24 de gener 2008

minutos musicales

Estamos a la espera de la aparicion de paiasede, permanezcan atentos a sus pantallas!
De mientras, unos minutillos musicales!!"

http://youtube.com/watch?v=UX2Dr8ghqhI

http://youtube.com/watch?v=U834jo15hQM

El primer son Love of Lesbian (LOL ) van tocar a Manresa la seumana pasada, no es la seva millor canço, pero la xavalita ben be s'ho val!!

El segon es rock català!! si, si, el Kiko va neixer a Figueres, va por ustedes , maestros!!!!


PERMANEZCAN ATENTOS A SUS PANTALLAS. PERMANEZCAN ATENTOS A SUS PANTALLAS, PERMANEZCAN.........

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Paquito tant de temps esperant la teva aparició.... i els links no funcionen!!!!!!
Uhhhhhhh!!!!!!!!
Sinjosele Forever!!!!!

natx ha dit...

Ole, ole! Això avui és "el no va mas". Paquito no podies triar millor dia per fer la teva primera aparició com a seccionista!!! M'ENCAAAAAAANT!!!
Per cert els Love of lesvian son força bons però ja t'aviso que tant a tu, com a mi (despres d'aquest comentari) ens titllaran de maricons.

natx ha dit...

Gabi, fes un copiar i (a la barra del youtube) pegar i listos!

Anònim ha dit...

Ja sé com funciona...... però en Sinjosele ens penjava els Videos per vure'ls directament.....

Anònim ha dit...

Digues que si Gabi!

Anònim ha dit...

Natx !! Ets el meu idol!!!
Que no sabeu copiart i pegart???
Vaya blogerts!!!

Anònim ha dit...

Ho sento Paquito, és que estic taaaaaaant acostumat a anar al camp del Barça i xiular i criticar que després ja no m'està res bé......

laiona ha dit...

jo dimiteixoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
l'única que fa la secció CADA SETMANA, que no falto mai.....i ningú em respecta el dia!!!!!!!!!!!!!!!!!

blogmaster, és indignós...clar com que tothom és més gran que jo, doncs no se'm té en compte...
cuideu a l'única femella del blog, que si no us quedareu tots els mascles sols amb la Carmen!!!

HE DIT!!!!

Anònim ha dit...

Aviso: qui torni a usurpar l'espai de la laiona se les veurà amb mi!!

Anònim ha dit...

Això és massa!!!!!!
Ja no sé on fer els comentaris.....amb tantes seccions i tant poques neurones!!!!!
Una miqueta d'ordre siusplau!!!!
Demanu!!!!! Sisplau!!!!!!

Anònim ha dit...

Que no hi ha ningú que treballi o què??? jo estic llegint tot això ara mentres el miro de reüll com el meu marit sopa...
Quina manera de fer créixer el país...

laiona ha dit...

gràcies Sinjo!!
com es nota que t'has fet home a La Salle i et van ensenyar a moure't per les causes justes...
justícia al blog paià!!!!!!!!

Imma, torna!!!!!

Anònim ha dit...

love of lesbian????
Heretge!!!
Desvergonyit!!!!!!!!
home de moralitat distreta!!!

Anònim ha dit...

Els de la Salle portem un segell al front ( a mi dues talles mes grans) i podem anar a tot arreu amb el cap ben alt!. M'ho va dir el Sr. Marceló!