09 de gener 2008

paià sedé ( som del berguedà inclouent !!)

Por favor:
El museo de arte contemporáneo?
Por favor,
El museo de arte contemporáneo?
Por favor,
El museo de arte contemporáneo?
Pá dónde queda?

Por favor,
No crea que sea por amedrentarle,
Por favor,
No crea que sea por amedrentarle,
Pero no,
Pero no me hable
De museos de arte contemporáneo.

Ay señora,
Dejese de museos de arte,
Ay Senyora
Dejese de museos de arte,
Dejese de museos de arte contemporáneo
Y vengase conmigo a la era!

Josele Santiago, Los enemigos, La era, del sedé Sum Sum corda.

Com que he fet molta bondat els reis mags de l’orient m’han deixat, a banda del tortell, l’últim sedé dels Antònia Font titulat “ coser i cantar”. Els reis, que ho veuen tot, em deuen haver vist amb les dents molt llargues ja que aquest sedé és d’un “ apalanque que pa qué” i com que són mags i ens estimen molt, me l’han portat per tal de què me l’escolti ( evidentment ) i poder calmar l’ “alien” que no para de tirar cosses!
Dels Antònia Font ja en vam parlar una vegada, no he pogut trobar el dia, si algú pot recuperar la crònica em feria un gran favor ja que no recordo si m’agradaven o no. Ja m’ho fereu saber.
El sedé està gravat amb una orquestra simfònica ( ??!! ), concretament la de Bratislava dirigida per un tal Miquel Àngel Aguiló que és el que ha fet els arranjaments per l’orquestra . Suposo que té un mèrit de collons montar un “tinglado” d’aquestes magnituds però...jo què voleu que us digui... Que se’ls hi han acabat les idees? Espero que no! A mi els sedés d’Antonia Font ja m’agradaven de la manera que estaven gravats. Diu en Paquito que toquen a Sant Cugat amb l’orquestra de la ciutat: Jo penso, n’estic convençut, que en Joan Miquel Oliver ha volgut fer aquest sedé per tal de què el seu cantant, en Pau Debon, s’estigui quiet i no faci els saltironets que acostuma a fer dalt de l’escenari i que tant nerviós em posen! Gràcies Sr. Oliver. Segurament per aquest motiu ( i per molts d’altres ) ens veurem a Sant Cugat.
Apa, pandilla de maleducats, vaig a treballar que el botiguer es troba en plena campanya d’arxiu i té la botiga plena com un ou.

16 comentaris:

Anònim ha dit...

Tu mateix ho has dit Sinjo, et repeteixes com un all!!
A sobre que fas la teva seccio un cop al mes, s'et han acabat les ideas . Estas acabat, Sinjo, despres que ?? Quimi Portet, Los Enemigos.... i anar repetint no???
Ja vas parlar d'Antonia Font, on es aquella seccio que ens descubria nous laberintos musicals??
Plega i que et pengin!!
Pd- Els Antonia tambe tocan a Manresa el mes que ve, amb orquesta, claro.

natx ha dit...

Ei, no us fiqueu amb els meus parent que són els putus amos! Això si, a vegades sel's en va una mica la bola i aquest últim disc és una mica ferregos, no us el recomano. Aquests rollos orquestres ...son una mica pesats.

Anònim ha dit...

I el comandante armando rampas què hi diu?
Sí Paquito, jo vull que em pengin peró vau espentar tant al senyor Moisés Rial que em sembla que de l'únic lloc que ens penjaran serà dels ous el dijous de corpus.. tipus l'ou com balla de barna.
Avui he entrat al blog del berguedà i li he demanat al sr Rial aviam si ens havia penjat. Encara no m'ha dit res. Hi ha molts blogs...fins hi tot el del Titot. Ja em direu, pot haver-hi el blog d'en Titot i no pot haver-hi els nostre! Si entreu al blog de la granja a ells també els hi han fet aquesta proposta i s'han quedat tant amples... i és clar, com ha de ser!
He dit.
Vai a veure el barza.
Bona nit

laiona ha dit...

Sinjo macu, l'apreciat Paquito té una miqueta de raó...mira que jo sempre et defenso, eh, pro...a veure si a partir d'ara hauré de recolzar als aspirants a ocupar el teu lloc...
i em deus una secció!!!!!!!


respecte si ens han de penjar o no, voleu dir que no esteu molt penjats?

Anònim ha dit...

Doncs mira amic Sinjosele, en aquets moments no ta puc dir res per que m'estic follant ses hosteses una darrera s'altre!
Força mallorca i visca Eto'o!

Anònim ha dit...

Totalmentedeacuerdo sr. Natx, mira, ahir enemics i avui tan amics.
Gracies Laiona pel teu suport a la tercera edat, quan faci testament, i si l'alzeimer m'ho permet, pensare en tu.

natx ha dit...

Diuen que la música amança les feres, així que parlem de música: Els Franz Ferdinand estan apunt de treure el seu tercer disc, els 2 anteriors els trobo molt bons i ja frisu per baixar-me'l de l'emule (perque 20 i picu euros els pagarà el seu pare)
P.D. Paquito, jo també t'estimo tonto! eps sense mariconades eh!

Anònim ha dit...

LAiona aixó sí que no! Sí t'ananéssis amb en Paquito jo em moriria del susto, del disgusto i de gelos...t'hauria de tornar a tirar de les coetes i em sembla que no t'agradava massa!!!!

Anònim ha dit...

Creus que en Natx se n'ha d'anar amb en Paquito, que estan fets l'un per l'altre i que viuran feliços la resta de les seves vides envia MATÍ.SI
Si pel contrari creus que en Paquito seria feliç amb la Laiona, que són dues mitges taronges, dos pardalets enamorats envia MATÍ.NO

Anònim ha dit...

matins.vésalamerda

Anònim ha dit...

Natx, a mi tambe m'agraden molt els teus chistes, ai!!, acudits!!

Anònim ha dit...

Així m'agrada Paquito....el català és fàcil!!

Anònim ha dit...

D'acord, el català és fàcil... però, i les catalanes? Són fàcils?

MATINS.SI.SONUNESFACILONES
MATINS.NO.SONUNESESTRETES

Anònim ha dit...

Jo crec que sóm bastant fàcils.....

Anònim ha dit...

Mari Pau, tu a sota la taula i no et distreguis...

Anònim ha dit...

A mi no se m'ha resistit mai cap catalana...... potser perquè sóc tant guapo!
Guapo!!!
Guapo!!!
Guapo!!!