembla que si et sents amenaçat o pressionat o algo,ens ho dius i entre tots ja mirarem que hi fem.
Per altra banda,et vull recordar que el dia 19 hi ha la gravacio en directe d'un disc,d'un grup de noies que es diu la lluna,suposso que si vols seguir estan a la ultima en temas musicals hi tindras que anar,i despres si tens pebrots ens en fas una critica,fins aviat tontorron.
Perque no organitzem un sopar per tots els bloggers,a cal trave i l'hi demanem que ens toqui una mica els...volia posar "collons",pero no sé si m'atreveixo,millor que l'hi demanem que ens deleiti amb la seva musica.
apafinsaviat.

Anònim ha dit...

osti, avui no se que em passa, però estic d'acord amb tothom, m'ho hauré de fer mirar. Totalmentedeacuerdoharrymaria.

Anònim ha dit...

Qué guapo el vídeo, anda que no.
Quina dicció, quin carisma, i no es va ficar mai en política. Faltaria més.

Tant si vull com si no, aquest personatge forma part de la meva vida.

I ara, us explicaré un secret:

Jo , quan era petit, de vegades per berenar em donáven pa amb vi amb sucre, i un dia que m´en vaig fotre dues llesques de les guapes, regaliman´t a tope, em van preguntar:
-Tú nen, de gran qué vols ser?
-Jo vull ser el que mana més.
-El que mána més és Déu, i tú no ho pots ser.
-I després de Déu, qui vé?
-Després de Déu, el Franco.
-Doncs jo, vull ser com el Franco.

I després d´unes hores, quan em van baixar les llesques, tót tornava a ser com abans:
Jo, de gran no m´en vull fer mai, la gent que en teniu més de 20, esteu morts.

I mira, cada vegada que veig el Franco, per mí, és com un personatge de cómic, cóm el Cuttlas,Buitaker, Makoki,13 Rue del Percebe,etc.etc.

I qué collons, algú ha de tenir agalles de dir-ho:

Amb el Franco, es berenava millor.



Aixó que quedi aqui.

La canalla, ja se sap.
Et surten amb cada cosa.