25 d’abril 2008

Video Paià

Hola canalla,

Fa poc vaig veure la darrera pel.lícula dels germans Cohen, No es país para viejos, amb el Bardem. A mi no em va agradar: li falta ritme i crec que la història no està ben resolta. Jo diria que és una bona història amb un mal guió. I val a dir que soc un gran admirador dels Cohen...

Aquest fet em va portar a recordar un cas semblant viscut ja fa uns anys. Avui us voldria parlar d'una pel.lícula que a priori prometia molt, però que a l'hora de la veritat va ser una gran decepció.

NEW ROSE HOTEL (Abel Ferrara, 1999)


Vaig anar a veure aquesta pel.lícula ja fa temps, al festival de cinema de Sitges. Abans de veure-la ja havia vist un parell de pel.lícules del director, Abel Ferrara, i em van agradar molt: Bad Lieutenant (1992) amb el Harvey Keitel i The Funeral (1996), amb el Cristopher Walken i el Chris Penn entre d'altres.

New Rose Hotel, diu la sinopsi que va d'espionatge industrial ambientat al futur, amb dues grans companyies lluitant pel descobriment d'un gran científic. (Mola no?)

Entre els actors hi ha Cristopher Walken, Willem Dafoe i Asia Argento. (Moooola...)

Per això, d'entrada la cosa pintava molt bé: bon director (creia), bons actors, i per acabar-ho d'arrodonir, gaudint de la pel.lícula al festival de Sitges amb presència d'Àsia Argento i algun altre actor.

Però no. La peli és com una merda. Una presa de pèl. Un ximpanzè drogat faria millors pel.lícules...

No s'enten res, el guió és una merda, no té ritme,... Hi va haver gent que es va aixecar de la butaca a mig fer i va fotre el camp. Quan vas al festival, per poc bona que sigui la pel.lícula, la gent aplaudeix quan surten els títols de crèdit, però en aquest cas (tot i haver-hi alguns actors a la sala!) ni mu. Silènci absolut i la gent marxant per cames...

Us ha passat el mateix amb alguna altra pel.lícula? Podeu despotricar tant com vulgueu...

(El video d'avui no és de la peli, però hi surt el Cristopher Walken...)

Endavant video:


18 comentaris:

Anònim ha dit...

EL SILENCI ABANS DE BACH. de Pere Portabella.
La pitjor peli que he vist mai!!!!!
Havia de veure'n una altra i en l'últim moment, canvi de plans, GRAN ERROR!!!!ÉS UNA GRAN MERDA!!!
Les coses van i venen sense cap sentit, una seqüència d'anecdotes capritxoses sense cap lligam, pesada, aburrida, sense ritme, ABSURDA.
No cal fer pelis que no entén nigú per ser un intelectual.
I si t'agrada Bach (no el ví....) en gaudiràs més escoltant un CD.
Veient això, si mai em quedo sense feina....podré fer-me director de Cine.

Pavu ha dit...

Mmmmmm, a mi em va decepcionar la banda sonora de "Al Este del Oeste", però en canvi tenia molt ritme i la història està ben resolta. Potser també li fallava un pèl la fotografia...

Anònim ha dit...

"Al Este del Oeste" ... grandíssima pel.lícula... li faré un monogràfic (que no vol dir un dibuix fet per un mandril)...

Anònim ha dit...

De les últimes pelis que he vist coincideixo amb tu que "no es pais para viejos" va ser una GRAN decepció.
Una altre que no em va agradar gens tot i que segut que molta gent se´m tira a sobre, més que res perque hi ha la Scarlett Johanson, és LOST IN TRANSLATION, no sé quina traducció varen "perpetrar" els espanyols
El video del Christopher Walken amb els Fatboy Slim's el trobo boníssim!, es veu que era ballarí de jove

Querni ha dit...

Crec que "Lost in Translation" la van deixar igual (per sort!). Però a mi personalment em va agradar. No trobo que sigui cap obra mestra, però no ho sé, crec que aconsegueix transmetre força bé la sensació de soletat que vius quan estàs tot sol a un país estranger (Japó especialment).

natx ha dit...

Querni, "Lost in translation" potser si que transmet molt bé aquesta sensació que dius, però com a peli Jo estic amb el Jou: Vaya puta merda! Potser és pq me n'havien parlat molt bé i m'imaginava una altre cosa.
Fa poc vaig veure "Shoot'em'up" amb Clive Owen i l'espactacular Monica Bellucci: Vaya porqueria! Només tiros, tiros i més tiros, sense cap sentit ni argument...no la salva ni la presencia de la Bellucci.

Anònim ha dit...

d'aguantar més de deu minuts veient " Casi 300", dopats abstenir-se.

laiona ha dit...

JO també estic amb el Jou, Lost in translation em va decepcionar molt!

Querni ha dit...

Home, una altra que es mereix entrar a la categoria de decepció és "Star Wars I: la amenaza fantasma". Representava el començament de la segona trilogia i va ser una merda... feta per un públic infantil amb el personatge més odiat de la saga: Jar-jar-bings (aquella espècie de jirafa amb orelles llargues...)

natx ha dit...

I "capitan alatriste"? jo no l'he vist però diuen que es una merda, no?

Anònim ha dit...

La moda aquesta de que desprès d'haver fet 3 o 4 seqüeles d'una peli tornar als orígens o fer la quina seria la peli abans de la primera normalment no surt bé. Algunes excepcions: el Batman beginning crec que es deia, era força més bona que qualsevol de les altres (opinió personal, of course) i la pre-silenci dels anyells: Aníbal l'origen del mal, també era força millor que la segona de la saga

Querni ha dit...

Amb lo del Batman totalmentedeacuerdojosemaria. "Batman begins" és boníssima, i s'ha d'estrenar "Batman: the dark knight" que també pinta de collons... A mi la primera del batmanq ue va fer el Tim Burton em va agradar, però l'estil era totalment diferent.

Anònim ha dit...

Doncs jo, la pitjor pel.lícula que he vist els últims anys, és, DIES D'AGOST, catalana. Una puta merda de pel.lícula, avorrida i sense argument. D'aquests directors (Marc Recha) que van d'alternatius, però que carden pena. Jo hagués marxat a mitja peli, però la Laia l'hi va fer vergonya aixecar-se i ens vam quedar fins el final. Una gran pèrdua de temps!

Anònim ha dit...

"Al Este del Oeste" boníssima. Per mi, la millor pel.lícula espanyola juntament amb "AIRBAG". Les dues es mereixen un monogràfic!

Anònim ha dit...

Millor pel.lícula espanyola d'humor, és clar.

natx ha dit...

Home parlant de cine apañó hi ha una peli que Jo no se si considerar-la d'humor o surrealista directament, però és brutal: AMANECE QUE NO ES POCO

Anònim ha dit...

A mi Lost In Translation em va agradar força. Tranquileta però bona.

natx ha dit...

Tranquileta? Però si no passa RES! Si almenys ensenyés les tetes! (el Bill Murray és clar).