08 de gener 2008

AVÍS IMPORTANT COLLETA

Benretrobats paieros/paieres,

com que l'amic Natx s'escaqueja, aprofito per omplir el dia amb un tema d'interès...bé, si algú no li interessa que no ho llegeixi i llestos.

Després de la ressaca nadalenca, toca posar-se les piles i fer funcionar la neurona que encara està divagant pel vostre cervell; s’acosta carnestoltes, i encara no sabem que hem de fer!!
A veure, les opcions són les següents:

1.- Anar disfressats del què el populatxu de cal negre decideixi; aquesta opció ens estalvia moooooooooolta feina: pensar de què ens disfressem, pensar la carrossa (sempre tan ben aconseguides) , pensar com ha de ser la disfressa, pensar a on hem de comprar...fer la carrossa.....vaja, un merder de neurones estressades .

2.- Pensar i decidir el tema de carnestoltes nosaltres i encarregar-nos de tot, com s’ha fet durant molts anys, i que cal negre ens segueixi.

3.- Pensar i decidir el tema pro per nosaltres, només per la colleta. Això significaria dues coses:

3.-A) que ens ho currem i anem tots iguals pro a part de cal negre, o
3.-B) que decidim un tema per nosaltres i que cadascú s’espavili per ell sol ( o sigui, tots iguals pro diferents)...voldria recordar que hi ha propostes novedoses, com ara Breaveheart, tractor amarillo, amena fa pena....i d’altres que he sentit últimament, com la de superherois-rollu friki.

Llavors, independentment del què decidim, també s’hauria de concretar si es vol anar a la rua, si es fa un sopar....cullons, que s’ha de decidir!!

Si us plau, opineu i doneu alternatives, i mirem d’enllestir-ho, el bloc és una bona eina perquè més o menys hi entrem tots i ho podem aclarir. A part d’escriure el què us agradaria més fer, tampoc anirien malament algunes idees, l’originalitat abunda molt, ja ho sé, pro ....falta menys d’un mes i almenys, saber de què anem disfressats...les mares si han de cosir a última hora s'atabalen molt...

Demanaria, als barrufets, tenebres, mare del tenebres, comandant armando rampas, dr. diaz rea, geganters d'espinalbet, i demés personalitats obscures que s'abstinguin d'opinar, i que "per favor, no alterin la competició"! Tu Carmen de Mairena tampoc cal que diguis res, que ja vas fer prou fa uns anys...

Apa, que la forca us acompanyi i....us puc assegurar que se'n prepara una de molt grossa!!


29 comentaris:

Anònim ha dit...

MOLT GROSSA...
PRIMÍCIA!!!
PRIMÍCIA!!!
LA LAIA I EL PAGE ES CASEN!!!
VISCA ELS NUVIS!!!
ES VEU QUE A BAQUEIRA, LA NIT DE CAP D'ANY, EL PAGE VA DONAR L'ANELL DE COMPROMÍS A LA LAIA!!!
VISCA ELS NUVIS!!!

Anònim ha dit...

VISCA LOS NOVIOS!!!!!!
Uns altra parella berguedana que acepta el sacramento del matrimonio i valora i respecta els valores de la família...
Snif, estic emocionat, snif, snif...

Page ha dit...

i tanto i tanto!!!
i esquiant vam veure el Yeti

Anònim ha dit...

Del tema de carnestoltes la meva opinió és que:
- No em barrufa fer tota la rua de la tarda.
- Em disfrassaria només al vespre abans de sopar i a la nit.
- No tinc ni temps ni ganes de muntar i menys de desmuntar una carrossa.
- Proposaria un tema per nosaltres i que cadascú s'espavili.
- Pel tema del Sopar m' és igual si anem amb tots els altres o només nosaltres.
he dit!

Page ha dit...

A mi tampoc em barrufa anar a la rua. I si no anem a la rua, pot ser millor anar a sopar sols.

laiona ha dit...

a mi em barrufa la idea d'anar a sopar sols, disfressats del què decidim, i no anar a la rua.

jo proposaria un tema i que a tothom se lin vagi la bola amb la seva disfressa...o sigui, d'un tema, que tothom en faci la seva variant individual.

s'enten??
si algú ho ha entès que m'ho expliqui..

laiona ha dit...

temes que proposo:

es pot repetir temes?? jo els hi poso...
vikings (això del sopar guarro, mola)
folklore espanyol (ole ole!!)
barrufets (això és influencia paiera)
superherois
...

com podeu comprovar falten idees, va, ànims!!!

Anònim ha dit...

d'animals i cadascú d'un animal diferent

tomashawk ha dit...

El meu vot es per els superheris, o de cheerleaders que va ser la ostia, pero com que la meva personalitat manca per la seva absencia, ja em va be qualsevol cosa que es faci, aixo si el sopar no pot faltar.
I si no sempre ens queda el tractor amarillo.

Tengo un tractor amarillo
que es lo que se lleva ahora
Tengo un tractor amarillo
porque es lo que esta de moda.
etc.......

natx ha dit...

Com va dir Jack "El destripador" anem per parts (ei blogmonster ja he colat l'acudit de la setmana, que et sembla?):
1- Disfressa: LA TRIEM NOSALTRES i Jo crec que superherois/heroïnes estaria molt bé, pq cadescú pot anar a la seva bola. El qui s'ho vulgui currar endavant, el qui vulgui llogar la disfressa també i el qui vulgui improvitzar rollo un pijama uns gallumbos per sobre i una capa pos lo mismo. I de pas riurem molt, crec.
2- Tema rua: a mi tant me fot. La veritat és que no em desagrada la rua, fa més carnestoltes però és massa llarga... En qualsevol cas si no anem a la rua no estaria per demès avisar a la gent que habitualment és disfressava amb el negre, pq ho sàpiguen i no contin amb nosaltres.

En qualsevol cas,jo lo que faria és penya divendres al Negre i parlar-ne, que les coses amb una mica de birra i uns petes es veuen més clares...o no!

Anònim ha dit...

però que bé que us expresseu amics!!!
Jo proposo que si anem a sopar, encarreguem-ho aprop de la zona on ens movem sempre. Podriem encarregar a la brana o apropet del negre no???
a mi m'agradaria disfressar-me de mangui, a veure si trobo el colega que em va fotre l'abric per cap d'any.
Però de super-´heroia també pot estar bé, potser no ho sé.

Anònim ha dit...

ahhhhhhhhhh i lo de la rua... bff es tan llarga... que jo l'any passat em va matar. és que ja tinc una edat!!!

laiona ha dit...

lo de superherois a mi també m'agrada...però clar, jo no sóc una amant dels còmics, pro voleu dir que hi haurà prous superherois perquè ens poguem disfrassar tots???
hi haurà un Spiderman segur, no cal que digui qui, i la resta seran tot batmans, robins, supermans, supergirls ..., que potser és una mica limitat...
penso jo....

natx ha dit...

Laiona, jo penso anar de SUPERNATX, encara no sé com serà , però me l'inventaré totalment, i crec que això pot fer mes riure que no pas anar de batman, spiderman...

tomashawk ha dit...

ai laia de superherois n`hi han la tira, entra a www.comics.com i trobaras milers, o currat un d`algun comic manga , etc...

Anònim ha dit...

En el món dels còmics, manga a part, hi ha 2 grans grups, els anomenats univers Marvel (spiderman, x-men, hulk, capitan america,...) i univers DC (superman, batman, flash,...)

N'hi ha per triar i remenar!

Page ha dit...

Home, barrejar superherois reals amb inventats pot ser prou divertit. A mi em sembla que em motiva més inventar-me'l.

laiona ha dit...

bueno bueno!!
ja veig que hi ha material de sobres...i més si ens ho podem inventar...


de moment les votacions es mostren clarament a favor ( i amb cert entusiasme) per SUPERHEROIS .

Pavu ha dit...

A mi m'està bé de superherois o del que faci falta. Per mi ens podem estalviar la rua, l'any passat en vaig acabar fins als...
El sopar que no falti.
El doctor Slump es pot considerar super heroi?

Anònim ha dit...

Imma, no t'aconsello la disfressa d'Heroïna..col.loca massa!!!

KOPINI ha dit...

El Tomashawk és un CRACK dels còmics... Puc donar FE... i no soc mossen... je je je... Jo crec que la rua perdrà molt sense vosaltres, però crwec que teniu raó en que és molt pesat... Apa !!! Que us ho passeu molt bè !!!

Anònim ha dit...

Puc venir amb vosaltres?????
Volia disfressar-me de telefèric, però prefereixo lo dels gallumbos per sobre el pijama!!!

Anònim ha dit...

Cada sumana igol!!!! un altre cop les discusions tipiques del carnaval! Ja vaig fer bé de guardar el mail de l'any passat!!!
Em de deixar de banda postures intransigents i pròpies de l'ultradreta més casposa de la societat de temps pretèrits. No es poden imposar les idees sense l'acceptació popular ni tampoc es poden canviar els acords assolits en majoria.

Jo crec que s'ha d'analitzar tot des del punt de vista dels temps moderns, estem en una època de globalització mundial, on les fronteres dels paisos, i en aquest cas de les colles, no tenen la importancia ni la vigència d'abans, llavors, arrivats a aquest punt, em de veure que tots els extems són dolents, i s'ha d'intentar acostar postures mitjançant una negociació entre les parts, una negociació en la que totes les parts i surtin guanyant, perquè de no ser aixì no seria una negociació i estariem parlant d'un vil regateig.

Companys, fem ús de la força de la paraula.

laiona ha dit...

sama, ben bé, a què et refereixes exactament??

Pavu ha dit...

Jo proposo penjar el sama, sense intransigències.

natx ha dit...

Jo no se que vol dir intransigències però si ho hem de fer FEM-HO!
Suellen ets un pendó!

Anònim ha dit...

Fa uns dies van convocar una reunió els joves de la nova generació a Cal Negre. Jo no vaig anar-hi, però vaig entendre que havien decidit de "Escolania de Montserrat".
Potser la convocatòria no la va veure gaire gent, però van reunir-se i van decidir.
Pel que entenc dels comentaris, no hi ha gaires ganes de rua, però qui no vagi seria bo dir a aquest jovent alguna cosa. No obstant, es nota que son joves i tenen idees noves, al menys diferents.
Opinió: Avisar als joves sino es va de forma general a la rua, però sigui el que sigui, encarregar sopar.

natx ha dit...

Pos la idea és bona...

Josep Vidal-Alaball ha dit...

Vaig mirar ahir la llista del Negre i son "4 i el caporal". Si que potser ho haurien de saber. Els pobres es deuen refiar de nosaltres per muntar la carrossa....
Nosaltres tampoc tenim massa ganes de rua. L'any passat al cap de 2 hores nomes erem al Compte Oliva.