30 de gener 2008

PAIASEDE ( edició d'emergencia)

" En un mar de horas extras
es donde veranea papá
bajo un sol fluorescente
vuelve a hacer las cuentas cuadrar " J. Santiago " Hasta el lunes"

Hola, hola!! Paierus i paieras!!!.
Davant l'absencia per 2ª seumana consecutiva del nostre estimat botiguer
i col-laborador Sinjosele ( ja se sap..., final de mes..., repasar factures...,
cuadrar balanços..., vamos hacer las cuentas cuadrar.)entra el suplent d'emergencia.
Seré breve.

Serà una ediciò especial d'agermanament entre musica i "fumbol", una especie
d?homenatge a la secció veina GOLPAIA ( aplaudiments, si us plau) Al grano.

Començarem per una cançó ( al paiasede no hi han temas, hi han cançons, collons)
de La Granja, uns mallorquins que no se si son vius o morts, si encara toquen o han plegat, si son mallorquins o ja son alemanys.
Una cançó dedicada aETO'O ( su jugador favorito ) M'agrada.
Us penjo aquest videu per la musica no pels gols, culés, mes que culés, pero, buenu,
tambe podem somiar amb el que passarà cuan el Samu torni d'Africa.

Com diria el blogmonster: Endavant videu!!!





El segon es dels Planetas, "el artista madridista" ( al Sinjo ni li agraden,
diu que no s'enten mai res del que diuen i quizas no le falta razón al chaval.
Per si decanses, us poso l'estribillo, apa tots al karaoke!!
" porque ya esta aqui el artista madridista,que los arbitros le pitan casi siempre a favor..."
Per cert qui es l'artista madridista, Raul?? Ultragueño?? Amancio??
Se admiten apuestas!!

Gol de los Planetas.



I per acabar un himne.
El van fer per un mundial, em sembla.
Es de la selleció anglesa, si, si els cafres!!!
Es dels meus "aprasiats" New Order, no es de les seves millors cançon, pero, buenu.

Ja m'els imagino als fumbolistes anglesos al bar de l'hotel de concentració pinta va,
pinta ve... "We're singing for England.." Vinga farres.

A veure si els tontaines de la sellecció espanyola, ja que no guanyen mai res ( com els anglesos)
al menus" es monten unes bones festes!! Burrus!!!!

Sing with me, please.



I con esto y un bizcocho,
hasta mañana alas ocho.
Au revoire!!!

PD- Que us pensaveu, que no sabia penjar videus??? Ja,Ja,Ja!!!
Un saludu al granjer i no diguis res a "dingu".

Joder, semblo el Rubianes, quina barreja d'idiomes, coño!!!

13 comentaris:

Anònim ha dit...

En Rubianes?... o en Boadella que tant aviat parla castellà com català...
Millor deixem-ho com en Rubianes ... que és molt més divertit!!!
Després de les meves crítiques de la setmana passada avui toca una felicitació!(jo si sé reconèixer que m'equivoco)
Un Aplausu!
CLAP

natx ha dit...

buenu, buenu, Love of lesvian, kiko veneno, new order, los planetas...el perfil Paquito es va definint, tot i que a mi m'havien dit que eres un fan de Pixies i tot això no s'hi assembla gaire.
Per cert, resultat esportiu temporada 2008: Sinjosele 0 Paquito 1

Anònim ha dit...

PAquito:
"Hola Chaval
prepárate para dejar de jugar
un, dos, tres...ya
ahora la carrera es de verdad!
tendrás que limpiar
los colores que hay en tú cristal
lo ves claro ya?
Bienvenido hijo a la realidad..."

Mooolt bé Paquito! Mooolt aplicat! Després d'un any preguntant-me com es fa per penjar videos al blog, i va i el granger a casa teva i t'ho ha de solucionar! Molts bons els videos, bé new order, psa! A mi Los Planetas m'agraden peró em fot molta ràbia no entendre ni un pijo del què diuen...però vaja, tampoc sé què diuen tots els altres grups que canten idomes estrangers...
Però la setmana que vé...torna el paia sedé autèntic!

Anònim ha dit...

Gabi, em sap greu decepcionarte, pero yo encuentro mas divertido al Boadella ese que al Rubianes. No habia caido!!.
Natx, si jo et dic els 15 Ó 20 grups dels que soc fan, et pensaries que m'he tornat boig, donada la varietat. No et creguis mai el que diu la gent!!

Sinjo, despres d'un any enganyan-me i com que jo soc interblocaire, no com tu que ets tancat com un tipycal bergadà, veig que ara tremoles perque t'han mogut una mica la cadira. Aixó nomes es el principi!!

PD- Com podeu comprovar, l'atenció al client es molt mes eficaç i personalitzada amb el substitut que amb el titulart!!
A su disposición!!

laiona ha dit...

Paquito: et podem fer peticions com fem al Xino o com vaig fer amb en Sinjo??

Sinjo, sempre seré la teva fan nº1!!

Gabi: a mi el Boadella tampoc no em fa puta gràcia, ans el contrari, que quan el sento m'entra terror!!
Natx: no seria resultat 2008 Sinjo 0- Paquito 2 ??

Anònim ha dit...

Hombre paquito; NEW ORDER!!! M'encanten. Per mi la millor és "Blue Monday". Posaré el vídeo, si el trobo.

PLATAFORMA PAQUITO SECCIÓ OFICIAL JA!!!

Blogmaster ha dit...

Collons Paquito, has arrencat amb un nivellàs!!

Ja frisem pel duel Paiasederu...

Paquito vs. Sinjosele

Coming soon...

Anònim ha dit...

Laiona, per demanar, demana el que vulguis!! Altra cosa es si es concedeix!!!

Carmen, Blue Monday es tot un classic, a mi m'agrada la remota Temtation,potser la trobeu pesada, pero en directe es, BRUTAL!!
O Thieves like us o de l'ultim Run o.....

Servicio al cliente, mensajeria instantanea!!

Anònim ha dit...

Ostia, Blogmastert, s'em has colat mentre contestava als susodichos.
Veig que tambe domines els idiomes!!

Anònim ha dit...

SALTARAN XISPAS!!!

Anònim ha dit...

Atenció personalitzada pel qui et convé: com que amb en Gabi, la carmen i en Page tneiu els mateixos gustos: New Order, Queen, de seguida a fer la pilota. Però quan la Laiona diu allò tant maco de " Sonjosele sempre seré la teva fan nº 1"... aquí ja no dius res: Covard!

Anònim ha dit...

es un mon d'enveges! Però el Comandant sempre estarà amb el Sinjosele i els Antonia! I amb ses hosteses evidentment!!!

Anònim ha dit...

Sonjosele, Sonjosele, Somjosele
sempre , sempre ,sempre,
sere, sere, sere, la teva fan, la teva fan , nº1,nº1,nº1.....
A partir d'aqui, veu d'eco, musica de violins , llum tenue, cava.......

PD Diria que amb al Gabi, no coincidim gaire!! la excepciòn que confirma la regl......
PD 2 Qui es fa una pilota al coco ets tu, Sinjo