03 d’abril 2008

THE PAIÀ'S SONGS: BLOGMASTER

Avui ens honora tenir les preferències musicals del nostre gran Blogmaster. Què escolta el nostre creador? Qui gosarà critcar-lo? a ell que té el poder absolut..... jo per descomptat que no. Cap de les tres cançons és massa moderna, que potser creu que ara ja no es fa música com la d'abans? O potser està tant enfeinat amb el Blog que no temps d'escoltar nous grups? Que no llegeix el Paià Sedé?
No cal explicar res de les dues primeres, Smashing Pumpkins i Radiohead, dues cançons IMPRESSIONANTS, de dos grups moooooooolt recomanables. I de la tercera....tothom té el seu 'lado oscuro' i ja he dit que no seria jo el que el critiqués...... almenys no seré el primer!

1. Sens dubte: "Disarm" de SMASHING PUMPKINS. Una passada de cançó, cada cop que la sento se'm posa la pell de gallina. En definitiva, una gran cançó d'un gran grup (amb un geni, Billy Corgan, al capdavant).


2. Una altra cançó que em va permetre descobrir un dels meus grups preferits, RADIOHEAD. No és la millor que tenen, però a mi m'encanta: "Creep"


3. En aquest cas, més que una cançó, és un grup. Un grup català que, per mi, no té res a envejar a grans bandes de rock estrangeres. Tenen un directe acollonant i unes lletres boníssimes. Són de banyoles i es diuen KITSCH. La cançó que he escollit és "Oració II". Brutal.


Estaria bé que anéssiu enviant-me les vostres preferències...... NOMÉS SÓN TRES CANÇONS, NO ÉS TANT DIFÍCIL!!!!!!

5 comentaris:

natx ha dit...

ostia el smashin! ja ni me'n recordava d'aquests tipus. Eren molt bons però gaire estona escoltant la veu d'en billy rallava una mica, no?
I que dir de kitsch! Eh Tubi?

laiona ha dit...

Ava Adore de Smashing és molt bona!!

Querni ha dit...

Per mi el millor disc és SIAMESE DREAM. Per mi és un disc rodó en tots els sentits: físicament (juasjuas) i musicalment. Totes les cançons les trobo genials...

Anònim ha dit...

Jo també m'apunto al carro dels Smashing Pumkins, m'agraden moltííííssim!!!!
L'últim disc dels Radiohead també està molt bé.

Anònim ha dit...

SIAMESE DREAM? Aquí no hi ha una cançó que es diu MAYONESA? Ah per això és un disc rodó, pq està molt ben lligat!