04 de maig 2007

100 !!!

No, no és la peli dels espartants dividida per 3...

Aquesta és la entrada número 100 del Blog Paià.

PER MOLTS ANYS !!!

Anem al tema:

Avui és el dia...

Finalment s'estrena SPIDERMAN 3 !!!



Sense cap mena de dubte el millor superheroi que existeix... ja diuen els del 31:
"l'aranya no enganya"

En fi, per seguir amb el tema friki, avui tenim uns videos d'un paio curiós (no sé si és ELL, Lluís... però sembla més un cambrer de Cal Negre que comença per Mar i acaba amb Tí...).

Aquest paio va tenir la brillant idea de gravar-se amb una videocamera mentre feia l'estruç, i després va passar la cinta a uns col.legues, que evidentment la van penjar al youtube. Endavant video:



Però això no és tot, al món hi ha molta gent amb poca feina, i molts d'aquests són frikis. Els resultat és això, endavant video 2:



Direu: "això és una feinada de por!". Si, però encara hi ha gent més friki i encara amb més poca feina. Endavant video 3:



I recordeu, com deia el vostre veí i amic Spiderman:
"Tot gran poder comporta una gran responsabilitat"

7 comentaris:

Anònim ha dit...

¨Hola Querni i cia.

Quan has vingut a la botiga, no sabia, si tú ja sabies l´esparramo que havia fet al vostre Blog, i no sabia quina cara posar.

Es clar, si ho sabies i tenies el collons de venir, aixó era una amenaça amb tota regla, amb la teva mirada quirúrgica i distant, peró sempre amable.

I si no ho sabies, he pensa´t que era millor no dir-t´ho. Que t´esguerri un altre el dissabte, amb aquell bó que feia, i el vermuth per fer....

En fi, enhorabona a tots per les 100 entrades, que ja m´agradaria a mi fer-les sense passar per ServiCaixa.

P.D. I el Tomás, per favor, que digui algo.
Si haig de morir, tinc dret a saber-ho.

Anònim ha dit...

hola querni,tu creus que aquest "bruce lee",s'asembla a mi?,
a mi no em fa falta cap pal d'escombra,per parir-vos quatre ostias a tots vosaltres i a totas les forças del "mal"juntes.
de totas maneras.aixo de ficar tres cops el mateix "vidiu",que vols que et digui,friki si que queda,pero per ser la entrada 100,em sembla que hi podies haber pasat una estoneta més,i penjar-l'hi 100 vegades,el "vidiu",dels collons,aixins hauria quedat molt més lluit,o al meny més llarg.
i a tu lluis que vols que et digui,que no sapigues.el tomas t'ha parlat de veritat o només t'ha escrit?,perque la veritat a mi em sembla que les entrades del tomas,no les deu fer ell,segur que els hi fá,la seva germana.
apa moltes felicitats a tots per les cent "entrades",adeu capullos.

Anònim ha dit...

Osti nano, aquí et despistes un parell de dies...i la de coses que passen. Com va dir Jack el destripador, anem per parts:
Primer de tot ja era hora LLUIS que entressis d'una p vegada al blog, enhorabona, ja començava a pensar que no erem dignes de la teva presencia, però està clar que "Dios los crea y ellos se juntan" i es clar no podem pas lluitar contra el destí.
I la segona cosa és que HARRY em deus 4 birres com un campeón, i no tinguis por que baixaran d'una tacada i sense ajudes externes!

Anònim ha dit...

A veure nois, jo no sóc un putón.
D´acord, estic al Negre, a porta tancada. Peró aixó no vol dir, que em pogueu tractar cóm una qualsevol. Tinc un passat, vale.
Peró el Tomás ha estat a casa meva, o sigui que carta blanca.
Licencia para matar.

El primer que li digui HARRY, al Marti, devant meu, morirá.

El Marti, és meu.

En la vida hay amores que nunca, pueden olvidarse, cóm ara canta el Diego el Cigala, amb el Bebo Valdés.

I nosaltres, buidant neveres.

Anònim ha dit...

Només dues coses:

-Ja he demanat hora a l'oculista perquè em miri això de la mirada quirurjica, que em té procupat...

-I Martí, jo ho deia més que res perquè la sala on fa les filigranes aquest xaval sembla la del futbolin...

Anònim ha dit...

Kerni no siguis cagueta, i digues la veritat: Aquest tipus és clavat al HARRY!
Si, he dit HARRY, HARRY, HARRY...Lluis menos lobos caperucita, que se donde vives (tranquil no m'ho ha pas dit el Xino, perque no parla)i de quin peu calces! ai no, volia dir que vens calces! Bueno és igual, que pa chulo yo!
I lo de que no ets un putón, pos és una llastima pq no tens mal tipu! i a segons quines hores...

Anònim ha dit...

Bé, ejem, em sembla que l´últim dia potser vaig exagerar.
Peró el Marti, també exagera posan´t quintos.
Plantejaré l´amenaça, d´una altre manera més sostenible:
El que li digui HARRY, al Marti, devant meu, igual ni lo estic amic un dia ó dos, peró el finde, pelillos a la mar.
No vull que la sang arrivi al riu, que hi ha poca aigua, i s´acosta Corpus. I segons a quí tingués de pelar de vosaltres, igual al riu hi arrivaria més cervesa, que sang.

Querni: Ni s´et ocurreixi anar al oculista. Dels que sóu al Blog, encara ets dels pocs que pots passar per una persona séria, amb capaçitat per contractar i obligar-se. Igual el oculista et deixa una mirada cóm la del Natx, el Marc ó el Tomás, i llavor sí que no podrás anar ennloc.

Natx: Ara no, que encara vaig mig bé de calés, peró a finals de mes, igual en podem parlar. Tothom té un preu. I els vicis també.
I com bé dius, a segons quines hores, no s´ha de mirar tant prim.

Apa, feu bondat.