16 de gener 2008

paià sedé ( al Paquito no li agrada )

Aún recuerdo aquella tarde
En que nos conocimos
En la planta del recreo
XZ veinticinco.
Jo estava rodeado
De turistas Venusinos
Tú te hallabas en el fondo
Comiendo langostinos.
I eras bella,
Cómo la estrella mas brillante
De nuestra galáxia.
Me miraste, nos miramos
nuestros cuerpos se rozaron
Y el robot que nos servia
Parecia mas humano.
Se veian mas contentos
Los androides y muntantes
Y esta sensación tant dulce
No la había sentido antes.
De repente comprendimos
Que era lo que nos estaba sucediendo
Y al cabo de un momento
Comprendimos el hechizo
Desciframos el enigma
De la palabra: AMOR

Carles Sitges, Usaraks. De la cançó “Marte sin ti”

La Laiona em va amenaçar de anarse’n amb en Paquito!!!!! Com que el bon pistoler sempre té guardada un bala avui…ta txin ta txan: JEFF BUCKLEY ( dedicat, és clar, a la Laiona).
Conec un mariner de Sant Llorenç de Morunys ( ??!! ) que quan me’l trobo per la muntanya li demano que em recomani música ( quants grups m’ha fet descubrir!). Ja fa temps, em va recomanar un tal Jeff Buckley. El marinerdemuntaya em va dir que estava “pilladíssim “ per la seva música i si un mariner de Sant Llorenç de Morunys t’ho diu, és que ha de ser bo: t’ho creus, t’ho escoltes i punt! O sigui que vaig escoltar en Jeff Buckley. Però en vaig quedar una mica decebut! Quan el vaig escoltar per primera vegada vaig pensar que no n’hi havia per tant. Però a vegades, suposo que us ha passat, els grups que d’entrada sembla que no t’agraden llavors són els què no pots parar d’escoltar. Aixó és el què em va passar amb en Jeff Buckley.
Que jo sàpiga en Jeff Bukley només te al mercat un sedé: “Grace” ( per cert si aixó ho llegeix el marinerdemuntanya que sàpiga que tinc el seu sedé desde fa 7 anys!). També va sortir “Mystery boy ( en directe ) però no estic segur si és oficial o no. Destaca sobretot per la seva veu. Els qui hi entenen diuen que té un registre de fins a quatre octaves. Els que no hi entenem res esclotem un veu que “ puja i baixa”, és melòdica i és fosca, trencada… vaja, que fot el què vol amb la veu. Té una versió de “l’hallellujah” del Cohen que, novament els “experts”, diuen que és la millor gravada fins ara.
És un personatge estereotip del blocpaià: fosc, entregat a l’escenari, deprimit i bla, bla bla. En directe havia de ser una passada. A mi m’agraden els músics que s’hi deixen la pell a cada concert i per la manera que canta i per les imatges que he vist aquest “paio” era dels nostres.
El maig del 97 quan anava a gravar el seu segon sedé s’en va anar amb un dels seus músics al riu a passar la tarda. Se li va girar la truita i es va fotre tot vestit a dins l’aigua. El seu cadàver no el van trobar fins el cap d’una setmana. I ja us ho podeu imaginar: que si suicidi, que si accident… és igual, sigui com sigui, ens hem quedat amb les ganes de poder seguir escoltant coses noves d’en Jeff Buckley.
Apa Laiona, només dir-te que si te’n vols anar amb en Paquito que sàpigues que a ell no li agrada en Jeff Buckley!
Us deixo penjat aquest video que és l'únic que he pogut penjar ja que els altres posava "inserción desactivada por solicitud "?????????????

40 comentaris:

Anònim ha dit...

TotalmentedeacuerdoSinjosele
Acabo d'escoltar el disc Grace, és la primera vegada que l'escolto i no m'ha agradat massa, i també crec que la versió d'Allelluja és genial!!!!!
Sinjosele forver!

Querni ha dit...

Doncs escolta-te'l més que és una puta obra mesta... boníssim...

laiona ha dit...

bueno bueno bueno!!!!
PER FIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!
BENEÏT SIGUES ENTRE TOTS ELS HOMES SINJOSELE!!!

Jo el vaig descubrir fa més o menys uns 7 o 8 anys, remenant els discos del meu germà i vaig trobar la meravella de Grace, i em vaig quedar enganxadíssima a les cançons, les lletres, tot...també tinc els Mystery White Boy, en directe, boníssississim, i també hi ha editat el disc que estava gravant quan es va morir.
Coincideixo amb els experts que la versió de l'Hallellujah és millor que la del Cohen, amb tots els respectes del senyor Cohen.
és un referent sens dubte!
per mi el món es divideix entre els incondicionals de Jeff Buckley i els que no saben qui és! jeje...

Per cert, les meves preferides són la de "love, shoud I come over" i la última del disc, la de "dream brother".
SINJOSELE ETS EL MILLOOOOOOR!!!!!!

Anònim ha dit...

Doncs per mi hi ha dos tipus de gent al món, JO que sóc moooooolt guapo i la resta del món que és més lletja que jo
Guapo!!!!
Guapo!!!!

Anònim ha dit...

Gabi, escolat't el mystery whitte boy. jo em vaig pillar per aquí!
Laiona, no esperava menys de la germana petita d'en Gran Gustus. Ara que, jo em pensava que dividies el món entre els que els agrada QUEEN i els que NO ENS AGRADA ( GENS ) QUEEN

Anònim ha dit...

PER CERTS GABI, QUAN DIUS SINJOSELE FORVER...QUÈ ÉS EL QUÈ ESTÀ FORVER?

Anònim ha dit...

Volia dir Forever
Però vinc de les carmelites, on feiem francès.....
I'm sorry

Anònim ha dit...

Potser m'he precipitat amb Sinjosele Forever.....
Un paio a no li grada GENS Queen pot entendre massa de música...

laiona ha dit...

gabi, si et deixes lletres i paraules no se t'entén...

no no, el mon es divideix com jo he dit i puuunt!!!

i m'agrada Queen!

Anònim ha dit...

Totalmentedeacuerdojosemaria... a algú que no l'hi agrada gens Queen, no en te ni PUTA IDEA de música.

SINJOSELE DIMISSIÓ JA!!!!!!!

Anònim ha dit...

Tres punts:
Punt numero 1: no m'agraden gens QUEEN
Punt numero 2: no dimiteixo.
Punt numero 3: no m'agraden gens QUEEN.
Punt extra: Passa "algo"?
Punt extra-light: Gaby no t'ho agafis malament!

Anònim ha dit...

"Pués" va: Podem jugar quins grups ens fan ràbia o mania :
A mi QUEEN.

laiona ha dit...

a mi el Bruce!

Sinjo, no és per res, eh, pro has sigut tu que has "xinxat" amb Queen (sabent que hi ha fervorosos fidels al blog)...ara no et facis l'ofès si et critiquen...

Anònim ha dit...

No es veritat que no m'agradi el Buckley, el que hem va pasar es el que explicas, Sinjo.. , que tot deu et feia tal propaganda, totes les critiques eran tan, tan, bones , totes les veus que t'arribaven eren tant unanims, que quan el vaig escoltar per primera vegada em va passar el que expliques... " home, "pude" no n'hi ha per tant.."
Dit aixó, Sinjo, molt be , despres de setmanes d'absencia, de retornar amb un paiasede repetit, ara resulta que pasem al paiasede "solicitado"" !!!
Ja ho sabeu, paierus i paieras, demaneu, demaneu, aixi li treurem feina al pobre Sinjo, que esta mes acabat que les maraques del....

PD- amb el tema de Queen no vull ni entrar-hi , faria molta sang, massa sang!!

Anònim ha dit...

" Lo nuestro es imposible,
brindo para que asi sea,
es mejor que sea un sueño
que una realidad..."
Carles Sitges - Carta a Andres
De totes maneres, demà vaig a esquiar, i camí de la Cerdanya tornaré a escoltar el Buckley, a veure si m'acaba de convencer, fans paierus del Jeff.

Anònim ha dit...

Gabi a les Carme el tius practicaveu el frances? No si ja ho deia jo que era un cole de monyes, no se per que no hi vaig anar!

Anònim ha dit...

A mi em fa mooolta ràbia, ELS ENEMIGOS.

Sinjo... chupate esa!

Anònim ha dit...

Laiona: d'ofès res de res. Em podeu criticar tot el què volgueu. Un bon professional sap encaixar bé les crítiques. No m'agrada queen i punto. Ja sé que hi ha fans de queen al blog ( i per això ho he dit!) i em sembla molt bé però suposo que puc dir que no m'agrada gens queen. Jo ho sento...no m'agrada...ara que la cançó de Barcelonaaaaa no estava pas tant malament ( puaf, puaf ).
Carme, guapa, són LOS ENEMIGOS i no ELS ENEMIGOS... que són de Madritt

Anònim ha dit...

Hola joves!
jo penso que aquest Hallellujah no és del tot escaient per posar a dalt a Queralt, en tot cas em quedaria amb la versió que posen als Pastorets, la de tota la vida...ja ho diu la meva mare que aquesta música d'avui en dia és per drogaadictes, viciosos i gent fosca..
a mi em fan ràbia les iaies que desafinen a misa!!

Anònim ha dit...

Doncs a mi em fa una miqueta de Rabia aquest Jeff Buckley
Ara hem de perdre el cul per un paio que només ha tret un disc i la única cançó bona que té no és ni seva.....
igualito que els 'd'operasion trinfu'!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Queen FOREVER!!!!

Querni ha dit...

A mi els qui em fan ràbia (no sé ni si encara toquen, però tant és...) són els OASIS... beeeeeecssss!! Es pensen que en saben i carden pena...

laiona ha dit...

Estopa, i la Oreja de van Gogh ...pesaaatss!!!!!!!

Pavu ha dit...

A mi em fan ràbia els Gossos...

Anònim ha dit...

Pobres animalets..... la culpa acostuma a ser dels amos!!!!!
A mi em fan ràbia els Coloms, es caguen a tot arreu.

Anònim ha dit...

Jo l'animal que no soporto és l'ànec

laiona ha dit...

jo odio els periquitos, no sé perquè...

Anònim ha dit...

Perquè els periquitos són uns ressentits i uns antibarcelonistes .....que si el Barça per aquí..... que si el Barça per allà, que si les tres bessones......
Que es preocupin de fer fora les banderes nazis del seu camp 'no és seu que estan de lloguer' i deixin en pau a la resta....

Anònim ha dit...

A mi l'ànec viu tampoc m'agrada massa, però el Foi de l'ànec m'agrada moltííííííssim.....

Anònim ha dit...

L'ànec amb llenegues no està gens malament!

Anònim ha dit...

QUEEN no feia cançons com els altres grupets. QUEEN feia himnes!

Anònim ha dit...

jo no us soportu a cap de vosaltres!!!

snif snif snif!

Anònim ha dit...

A mi em fa mooolta ràbia en Serrat i ara que va amb en Sabina encara me'n fa més........
I si tu l'estires fort per aquí....

Anònim ha dit...

himnes per la Montserrat Caballé

Anònim ha dit...

Aquesta també em fa MOOOOLTA RÀBIA!
Gorda Faxista!!!!
(oops, perdó per lo de gorda, no volia ofendre a ningú)

Anònim ha dit...

una llegenda urbana diu que quan canta es tira pets... la molt guarra

Anònim ha dit...

Modestamente, jo creo que el hecho de que te gusten mas o menos Queen, tiene que ver con un problema sexual de la infansia.

Anònim ha dit...

Pos yo a un manito vestido de mujer le pegaria 2 ostias! Viva los machos!

natx ha dit...

Pos a mi el que em fa molta rabia, i de fet no sé perque, és el Phil Collins. Bueno, potser la veu la gilipolles que te i que s'et fica dins el cervell i te algo a veure...

Anònim ha dit...

Natx, has prova d'escoltar-lo quan no tinguis ressaca?