17 de gener 2008

MEZCLAILLO PAIA

MEZCLAILLO PAIA 2008

Bon any a tots, com que l`any passat no em vaig portar gaire be amb la meva secciò i perillava, wspero ser mes cumplidor aquest any.

AVUI: Que s`ha fet de.... VOL.I

Richard Dean Anderson "MacGyver"




Despres de MacGyver va tornar per protagonitzar Stargate. I quien sabe ande...


Lorenzo Lamas (EL REY DE LAS CAMAS)









El Renegado o la mitica serie Falcon crest, conserva els seus musculs i el seu look, a pesar de l`edat. Es va convertir en pilot professional d`avions i helicopters i realitza "algun cameo" en TV i cine d`accio de baix presupost com La illa del raptor.



Ralph Macchio





El protagonista de Karate kid, depositant tota la filosofia i sabiduria del senyor Miyagi en les arts marcials, es va convertir en director i escritor per HBO despres `d`algun succes post-Karate Kid com Encrucijada. La seva ultima pelicula com actor va ser Goodight to die.



LOCOMIA



Els membres originals estan desperdigats i van tenir diferents destints.
Francesc picas, el del cavell llarg, va intentar una carrera en solitari i encara ho esta intentant, encara que va estar a punt de tornar amb la formaciò original.

Santos es va convertir en ballarin de TV espanyola. Carlos Armas va formar un curios grup anomenat VATIKANO, per despres deixar-ho i ara es empresari.

CONTINUARA.....

P.D:Qui vulgi que l`hi digui informaciò de .... que m`ho faci arribar i la setmana que be farem el VOL. II

10 comentaris:

laiona ha dit...

QUÈ XINO!!
com que t'he pres el dia, ara faràs la secció sempre, no???


que cabróooooooooooon!

laiona ha dit...

què se n'ha fet d'en Magnum?? i en Zeus i l'Apol·lo?? i en Higgins??

natx ha dit...

Pos si, a mi m'agradaria saber que se n'ha fet d'aquell noi que duia perilla, ulleres amb celo i uns cuixots que semblaven bastos. Crec que responia (bé, lo de responia és un dir pq parlar, parlava poc) a les inicials T.R.S., àlies torosa.

natx ha dit...

Laiona, sempre pots tornar als dimarts que ja saps que jo sempre et faré un "uec".

tomashawk ha dit...

ho sento molt, pero en blogmasters del universo no m`ha dit lo contrari jo estic disposat a cambiar el dia .

Anònim ha dit...

I jo què??? feia la secció del que m'han dit el dijous també!!! de fet, no tinc ni temps de dedicar-me a la xafarderia rosa, o sigui que DIMITEIXO!!!
Gràcies per tot.
Fins aviat

Anònim ha dit...

Blogmonster que puc fer L'ACUDIT DE LA SETMANA el dijous, és que no vull estar sol!

Anònim ha dit...

Què se n'ha fet dels personatges de Verano Azul?
Bea ya es mujer? El Piraña encara està tant gordo? i en Panxo, encara reparteix llet en bici?

Anònim ha dit...

Collons, Tomashawk... quin nivellàs!

Josep Vidal-Alaball ha dit...

En Francesc Picas, Berguedà Universal es mereix una secció a part i no una entrada amb altres "pringadillos" com el McGiver o el lorenzo Lamas! Amb molt de gust arranjaré aquest greuje i l´hi dedicaré una entrada al blogpaià per ell sol! he dit