09 de maig 2007

paia sedé ( ops )

Hola canalles,
... rectificarem. Només volia fer conya de gent que fa coses públiques ( cantar a plaçes, carrers ), però la brometa no m'ha sortit bé, i em sap molt greu. Perdó si algú s'ha ofés. No era pas la meva intenció. Que quedi clar, anònim, que no he insultat a ningú, no en tinc cap necessitat, i no tinc res contra a ningú personalment ( només parlem de música ). Bé, em disculpo publicament, us dec una ronda a tots...i, és clar, ens veurem al concert d'en Travé i d'en Tuyet ( que en el fons ens fan enveja... )
Apalé.

26 comentaris:

Pavu ha dit...

Censura al blog paià? Si convé engegarem una recollida de ciber firmes a favor de la llibertat d'expressió. O encara millor, una recollida de quintos i muntem una festeta...

Anònim ha dit...

Ostia SINJOSELE, aquest "trucu" es molt vell. Davant la forta baixada d'audiencia de la seccio sede paia, es fa veure que es monta un escandol i a veure si es revifa la seccio.
PD que vas anar a veure a en Quintana i estas afectat??
PD2 que vols venir a Glasgow?? un canvi d'aires t'aniria be.

Anònim ha dit...

si, el "vejo truco" però s'ha d'anar mes alerta. A l'escola sempre m'ho havien dit. Això que vaig anar a coles de "pago"!!!...però el dia que parlaven d'educació infantil no vaig assistir a les classes... sempre fent campanes i, és clar, així estem

Anònim ha dit...

només critiqueu grups catalans. Plegueu ja. Heu de defensar els de casa. Ja sabeu què diu la dita: " de la familia se'n diu bé o no se'n diu re"

Anònim ha dit...

quin dia pagues la ronda???????

cospi ha dit...

Després de l'entrada 100 del Blog Paià, ve l'entrada 100 surada?

Anònim ha dit...

Imma, ja ho diu en txacon, hem de defensar els de casa, ho sigui que com a bons catalans hem sembla que de pagar poca cosa. Tambe ho deia en Quimi Portet, " hey, Mateu, cobra'm lo meu..."

Anònim ha dit...

txacon ii, no fas gaire gràcia.

Anònim ha dit...

No soc txacon ii, soc txacon II m'he equivocat,

Anònim ha dit...

El Pavu ha fet la proposta més assenyada.
Txacons,i demés fauna del món mondial, després de la festeta, segur que acabarem tots abraçats, cantant el "Tots junts vençerem......".

I donde dije digo, digo Diego.

Sinjosele, si se t´en va la má amb una ampolla de MELODY,és normal que se t´en vagi la má amb el teclat. Peró em sembla que no t´has de disculpar tant,aquesta gent ténen molt més sentit de l´humor de que ens pensem, per emprenyar-se per una cosa així.
I saben el que és MELODY.
A mi, quan em diuen alguna cosa semblant,encara li veig més sentit a la meva creuada contra l´estupidesa humana.
El Rock´n Roll, és cóm el fumból, una cosa és a l´hora del partit, ó del conçert.
I l´altre quan estem tots de paisá ó de festa, llavors no és mira prim.Si nó, no parlariem amb ningú.
Per exemple, la mare del meu fillol, és de L´Espanyol, i jo qué tinc que fer? No.
Nois, de vegades la fe, pot defallir.
I el MELODY, en pot tenir la culpa.

Fem una cosa, el Blogpaiá, que s´encarregui de la priva i les coses per picar.(De MELODY, amb una ampolla ja farem.)
I el Txacón, que busqui les subvencions, ara que vénen eleccions, perqué coneixen´t al personal, aixó valdrá un pico.....

Txacón, se t´ha gira´t feina.

Anònim ha dit...

yo pinso que sinjosele se ha bajado los pantalones...pero bueno si quereis ir de fiesta nos vamos...pero sin guitarras. queremos decir lo que pensamos!!!!!

sinjosele ha dit...

Ui,
Txacón, des d'ara, criticarem a qui podrem...
En Pavo i en Lluís tenen raó però el Melody que se'l foti el gat de la veïna. Recollida de quintos.
Imma, a tú et pago la ronda quan vulguis... però al manso que portes al costat, ni hablar del peluquín ( peluquin que vaig perdre per cert ).
Pive, no tinc ni puta idea de qui ets, però si vols venir a la festa ja ho saps. De pantalons res de res, ho hem despenjat perquè no volem que ningú s'emprenyi i ara pel què sabem ja tenim l'audiència ben amunt. Ara nomès falta que donin la cara i escriguin... que aquí no mosseguem ni ens menjem a ningú

sinjosele ha dit...

Ai per cert,
PAQUITO: TÚ PER GLASOW?

Anònim ha dit...

Aquí, la única cosa que mosseguem són uns bons peus de porc a la brasa, o sigui que com més serem més riurem (que és l'objectiu del blog)...

Per cert, si tot plegat era una tàctica per fer pujar l'audiència del Blog Paià ha funcionat: ahir vem fer el rècord de visites de tota la història del blog, 141 !!!

Anònim ha dit...

Pavo: Una recollida de quintos? Ah, ja ho entenc, vols fer un exercit per defensar el nostre amic Sinjosele. Jo m'apunto, però a la reraguardia, que soc una mica cobart.
I si fa falta MELODY, pos dyMELO que l'encarregarem al Modestu.
Ep, demano perdó, no volia criticar a l'esplèndit i futur (?) porter dels veteranos.

Anònim ha dit...

Senyor Anònim: Voste és el que va escriure, entre altres, el llibre "Curial e Güelfa"?

Pavu ha dit...

Sí Natx, estic organitzant un poderós exèrcit comandat pel capità Enciam, l'Afrodita A i el Súper López. Eliminarem tots els anònims del planeta!!

Anònim ha dit...

Acabat d'arribar de " monjuic" aamb les entrades i el viatge a la butxaca. Ja tenim el que voliem, un culer infiltrat a l'expedicio perica. On poso la bomba, a l'avio, al hotel... Se admiten ideas..
PD Blogmaster, dubtaves de la capacitat de marketing de Sinjosele???
PD2 Com a padri del meu fill, diuen que quan falten els pares s'en fan carrec els padrins, o sigui que aquets tres dies et toca el LLuis petit a casa , esmorçar, dinar, berenar i sopar( te 14 anys, o sigui que endrapa com un cosaco i aixo es un "pico") i generos que soc, fem l'oferta del 2X 1, com al Caprabo i et coloco la seva germaneta petita. ( Es molt simpatica)

Anònim ha dit...

Fa poc que miro aquest blog .

No se de que va aquest article censurat. Algu el podria penjar de nou?? GRACIES.

Anònim ha dit...

Aquí no hi ha censura, només hi ha savis, i per això rectifiquem quan toca (o més ben dit, quan toquem massa els collons al personal).

Parlant d'una altra cosa, veig que s'ha posat en marxa un servei de padrins-cangurs...

Anònim ha dit...

A MI NO EM CARDES MÉS...ANÒNIM

Anònim ha dit...

Home Paquito, ell lloc ideal seria aquest dissabte al Bernabeu i matem 2 pajarus d'un tiru (o millor dit 80 mil mamons d'una bomba.
Només una pregunta: ets conscient del que pot significar per un adolescent i la seva germaneta passar 3 dies amb aquest peazo padrí que tenen?

tomashawk ha dit...

Sinjosele t`has baixats els pantalons, cobard, et diuen 4 paraules i fiques un video de sopa de cabra, el proxim que sera "els pets".
Desdeluego.
A per cert podries fer la cronica de lorejadebangok , alejandrosanz, etc....
Si volen parlar de grups catalans que es currin una seccio.

Ahivalaliebredonalvaro.

Anònim ha dit...

VAYA PANDILLA DE FILLS DE PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTA, JALS PODEN CARDAR TOTS AL CARRER, COMENÇANT PEL PUTU RIJAR I ACABANT PEL XULUPUTES DEL LAPORTA. ELEFANT ROSA YA!!!
Ho sento, ja se que no te res a veure, però ho havia de dir. Ara un peterdet i dormir, que demà alguns treballem, NO COM AQUELLA BANDA DE FILLS.........

sinjosele ha dit...

amb qui dius que hi vas a Glasgow Paquito? Qui és aquest culé infiltrat? Qui és aquest traïdor? digan's el nom que li farem estripar el carnet!
Ja saps que com a cangur pots comptar amb mi. Jo també sóc com el Caprabo: 2x4. Dos dies cuidant els teus x quatre tú cuidant els meus. Ara que no sé... són molt del Barça, i tú... vas a veure unes finals que no sé. Saps què, aquells dies no em van bé. Si de cas en parlem per un altre dia...
Un altre dia que necessiteu fer pujar l'audiència, us despiloteu i us la paleu,(o jo que sé) allà a la plaça de Sant Joan...però amb mi no hi conteu pas. Jo ja he complert. Per cert, senyor director, puc passar a cobrar la comissió?
Aviam, senyor que no dice na. Aquesta tarda t'he explicat com penjar comentaris, però si no vols que et coneguem penja'ls desde la finestreta que els escrius directament i marca la opció ( otros). Del contrari ja tots sabem de qui es tracta... de la teva germana. Que tú no dius mai res... i fés el favor de sortir de l'armari que t'he penjat una cançó d'en gerard quintana per tal de què t'animis a fer-ho.
Apa, sobretot, com diu en Lluís, alerta amb el MELODY

Anònim ha dit...

Joder, sinjosele, realment se t'ha girat feina.
Sinjosele dimissio!!!
LLuis, Dimissio!!!
Natx, dimissio!!!
Blogmaster, dimissio!!
El que no dice na, dimissio!!!
Convocatoria d'estripada de carnets, diumenge a les 12 a la plaça de sant pere.