23 d’abril 2008

THE PAIA'S SONGS: PAVU

Avui descobrirem quines sós les preferències del Pavu, el nostre cronista esportiu dels dilluns. Doncs unaaaaaaaltra vegada les tres cançons són dels anys 80 (que passa amb tanta nostàlgia!!!!) però per primera vegada al Paia's Songs repetim un grup, els Dire Straits, OVACIÓN!!!!!!!! i aquest cop amb una cançó on en Knopfler si que exhibeix tot el seu virtuosisme. Després veiem dos Pavus, primer un Pavu dur, amb les guitarres, les grenyes i tota l'energia dels primers discs dels Metallica i després un Pavu tendre, amb la balada romantica de'n Prince. El primer ja el coneixiem tots, el segon no tant.....

va por ustedes:
Primer de tot començaré amb un grup que havia escoltat molt i que em vaig quedar amb les ganes de veure en directe: els Dire Straits o "Dairestrits". Podria triar varies cançons, però com que només en puc dir una em quedaré amb "Tunnel of Love", sobretot la versió del directe "Alchemy". De fet crec que totes les cançons de Dire Straits guanyen molt en directe. De fet em sembla que totes les cançons de tots els grups guanyen en directe (si saben cantar i tocar una mica, clar).


Escollir la segona cançó tampoc ha estat feina fàcil, i he tirat per una mica més de marxa. Estava dubtant entre el "Que equipo hemos montao" dels mítics Home de la Barba o alguna cançó de Metallica. Al final m'he decidit per Metallica, no em demaneu per què. D'aquest grup també podia haver triat més d'una cançó, sobretot dels quatre primers discos, els millors i de tros. Al final m'he decidit per "Wellcome Home (Sanitarium)". Aquest grup sí que he tingut la sort de veure'ls en directe, de fet va ser com els vaig descobrir.


I en tercer lloc he triat una cançó que sempre he trobat genial: "Purple Rain", del Prince. No em demaneu que us digui cap altra cançó del Prince perquè l'he escoltat poquíiiiissimes vegades, però trobo que "Purple Rain" és un tros de cançó
Apa, iastà..
'El Sr. Prince ha prohibit penjar vídeos seus al Youtube. Així que aquest és el vídeo més decent que he trobat, amb la cançó original i imatges de la peli El Cuervo.'




ESTOESTOOOOODOAMIGOS!!!!
Encara faltes alguns paieros en enviar-me les cançons.....

3 comentaris:

natx ha dit...

Que el Pavu triaria Metallica era fàcil, però Prince...? M'ha sorprès però estic d'acord que és una graaaan cançó d'un graaan i peculiar artista.

Anònim ha dit...

eiiiiiiii, oju!! que el Pavu te el paladar molt fi eh!!!

Anònim ha dit...

Estan molt be totes tres, sobretot Metallica i Prince.