22 de gener 2008

L'HOROSCOPAIÀ

Hola penya, benvinguts a una nova secció del blogpaià: L'horoscopaià.
Fa temps vaig llegir (si home alló que es fa quan no fan res per la tele i no pots agafar el son) que llegir, valgui la redundància, l’horòscop era pecat, segons l’esglèsia. No sé perquè des d’aquell dia sempre que puc em miro l’horoscop, i encara que no endevini mai res, doncs mira és divertit.

El primer signe de l’any és AQUARI, que va del 20 de gener fins el 18 de febrer.
Les persones nascudes sota el signe d’Aquari, en general, son pacients, tranquils i decidits. No interfereixen en el que no deuen i son fidels. Molt anticonvencionals, rebels, innovadors i lliures de prejudicis per naturalesa i per amor a la llibertat. Independents, estimen la llibertat per damunt de totes les coses. No toleren ser sotmesos, ni dominats, encara que, no es decanten per la rebel·lió agressiva. Poden aconseguir els seus objectius conservant intactes les seves qualitats de bondat, desinterès, altruïsme i honestedat. El seu idealisme es troba tant radicat que inclús les passions més fortes, com l’amor barrejat amb l’odi o el sado-masoquisme, els hi son estranys. Projecta fora de si mateix els seus sentiments, criticant-los i jutjant-los, és completament estrany a qualsevol subjectivisme. No son pràctics, absorts com estan en els problemes ideals i existencials. Es el signe menys afortunat en els aspectes sentimentals, per l’ excessiu instint amb que tria a la seva parella. Les solucions radicals que pren i la gran rapidesa amb que canvia d’humor -encara que el portin a ser el centre d’atenció i interès-, a vegades el fan ser antipàtic, però és una antipatia que passa aviat, donat la capacitat que te de tornar a fer-se simpàtic, motivat per la seva ferotge autocrítica. Es incomparable la mestria amb que realitzen tot el que desitgen. El seu perill més gran és la testarrudesa, doncs no hi ha fracàs ni decepció que els faci canviar de pensament. Tenen més vitalitat mental que física. La seva mentalitat es alta i refinada. Son per naturalesa clarividents.

Genial amb: verge i balança Ull amb: taure i sagitari




A la colleta tenim 2 aquaris, el Jou (01 de febrer) i la Gallifa (17 de febrer) i un altre en camí (en Jofre Cutal).
Aquest mes també podem aprofitar i felicitar el Xino, es veu que el dia 28 de gener és St. Tomas de Aquino hay quien viva.

Apa, a a aaixò és tot amics!

18 comentaris:

Anònim ha dit...

felicitats per la nova secció!!

Anònim ha dit...

molt bé natx!!! ets un crack

natx ha dit...

Per cert, si cliqueu sobre el dibuixet es mou!

cospi ha dit...

Sóc sagitari i estic casat amb una aquari. Una d'aquestes combinacions que vostè diu "Ull amb!". He de témer Dr. Natx?

Anònim ha dit...

Jo sóc cranc i encara no tinc parella, quin signes són els més compatibles amb mi Dr. Natx?

Anònim ha dit...

barrufet solter, tenint en compte que la única femella de raça barrufa és la Barrufeta, no crec que hagis d'anar amb gaires manies... a no ser que que no t'agradin les barrufetes... m'encaaaaant!

Anònim ha dit...

Tens raó Gargamel...ESTIC PER TRIAR!!!!!!!

Anònim ha dit...

Apunta'm a la llista d'aquaris del blog, Pitoniso Natx!!!

Anònim ha dit...

Per molts aquaris que sigueu, els carnc seguim sent més .............. i millors!!!!

Anònim ha dit...

THIS IS THE DAWNING OF THE AGE OF AQUARIUS, THE AGE OF AQUARIUS, AQUAAAAAAAAAARIOOOOOOOOOOOOUSSS...

laiona ha dit...

ELS CRANCS SOM ELS MILLORS DE L'HORÒSCOP!!!
TOTS guapos, inteligents, ben parits...

Anònim ha dit...

mirar l'horòscop és pecat!!!
pitonissu natx a la foguera!

natx ha dit...

Buenu, buenu, buenu, ja veig que he equivocat el nom de la secció, havia d'haver posat PITONISO RAPELNATX. Primer de tot Laiona i Imma gràcies per les fecilitacions, Paquito disculpa el meu oblit i barrufet solter: jo també soc cranc i a 2 velas, així estic per donar consells! Bé de fet te'n puc donar un: Bailen, 22 (però ves-hi amb cotxe propi).
I ara anem pel Marc; que tal tio, com va, quan temps! que és de la teva vida? (la veritat és que no tinc ni puta idea de quí és aquest tipus!)Mira Marc l'horòscop diu que son els aquari que han d'anar alerta amb els sagitari, no al revès. Que potser enganyes la dona punyeteru?

Anònim ha dit...

Tenebres no et fiquis amb el meu amic Natx o hauré d'explicar a tothom QUI roba els ciris de missa. Per cert robar també deu ser pecat oi, amic tenebres?

Anònim ha dit...

robar és pecat, si. Jo no he robat mai cap ciri!
campanes potser si, pro ciris NO!!!

Blogmaster ha dit...

Això és un colaborador: no una, sinó dues seccions!

Anònim ha dit...

Un Aplausu pel Natx, CLAP!!
Però per ser justos, serà una secció i mitja, ja que la de l'Oroscop intueixo que no serà setmanal sinó mensual.
Tot i això... Molt bò Natx

natx ha dit...

A veure, la setmana que hi hagi horoscop no hi haurà acudit, que quedi clar pq em sembla que em voleu fer treballar massa i encara m'estressaria!