07 de gener 2008

EL MILLOR DELS NADALS



Ja s'han acabat les festes!!!!
En l'última secció del Blog on hem vist què ens feia més ràbia del Nadal.
Però què passa, que no ens agraden gens les festes? Tots sóm uns barrufets rondinaires?
Que si no m'agrada el Pare Noel, que si no m'agrada què fan a la TV, que si no m'agrada Cal Negre?....... Alguna cosa bona han detenir aquests dies!!!!
Doncs per mi el millor d'aquestes festes han estat els àpats que m'he menjat!!!! més en qualitat que en quantitat (encara que algú no s'ho cregui).
Que es noti que no som tant rondinaires i que tots trobem coses bones en aquests dies.....

53 comentaris:

Pavu ha dit...

Com va la diarrea gabi?

Anònim ha dit...

Crec que va així:

La diarrea és un canvi en les evacuacions intestinals que causa femta més tova del normal. La femta és el que queda una vegada que el sistema digestiu absorbeix els nutrients i líquids del que es menja i beu. La femta surt del cos a través del recte. Si els líquids no s'absorbeixen, la femta serà tova i líquida. La femta també serà tova i líquida si el sistema digestiu produeix un excés de líquids. Les persones amb diarrea sovint evacuen amb freqüència. Poden arribar a evacuar prop d'un litre de femta líquida en un dia.

Anònim ha dit...

hi ha diferents tipus de diarrees:
diarrea osmòtica; la més freq,
diarrea hemorràgica; aquesta és xunga
diarrea de ressaca (poc freq en animals)
...

laiona ha dit...

a mi m'agrada molt el dia de nadal anar a veure els Pastorets, no hi falto mai, i si fós per mi hi aniria tots els dies que fan la representació.
També m'agrada obrir els regals (el què més) i per suposat, els menjars, tot sempre de molta qualitat, i perquè no dir-ho, quantitat també (gamba, que ens coneixem home, que això ho portem als gens).

Querni ha dit...

Jo estic amb el Gamba, lo millor els àpats, tant per qualitat com per quantitat... I dins els àpats hi incloc el vi, el cava, etc...
AQUEST ANY 100!!
(alguns potser 200 i tot...)

Moisès Rial Medina ha dit...

T´he adherit a Blocs al Berguedà(http://blocsbergueda.blogspot.com) per poder contribuir a xarxa berguedana. Agrairia si hi enllacessis i em comuniquessis d´altres per incorporar-los.
Salutacions.

Moisès Rial
http://blocsbergueda.blogspot.com

Anònim ha dit...

Blogmaster a mi això no em barrufa! Em sembla bé que gent com els de la granja entrin al blog però aquí cada vegada apareix gent més rara i que no tenim ni idea de qui son. E dit!

Anònim ha dit...

a mi tampoc em mola, crec que el berguedà en general no n'ha de parir res del què passa o deixa de passar al blog paià. Blogmaster ens estan invadint!!!!!!!!!!
si no que paguin tu, fotarem la primera pela...

natx ha dit...

Totalmentedeacuerdojosemaria!!!
Si ens destrossen les contrades alçarem les barricades!

Anònim ha dit...

Espies al blogpaià?????!!!!!Ei noi, si te quieres drogar tendrás que pagar!

Anònim ha dit...

Cerc que el fet d'estar penjats d'un lloc com internet és força contradictori amb la privacitat o l'anonimat.
És com despullar-te a la platja i no voler que et mirin.....
Per altre costat també em sap greu haber d'aplicar una autocensura alhora de tractar qualsevol tema dins el que hauria de ser l'àmbit d'una colla d'amics. Un cop assumit que estem en un mitjà públic, o controlem una miqueta la nostra expresivitat literària o sinó ens tocarà aprendre morse o enviar-nos cartes lacrades...

Moisès Rial, entenc que tothom pot entrar lliurement al nostre blog i que si això no ens agrada és el nostre problema, però abans d'adherir-nos als Blogs del Berguedà hauries pogut preguntar si ens estava bé. El nostre Blog, cerc, va néixer amb la intenció de tenir un mitjà ràpid i àgil de connexió entre una colla d'amics i no una platafor-ma on exhibir les nostra capacitat humorística.
Això és una opinió totalment personal.

Anònim ha dit...

Capacitat humorística?
despullar-se a la platja?
Blogs al berguedà?
Cura't la diarrera mental!

Anònim ha dit...

Moises Rial, perquè ets l'únic que te afoto als comentaris, ein ?

laiona ha dit...

diarrea mental, un altre tipus de diarrea.

Pavu ha dit...

Carai gabi, quin discurs. Se t'ha despertat la neurona? Dorm, dorm....zzzzzzzzz

Anònim ha dit...

Doctor Zete, no se pq el moises te la foto, però no serà per guapo!!!

Page ha dit...

QUE CABROOOOOON!!!

Anònim ha dit...

Ostia!! Ho sento, no sabia que estaba en un blog privat, no se si tenia permesa l'entrada, no se si la meva capacitat humoristica esta a l' alçada de la "colleta", em sap greu si he molestat, pero , no se , doneu una contrasenya als admessos, o podeu provar en contes de fer un blog a internet, d'enviarvos els comentaris en un sobre lacrat portat per un missatger amb capa negra i sobre tot repartint-los de nit!! que ningu el vegi!! Perdonen las molestias!! Atentamente....

KOPINI ha dit...

Poseu una llista dels que voleu que entrin i els que no i ja marxarem o no ... Apa siau !!! Si voleu ser una secta ho dieu i cap problema...
Força veterans !!!!!!

Moisès Rial Medina ha dit...

Gabi, has expresat prou béla doble vessant dé spai públic que suposa un bloc, el fet de deixar constància de l adhesió a Blocs al Berguedà, ho entenc com una oportunitat per coneixer d´altres blocaires de la comarca i de donar-vos a conèixer. Si em confirmes que us tregui del llistat, així ho faré, tot i que qualsevol persona d´arreu us podrà continuar observant igualment, per això esteu en un mitjà a internet.
Salutacions.

laiona ha dit...

senyor rial, hola que tal..
no sé què opina el blogmaster pro jo penso que millor que ens treguis d'aquesta llista.
A mi no em fa res que la gent entri al blog, ans el contrari, pro si que entenc que sabent que estem en una llista que està a l'abast de tothom, hi haurà opinions, personatges, fotografies,etc. que potser, ja no podrem expressar lliurement.
o sigui, AL BLOG QUE HI ENTRI QUI VULGUI, I QUE HI ESCRIGUI QUI VULGUI, q per això som a internet, pro no m'agrada la idea d'estar "anunciats".

ep, és la meva opinió....

Anònim ha dit...

Potser no m'he explicat bé, però jo opino el mateix que la Laia.
Si volguéssim un espai privat no estariem en un blog d'internet,(potser ens enviariem cartes lacrades escrites amb tinta invisible) i tots sóm conscients que els comentaris que escribim els pot llegir més o menys gent. També crec que no s'ha discriminat mai a nigú pel fet de ser més o menys conegut, tothom ha estat ben vingut i si a algú li ha semblat que he volgut dir això això ho sento molt.
Però la idea d'anunciar-nos no és la meva preferida..... i repeteixo que això és només la meva opinió personal que no té ni més ni menys importància que la de qualsevol altre participant d'aquest blog.

Moisès Rial Medina ha dit...

Laiona, no siguis tan formal i tracta de tu. Al vostre bloc hi entrarà qui vulgui entrar, pel fet dé star a internet, simplement l´he tret del llistat, i així serà un xim menys publicitat, i si algun dia voleu perquè consti que formeu part de la Berguedàsfera que ja tinc relacionada a Blocs al Berguedà, uns 18 webmàsters i 24 grups socials, indexats, ja m´ho fareu present.

Vagi bé el carnestoltes.

Anònim ha dit...

Amic Moisès,

Merci per l'interès pel nostre modest blog, que com molt bé han comentat, no té cap més aspiració que la de compartir 4 tonteries amb tothom a qui li agradin.

Som apolítics, anormals, animals i a vegades fins i tot absents (o tocats per l'absenta, no ho sé...)

Si ens vols enllaçar al teu blog, tu mateix, potser el que passa és que se'ns fa estrany estar al costat de d'altres blogs de caire més seriós, "professional" o de vocació més política. Res més.

No cal dir, que de des del Blog Paià estem molt contents d'escoltar les opinions de tothom, i que igualment tothom (nosaltres inclosos) és lliure de dir el què li dongui la gana, recordant sempre que la nostra credibilitat és la què és, perquè com hem dit a vegades, semblem tontos i ho som.

Apa, salut!

Anònim ha dit...

molt bé parla!
el què és ell, ho sap xafar!

Moisès Rial Medina ha dit...

D´acord, company, ja em direu. Ara, no té vocació política , simplement saber quans blocaires som a la comarca, i precisament desmitificar que només opinen qui té algun interès politic, ja que arreu n´hi han molts i diverses temàtiques de blocs, inclús segur que n´hi ha algun de club de fans de toreros, per dir algun de freak.
Salut!

Anònim ha dit...

YA ESTA BIEN DE METERSE CON LOS TOREROS. DE FREAKIS NADA, EH!!!


KURRUPIPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

Anònim ha dit...

Sr. Moisès Rial Medina, el tema dels toreros ja el vam tocar, (veure 11 juliol 2007 ) i no el remenem mes que saltaràn chispas, ai, perdó, espurnes.
El sr. Sinjosele em recorda que en aquest blog s'ha practicat la censura, o sigui, sr. blogmonster, no se si tothom es lliure de dir el que li dongui la gana.
Sr. Gabi, lo de la tinta invisible no hi havia caigut, quan jo era petit m'en fabricava una amb un joc de quimica, que per llegir-la l'havies d'escalfar per sota amb foc i es clar, mal rollo, s'em cremaven tots els missatges encriptats. Ho deixarem correr.
PD- Explica el "truco" de la afoto als que som una mica rucs!!

Anònim ha dit...

Sr Moisés Rial: jo estic d'acord amb vosté. O sigui que faci el favor de penjar-nos altra volta a la llista i de pas pot informar que tinc unes ofertes de bic naranja i bic cristal irresistibles... estic d'acord amb en Kopini: semblem una secta i aixó només és un putu blog i que ens pengin a on volguin: a la inmensitat de la xarxa o a la farola de sant Pere...em sembla que estem pecant d'una falsa modestia... a més heu "espantat" a en Paquito!!! I això no mola!
Blogmonster monstran's el camí!!!

Anònim ha dit...

Paquito, la censura no la vaig aplicar jo... més aviat va ser una auto-rectificació d'algú... a mi plim...

natx ha dit...

Mira, a mi: que opini el Kopini em sembla molt bé i la resta...doncs també! Però una cosa és tenir un públic potencial de 1000 persones (per dir algo) i una altre estar penjat en una pàgina de blogs del berguedà. Queda com molt oficial i això si que semblen ganes de protagonisme. De tota la vida lo que més ha molat ha sigut lo prohibit i lo desconegut.
Jo l'únic que demano és que entrin més xavalites i si penjen la foto com el moises encara millor.

natx ha dit...

Ah me'n descuidava: Sr. Paquito si vol seguir entran al nostre blog me traiga los papeles, coño! DNI, llibre de familia, carnet jove (ai no això ja has fet tard) i s'aceptarà també llibrets d'abadia o en su defecto smocking. He dicho!

Blogmaster ha dit...

A veure, a vegades si que semblem tontos...

Si sortim al blog de l'amic Moisès doncs ja està bé... tampoc crec que per això sortim al tomate.. i no crec que hi hagi milions de persones que mirin el "Blogs al Berguedà" (amb tot el respecte).

I nosaltres si que l'enllacem. Apa.

TEMA "SANJAT" I PUNTO!

natx ha dit...

DICTADURA AL BLOG PAIÀ!
ESCANDALO, ES UN ESCANDALO!!

Doncs jo voto per què hi sortim un dia si i un dia no. I només els mesos amb R.

Anònim ha dit...

Jo vull sortir a la llista. Al final semblerem un equip de provincians que els fa por baixar a la ciutat. Endavant Sr Moisés Rial, estic totalment al seu costat. Pengin's d'on vulgui però pengi'ns ( algú em pot dir com s'escriu pengins!!).
Blogmonnster tornes a ser el blogmaster que havia conegut!!!

Anònim ha dit...

Vull ser penjat!!
O ens pengen o muntem un blogpaia alternatiu!!
Revoluciò!!!

Anònim ha dit...

Ah!!, m'en descuidava, sr. Natx , el carnet jove no el porto al damunt, pero i voste?? voste ja fa la talla???

natx ha dit...

Depen de que em mesuris!

Anònim ha dit...

El cevell , tonto!!

Anònim ha dit...

r (s'ha perdut pel cami )

Pavu ha dit...

Carai, que interessant que s'ha posat això. Jo opino que tot és opinable. Crec que el blogmaster s'ha expressat prou bé. Té el meu suport incondicional, fins que el pengin.

laiona ha dit...

vols que et deixi el meu carnet jove, paquito???

Anònim ha dit...

Pavu, pilota!!
Laiona, jo encara el tinc, em fan descompte al Xocolat!!

martipuntnet ha dit...

bon dia capullos,
carai quin ambientorro que hi tenim al blog.
a mi em sembla que el fet de fer un blog obert com aquest(i practicament tots)és perque sigui accesible per tothom,i tots puguin dir la seva i fer la seva,per lo que si algu ens vol penjar a algun lloc que ho faci,mentre no sigui dels ous que potser és el que ens mereixem.
Per si algun blogger no ho sap,us tinc que dir,que hi ha la possibilitat de fer blogs amb acces limitat o restringit,o sense acces,pero a mi em sembla que aixo no seria un blog.
gabi,quan dius ...tots trobem... vols dir tots?,perque a mi em borras amb una goma de cal vila,o fas una llista de tots menys:
-marti
-
-
-...
apa familia fins aviat,ens veiem al ciberespai que es infinit.

Anònim ha dit...

Només comentar que ahir vem fer el rècord de visites al Blog Paià:

212 visites !!

Anònim ha dit...

sí, pero encara no ens han penjat. Maleducats!

Pavu ha dit...

Pilota jo???? No hi estic d'acord. Però opino que tot és opinable. Fins que et pengen.
Martí, el ciberespai no és infinit. De fet, no hi ha res infinit. És un descobriment que acabo de fer. I em donaran el Premi Nobel. I un blog que té com a membre un guanyador del Nobel crec que es mereix estar a la llista de blogs del Berguedà. He dit.

Anònim ha dit...

Veig que teniu molts dilemes interns, no se que em recorda això. El meu consell, com a politic GUAPO que soc és molt simple: feu un cens i voteu!

Anònim ha dit...

Anb l'aparició del Martí em sento recomfortat, Laiona, demana-li tambe el carnet jove, i despres de les savies paraules de l'experiencia, res mes a dir, QUE ENS PENGIN!!!!

KOPINI ha dit...

No volia dir que fossiu una secta... Volia dir que si la voleu ser, només ho heu de dir... Gràcies NATX per dir que et sembla bè que opini (no falta la k), je je je

Anònim ha dit...

Una secta és la que ve després d'una quincta??

KOPINI ha dit...

No ... és sinònim de boclet, jajajaja

Anònim ha dit...

Després d'uns varis quinctus estrella muntem una secta o el que faci falta...