17 d’abril 2008

THE PAIA'S SONGS: PAGE

Avui tenim les caçons de'n Pageporta'm, que ens ha dit:

Les tres cançons escollides són: I want to break free ( Queen), Walk of life ( Dire Straits) i Ruge Mistral ( el último de la fila).Les dues primeres no m'han costat gens, el contrari, que les tenia molt clares. Crec que són les cançons que m'he escoltat més vegades a la meva vida,sobretot les dues primeres.
Tampoc hi ha massa sorpreses, seguim en la tònica de grups ja veteranos, cap dels tres encara existeix com a tal. Les tres cançons es van escriure entre 1984(Queen), 1985(Dire Sstraits) i 1990 (El último de la Fila). Coneixent el Page no podia fallar una cançó dels Quenn. Ja era hora que algún paiero els mencionés, tot i que potser no tots coincidiriem en l'elecció de la cançó, això mateix es podria extapolar als Dire Straits. Walk of life? Amb totes les demostracions de virtuosisme que fa en Knopfler, Sultans of swing, Tunnel of Love, Télégraph road, Romeo and Juliet..... però sobre gustos.... I finalment El último de la Fila, grup referent en el panorama del rock espanyol dels 80-90',personalment també m'agraden força. sort que n Page els escolta moooolt, perquè NO EXISTEIX cap cançó de El Último de la Fila que es digui Ruge Mistral!!!! El títol de la cançó és CUANDO EL MAR TE TENGA i ruge mistral és només una frase de la cançó. Quina sort que en Page se sap les lletres i no m'ha encarregat la cançó del nananananana!!!!!



QUEEN. I WANT TO BREAK
obra mestra de les moltííííííííííísimes obres mestres de Queen.



DIRE STRAITS. WALK OF LIFE
Walk of life , no sabia si posar aquesta o Sultans of swing (IMPRESIONANT), pro m'he decidit per Walk of life perquè va ser la cançó a través de la qual vaig descobrir Dire straits (quan érem nens, a casa del meu cosí (putu)) i desde llavors que en soc un fan. Vaig anar al concert de Barcelona i va ser BONISSSSIM!!! O sigui que va, tots a posar-se la cinta al cap rollo Ivan Lendl, i tots a ballar!!



EL ÚLTIMO DE LA FILA. CUANDO EL MAR TE TENGA (RUGE MISTRAL)
I en tercer lloc, n'hi hagués pogut posar altres, però El último de la fila sempre m'ha agradat i penso que són dels millors grups de rock espanyol, i a més, són dos genis, especialment en Quimi Portet.



ESTOESTOOOOOOODOAMIGOS!!!!

15 comentaris:

Querni ha dit...

Osti, el concert dels Dire Straits a Barna... encara tinc la samarreta... Boníssims...

natx ha dit...

Els 3 grups son genials, però estic d'acord amb el Gabi: es nota que comencem a tenir una edat.
Jo crec que quan haguem passat tots pel paia's songs hauriem de tornar a començar i TOTALMENT PROHIBIT cançons escrites abans de l'any 2000.

Anònim ha dit...

Bastant d'acord amb l'elecció. També vaig tenir la sort de ser al concert dels Dire Straits i molt aprop hi va haver el del Bruce (no recordo si abans o desprès)
A veure si el Page ens fa una entradeta per explicar l'enquesta de la setmana... tanta astènia!

Anònim ha dit...

Querni, si la samarreta ja et deu anar petita......

Querni ha dit...

QUE CABROOOOOON!!!

Anònim ha dit...

Haig de fer una aclaració respecte la tercera cançó: el fallo del títol és meu!!
El sr.Page em va demanar el nom de tal cançó (en comptes de buscar-ho al cd) i jo, que no sóc la fan de el último de la fila, li vaig dir ruge mistral....així que mea culpa!

Anònim ha dit...

Page, és molt trist que facis sortir a la teva secretària per excusar-te........

Anònim ha dit...

AVUI MATEIX LA FOTO AL CARRER!!!

Anònim ha dit...

Proposo poder triar 3 cançons més, quan tothom hagi fet el "the paia's songs".

Algú sap alguna cosa d'un critic musical que tot sovint feia pèssims escrits al blog?
Que passa, que se l'hi han acabat les piles de la radio i ja no pot escoltar Radio 3?

AIXÒ ÉS CAN PIXA!!!

Anònim ha dit...

Sinjosele...AL LORO!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Tranquil Page, la secció The Paia's Songs ja té pensades altres alternatives per quan s'acabi l'actual tria, que vista la participació, pot ser aviat.....

Anònim ha dit...

Qui falta per fer les cançons de la secció??
Fes-ne públics els noms i en fem un escarni...

Anònim ha dit...

AIXÒ AIXÒ... VOLEM NOMS I COGNOMS!!!

Anònim ha dit...

El secret professional m'impedeix divulgar els noms dels meus confidents......

Bruno Rossegador ha dit...

Viva dire