14 de gener 2008

Gol Paià

Hooooola paierus i paieres!!!! Tornem a la rutina post-festes nadalenques. Anem per feina.

Futbol. Gran victòria del Barça per 4 a 0 contra.... el Murcia. Sí, el Murcia, un equipet de més avall de València. Primera part d'anar fent i bona segona part. Sembla que l'Henry es va entonant, l'Etoo va marcant i la defensa continua bastant bé. El Messi i el Deco continuen lesionats i el Ronaldinho continua...absent. Jo continuo dient que es recuperarà. Ja em donareu la raó... A veure si demà contra el Sevilla fem un bon partit i tornem a guanyar. Si guanyem 4 o 5 partits seguit guanyarem la lliga de carrer. I si no, també. El Madrit continua guanyant sense fer gran cosa, va guanyar el Llevant, un equipet de València. Jo crec que ja afluixarà, i quan les coses no vagin bé el Bernardo segur que farà de les seves i armarà un bon cacau. El super Apañó va perdre amb l'Almería, sí sí, un equipet de més avall de València i de Múrcia. No aniran ni a la UEFA.

Bàsquet. M'estic repensant d'eliminar aquesta secció. Quan vinguin els partits interessants potser tornarà.

Handbol. Si encara queda algú que li interessi que ho digui. Potser en torni a parlar si passa alguna cosa interessant...

Tenis. Nooo!!!!

Formula 1. Es va acostant l'inici de temporada. Em sembla que aquest any riurem amb l'Alonso...

Veterans. Gran victòria per 3 a 4 en el derbi contra el Puig-Reig. Partit dominat clarament pel Berga, amb nombroses ocasions i un bon joc. Com sempre va faltar matar el partit i al final encara es va patir una mica. Amb el 2 a 4 al marcador els del Puig-Reig van canviar la pilota per un meló (què cabrons, no?), i el porter del Berga no va aconseguir agafar-lo. Moments abans el mateix porter va fer una parada antològica (vol dir un "paradón").
També destacarem la gran victòria del primer equip del Berga contra el líder, per 3 a 0. A veure si agafen una mica de confiança i remunten una mica.

Curling. La temporada s'ha vist afectada per la vaga de guionistes, per això no n'havia parlat fins ara.

París-Dakar. Edició molt fluixa, no crec que cap participant aconsegueixi arribar a Dakar. Em sembla que el Coma encara passa per Avià. Esperem que no caigui...

Apa, fins la setmana que ve. I recordeu que demà serà un altre dia.

12 comentaris:

KOPINI ha dit...

Enhorabona als Veterans de Berga !!!! No hem necessiten per res, només faig nosa. Apart, estic més acabat que el somriure de Ronaldinho... Gràcies per enrecordar-te de nosaltres i espero que remuntem aquesta situació delicada en que estem... VISCA EL BERGA !!!!!!

Anònim ha dit...

bon dia paf,
aquesta secció cada dia s'assembla més al mundo deportivo,només parles de futbol i les demés seccions minoritaries és quedan sense ressó mediatic,aqui ningu sap que el meu "colega"meca,per poc s'ofega tornan de la meca,o que la seleçao de volei va fer un bon partit a la final,amb serbia pero que va estar de mala sort,quina pena,o ....
em sembla que no t'atrapes la feina.

apa visca el berga i el de veterans també.

Querni ha dit...

Suposo que hi haurà una àmplia cobertura del Masters of Curling de Saskatoon del 23 al 27 de gener... l'esdeveniment de l'any!

Pavu ha dit...

Estic mirant de trobar bitllets per anar-hi jo mateix, però la cosa està difícil i caríssima. Hauré de buscar-me un sponsor...

laiona ha dit...

demana-li al martí que t'esponsoritzi...

Anònim ha dit...

Això Martí, esponzoritza-li un viatge D'ANADA!!!!

natx ha dit...

Ei si és NOMES 1 bililet D'ANADA sense retorn, podem fer una recolecta. Jo crec que en 5 min ho tenim enllestit!

natx ha dit...

Ups, per aquí el mig se m'ha colat una i, es clar deu ser la i de IDA

Anònim ha dit...

Ei ei ei!!!!!!!!!!!! de moment ni d'anada ni de tornada!!!
si ha de fer alguna critica de quelcom tema esportiu, que la faci des de la seva cadira, assegudet davant l'ordinador, i amb el seu espai de temps reglamentari, i el seu cigarret encés.
Res d'anar amunt i avall!!! que us heu pensat? i jo què? us penseu que només compartim pis?
auuuuuuuuuu!!! que descanseu!
(ji, ji)

Anònim ha dit...

Senyor, sí Senyor!!!!
A sus órdenes mi comandante!!!!!

P.D.
Cap problema Imma, si vols ja farem un esforç i comprarem també un BITLLET D'ANADA per tu.....

Anònim ha dit...

Això ja estaria més que bé.
però no us penseu que si ens factureu quien sabe donde, us lliurareu de nosaltres tan facilment...

natx ha dit...

Será maravilloso viajar hasta Mallorca
sin necesidad de tomar el barco o el avión
sólo caminando, en bicicleta o autostop!

Ei això no va per vosaltres parejita, això va dedicat a LA PUTA PESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!