07 de maig 2007

Gol paià


Bon dia vividors i vividores!

Gran cap de setmana esportiu on s'ha produït la notícia esperada per tots: els veterans del Tàndem Berga s'han proclamat campions de la Copa. Sí, sí, tot i no ser els favorits van fer dos grans partits i es van endur la copa merescudament. La gent va sortir massivament al carrer per celebrar aquest títol, però no es van produir incidents destacables.
La resta de la jornada esportiva queda en un segon pla, però comentarem el més destacat perquè els tiquismiquis de sempre no se m'enfadin.
Lliga de futbol: per fi una victòria del Barça lluny del Camp Nou. El Madrit també va guanyar i es posa segon a dos punts. El Sevilla queda descartat per la lluita del títol. Els altres equips no interessen.
Quiniela: em temo que continua el desastre de cada setmana. Aquest dissabte em vaig acostar al Negre per intentar posar una mica d'ordre. Vaig posar un parell de resultats que evidentment he encertat. S'hauria de començar a planificar la temporada següent. S'han de donar unes quantes baixes ja que l'equip titular s'ha acomodat i ja no rendeix. De fet no ha rendit mai. De fet són un putu desastre i no en tenen ni idea. Una cacatua ho faria millor.
Bàsquet: el Barça no guanya la final-four per poc.
Esports minoritaris: el Barça de hàndbol va perdre, i el de hòquei patins continua sobre rodes i guanya a tot cristu.
Motociclisme: guanya Stoner i Pedrosa queda quart. Nen, a veure si espaviles.
Formula 1: Fernando Alonso continua al capdavant de la classificació d'idiotes. S'espera amb molta espectació la celebració del Gran Premi de Sallent.
Copa Amèrica: per què es fa a València? La Copa d'Europa es fa a Malàsia?
Curling: s'està fonent la temporada.
Poliesportiu: està al costat de la piscina.
Esport local: continua la lluita aferrissada entre el Berga, l'Avià i el Palau Solità. Els tres van guanyar. El líder és el Palau, seguit a un punt pel Berga i l'Avià. No hi ha notícies del resultat de l'Oló. Tampoc hi ha notícies del resultat del Vilada.
Buenas noches y saludos cordiales pandilla de abrazafarolas.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Pavu, avui si... Em trec el barret per aquesta crònica (i també perquè si vaig a la feina amb barret potser em fotran al carrer, i això que jo sempre he pensat que un barret, especialment de cowboy rollo Clint Eastwood, dóna un toc elegant a qualsevol enginyer...)

A part d'això, felicitats per la copa, i "totalmentedeacuerdojosemaria", els pallussos de la quiniela, que es retirin d'una puta vegada, i fitxem una cacatua per les jornades que queden...

Apa.

Anònim ha dit...

bona nit petimetresmeacantonadas,la cronica aquesta setmana está bé,pero continues sense fer-te ressó de les hazanyes del nostre equip en el desafioespañol,anem bé.Per altre canto crec que no tindries que ser tant modest,i parlar una mica de com van anar els partits,i si es van guanyar gracies al "cervell del equip",doncs ho dius i santes pasques,si tothom ho sap que sensa la teva visió del joc i els teus dots per fer jugar bé,aixo no hauria sigut possible,espero que ens facis una cronica del tema,com ho faria el teu amic butanito,i no deixis titereconcabeza.
apa enhorabona campions ¡¡¡

pd. natx tens que venir a "cobrar"
si vols porta l'espasa laser o
el pal d'escombra.

Pavu ha dit...

Per una vegada i que no serveixi de precedent et donaré la raó Martí. Acabo de despatxar el meu informador de la "copaamericadesafioespañolyolé" per no informar. Bé, el nostre equip crec que va segon i viento en popa a toda vela. Suposo que tothom sap quin és el nostre equip, no?
Per altra banda i fent referència a la finalíssima de copa, em vaig descuidar de destacar la brillant actuació del nostre porter Arisó, més àgil i efectiu que mai. I també m'ha arribat, amb una mica de retard, la crònica de l'Oló, que es pot resumir en que el Joan va sopar malament el dissabte i el diumenge a la tarda es va fotre tres melons.
Seguirem informant.

Pinxu ha dit...

OK, Pavu. Molt lider per l'equip amic de l'Oló! Però m'auries d'haver vist, vaig fer de les meves, i no pas de melons, l'equip rival ens va fer una malifeta, i em vaig encendre una mica... Bé, deixem-ho amb una petita acaricia a un rival, però per sort, el Sr. Col·legiat ho va entendre i no va aplicar el reglament en mà, perque sinó me'n sembla que ja hauria acabat la temporada...
Apa, fins aviat!