17 de gener 2008

The National Photographic Paià

Avui, "especial amb llengua".
No sé perquè tinc la carpeta de les fotos de la colleta plena de llengües sobreeixint de la cara del seu propietari.. Perquè quan us fan una foto treieu la llengua?? És alguna raó fisiològica?
La neurona es descoordina?? O és un truc que feu servir per sortir més afavorits??
Anem-ho a veure:
4t CLASSIFICAT: Mireu el Gamba que és fi ell, treu la llengua pro molt discretament, amb classe, amb aquell savoir fair que li van ensenyar a les Carme, ja es veu que se li dóna bé el francès!!
3r CLASSIFICAT: aquests dos, més que per la llengua, per bocasses! No sé, estan molt eufòrics, devien estar en un concert de Queen o Los Enemigos...
2n CLASSIFICAT: Llarga i prima, com ell...queda molt bé que un home de bé com tu, vagi amb la llengua per fora...I el MILLOR DELS MILLORS, la superllengua més increïble de la història, un múscul de proporcions desorbitades...El 1r PREMI ÉS PER: ttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...!!! no sé qui és!!!!!
bueno va, us donaré una pista: és molt amic de la Su-Ellen i treballa a un lloc que tunejen cotxes.
Doncs ja està, fins la setmana que ve!

PD1: moooolt important! s'ha de fer l'especial Cap d'Any i m'ha arribat la veu que certs individus tenen fotos de l'esdeveniment. Querni, Imma, Pinxo...me'n podríeu enviar unes quantes, les més bones...
PD2: encara més important!!: us queden poc més de 24 hores per apuntar-vos al sopar (intimista) de carnestoltes. Teniu temps fins demà !!!!!

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Així m'agrada, que ens feu publicitat... això és un símbol com Déu mana! Aprenents...

Anònim ha dit...

a mi em foten ràbia els Rolling Stones!!

Anònim ha dit...

estaven en un concert de los enemigos. Quan Queen tocaven el de cal Vilà encara tenia cabells.

laiona ha dit...

Quuen encara toquen, i tenen la barra de fer concerts sense el Mercury..

laiona ha dit...

en canvi, els cabells del de cal vilà...no tornaran....

Anònim ha dit...

Jo vaig estar al concert que van fer al St. Jordi sense en Mercury..... i ens VAN PENDRE EL PÈL!!!!!!!!
Què Cabrooooooooons!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

si alguna cosa té Queen ( o no té) és que sense mi no poden anar enlloc!! jo només resussitaré si puc tornar a cantar amb la caballé!!

Anònim ha dit...

QUEEN sense Freddy Mercury, no es QUEEN

Anònim ha dit...

A mi em foten ràbia els BEATLLES. i sobretot el Tardà de Catalunya Ràdio.

Paggggaula d'eston!

Anònim ha dit...

jo soc el cinquè gggggoling, tontus!! jo i la gggomi masfegggé hm de dogggmir a l'escala pegggquè tenim el pis ple d'objectes pegggsonals del keith gggitchards i el jagger...

Anònim ha dit...

ja n'estic faggtaa!!
com que ja no li queden objectes pegg compggar,ara el cabrón col·lecciona coses del tintin! i despggés què, el Cavall Foggt??
un dia d'aquests em sepaggo...pagglo igual que el meu home..

Anònim ha dit...

jo, això de què queen encara toquen no ho vull ni nombrar. Diguem que en Brian May i tres pesseteros mes s'han ajuntat per fer un grup de versions ( versions de queen). Això encara és mes trist que les cançons de queencantades pel Mercury

Anònim ha dit...

Encara és més trist que vagis a un concert de Queen a sentir les cançons de Queen cantades per un personajillo... i hagis d'escoltar vàries cançons d'aquest personajillo.
QUINS NASSOS!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Sinjo, la tens mooooolt petita!!!!!

PD- Gabi..... que et pensaves???

Anònim ha dit...

Només recordar-vos que, tot i que veig que esteu molt animats, tenim en marxa el concurs pel logo del Blog Paià... Si el problema són els plastidecor, podeu passar per Cal Vilà i si dieu que veniu de part del Blog Paià us farà un 50% de descompte.

Apa, a pintar!

Anònim ha dit...

Dumes un 50????
Sort que tinc uns Manley de quan anava als hermanus!!

laiona ha dit...

gamba això et passa per anar-hi...

natx ha dit...

Doncs mira jo he vist els Rolling's un parell de vegades, m'han encantat, però el preu de l'entrada també el considero un presa de pèl majuscula, o sigui UNA PRESA DE PÈL.

Anònim ha dit...

Ja ho sé Laiona, ja ho sé......
Jo no he pogut estar mai en un concert dels Queen, i era l'oportunitat més semblant a estar un concert d'ells. Sense en Mercury no és el mateix, ni de troç, i tots els fans que vem omplir el St. Jordi ho sabiem, però seguien sent les cançons dels Queen.....
Només amb una miqueta d'implicació i bona intenció hauriem sortit tots satisfests...
Però ens van pendre el pèl!!!!!!

natx ha dit...

TOTALMENTEDEACUERDOJOSEMARIA! Jo vaig ser un altre dels primus. També s'ha de dir que si anèssim a concerts més sovint potser hauria passat de Queen, però com que som bastant apalancadots, doncs quan algú s'apunta s'ha d'aprofitar.